Kom op manquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moest zoeken van welke band hij is![]()
In 1978 had ze al een heel muzikaal leven achter zich. Supremesquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:05 schreef Crack_ het volgende:
Diana Ross heeft in haar jongere jaren zo erg iets.
Die ken ik enkel van naam. Ik ben ook niet echt into de huidige muziek tbhquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:06 schreef richolio het volgende:
[..]
Kom op manArctic fucking Monkeys natuurlijk
Jammer. Van wat hou je wel?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die ken ik enkel van naam. Ik ben ook niet echt into de huidige muziek tbh
Ja, vind haar alleen nu ook zo zielig door Michaelquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In 1978 had ze al een heel muzikaal leven achter zich. Supremes
Succesquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:07 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Ja fijne avond ik ga nog even werken.
oh, ja maar Tjackie is er niet en ik heb wat goed te makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat voor biertje?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:10 schreef Stuart het volgende:
Ik heb er nog maar een biertje bij gepakt![]()
Met name Rock/metal van de jaren 70/80/90. De laatste tijd vooral van de progressieve muziek zoals Genesis-Porcupine Tree.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh, ja maar Tjackie is er niet en ik heb wat goed te maken
Ik ben ga nu wel een beetje verlegen worden hoor hihiawwh wat lief. ik raak er een beetje geëmotioneerd van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh, ja maar Tjackie is er niet en ik heb wat goed te maken
Ik ben ga nu wel een beetje verlegen worden hoor hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |