Nope...wij hebben een intern uren registratiesysteem. En omdat het zo'n groot bedrijf is en er meerder mensen via Randstad daar werken gaat Randstad akkoord om met hun systeem te werken. Dat houdt dus in dat ik mijn uren bij VI indien, daar een goedkeuring op krijg en de afdeling bij VI stuurt dan een urenoverzicht naar Randstad.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat gaat toch centraal? Of werk jij niet met die portal?
extra douanesticker eropquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:12 schreef Debsterr het volgende:
TROUWENS. Zouden we geen "luxere" dozen krijgen van Bondi?
ja, wellicht dan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:12 schreef Molo het volgende:
Ach ja, als je toch een uitkering hebt, geen zinnige toevoeging tot de maatschappij bent op wat voor manier dan ook en wellicht gemept wordt zodra de man des huizes thuis komt?
preciesquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, wellicht dan.
En dan van je uitgespaarde centjes zo'n tonnetje shag halen met een doos filterhulzen. Kun je weer een middagje sigaretten klikken voor de TV
sterker nog, ik ruik zequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
precies
jij ziet die mensen ook precies voor je he?
Oh dat is best wel gay dan. Sowieso irritant dat het al dan niet krijgen van je salaris van één medewerker af hangt. En ik vind het ook niet kunnen dat er niet wordt uitbetaald omdat er iemand op vakantie is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nope...wij hebben een intern uren registratiesysteem. En omdat het zo'n groot bedrijf is en er meerder mensen via Randstad daar werken gaat Randstad akkoord om met hun systeem te werken. Dat houdt dus in dat ik mijn uren bij VI indien, daar een goedkeuring op krijg en de afdeling bij VI stuurt dan een urenoverzicht naar Randstad.
godverdomme, dat wilde ik erbij zetten, LETTERLIJK, maar dat leek me overdrevenquote:
Heuj!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, wellicht dan.
En dan van je uitgespaarde centjes zo'n tonnetje shag halen met een doos filterhulzen. Kun je weer een middagje sigaretten klikken voor de TV
en natte hond en bitterballen in oud frituurvetquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
zo'n matige asbak/sherrywalm met nep-Roma parfum van de markt.
oh god ja, de natte jack russel er nog bijquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:15 schreef Molo het volgende:
[..]
en natte hond en bitterballen in oud frituurvet
Dat vroeg ik me dus net al af bij het lezen van al die zooi...dat was allemaal slecht spul behalve de groentenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd de jumbowijven gaan zeiken dat ze van de gratis koek en chocolade zoveel zijn aangekomen!!!!!
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd de jumbowijven gaan zeiken dat ze van de gratis koek en chocolade zoveel zijn aangekomen!!!!!
ik was gisteren bij iemand die zo'n bord op de deur had met "de hond woont hier, verder is iedereen hier te gast bij de hond" ofzoiets.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh god ja, de natte jack russel er nog bij
ja echt??quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
De goede oude pagina, is gewoon doorgegaan:quote:
op den duur zijn de emoslingers op hoorquote:ik wissel mijn bezoek tussen 3 jumbo's af. a. de tijd, en b. om credits op te bouwen.
deze opmerkingquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
op den duur zijn de emoslingers op hoor
je moet maar zo denken, dit is de dagbesteding van die mensen, anders zouden ze waarschijnlijk chronisch in de GGZ/verpleeghuizen of bij de huisarts zitten en das duurder voor iedereenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
op den duur zijn de emoslingers op hoor
Hier rommelt het watquote:
neem zijn baan overquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kijk er zo naar uit als de c1000 hier in de stad in een Jumbo verandert. De eigenaar is zo'n Jan Lul met de mentaliteit "elke klant is een winkeldief tot het tegendeel is bewezen"..
En die moet dan met dit soort types omgaan![]()
![]()
Ik zou er bijna gewoon een dagje gaan zitten ter vermaak
Dan moet ik eerst al dat kutpersoneel daar ontslaanquote:
Awwww lievquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:29 schreef PriemGirl het volgende:
How to know you are a coward: gerommel horen en meteen in bed duiken want "dat is veilig"![]()
Waarom had ik geen onweer?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:29 schreef Molo het volgende:
Het was hier rond 7 uur zulk raar weer, heel warme lucht en toen ineens onweer. Freaky dag
dat kan toch zo manquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst al dat kutpersoneel daar ontslaan
misschien moest hij nog even langs de Jumbo voor gratis voerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik zit godverdomme al vanaf 7 uur te wachten op de pakketman, was graag even naar buiten gegaan met de hont![]()
Waarschijnlijk blijkt straks dat hij het helemaal niet haalt
Dat personeel daar is zo onmenselijk onhandig en dom, dat wordt ook grappig als die jumbo-formules moet gaan toepassenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:30 schreef Molo het volgende:
[..]
dat kan toch zo man
Jij vindt vast wel je manieren
We hebben nog geen jumbo in de buurtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:31 schreef Molo het volgende:
[..]
misschien moest hij nog even langs de Jumbo voor gratis voer
zullen we gaan toekijken hoe ze dat doen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat personeel daar is zo onmenselijk onhandig en dom, dat wordt ook grappig als die jumbo-formules moet gaan toepassen
wie zegt dat HIJ BIJ JOU IN DE BUURT WOONT? (oh kut, capslock)quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We hebben nog geen jumbo in de buurt
NIETquote:
Ik probeer erachter te komen wanneer het een Jumbo wordt, maar ben er nog niet uitquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:33 schreef Molo het volgende:
[..]
zullen we gaan toekijken hoe ze dat doen?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
die foto's van die jumbo hoarders
35 punten oude gemberkaas
welken?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn fluffy trui is wel eindelijk verzonden.
Ik vernaai zoiets altijd omdat ik geen geduld hebquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:37 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben deze aan het makenhttp://nailside.blogspot.nl/2012/09/tutorial-abstract-80s.html
Dichtbij genoeg, alleen is de parkeergarage daar betaald en bij de AH gratisquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:37 schreef Molo het volgende:
Das al snel Schaar!
Kun je elke dag HALLO JUMBOO-EN!!!!!
Ik heb nu wel moeite met het wachten tot ik de laatste stap kan doen jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vernaai zoiets altijd omdat ik geen geduld heb
Laatst ging ik een tape mani doen, super leuke kleurtjes blabla. Vernaai ik alles omdat ik vergeet welke tape over welke zat
fietsen danquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dichtbij genoeg, alleen is de parkeergarage daar betaald en bij de AH gratis![]()
(en de ah is ook daadwerkelijk dichterbij)
Het is ter vervanging van mijn oude, veel te grote fleecevest.quote:
oh ja, die verwassen gebleekte teddy huidquote:
HOW ABOUT NOquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
*trapt ijs uit de geheimen whatsapp en voegt SQ toe*
Welke? Mijn nieuwe?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:41 schreef Molo het volgende:
Sjaan, ik zag vandaag iemand met precies jouw oorbellen
Dus een onesie is beter dan dat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
*trapt ijs uit de geheimen whatsapp en voegt SQ toe*
doe jij een revieuw als je er komt? wanneer ga je er heen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HOW ABOUT NO![]()
Vandaag ben ik na m'n werk in Zoetermeer even naar de AH XL gegaan en toen zag ik dat de Primark helemaal klaar wasMorgen gaat hij open
quote:
GODVER IK WAS DIE ONESIE VERGETEN!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus een onesie is beter dan dat?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus een onesie is beter dan dat?
Ik heb ze nu ook inquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja andere weet ik niet joh
Maar die idd
okee vooruit, met een trauma mag het. Anders niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:43 schreef PriemGirl het volgende:
Als kind op vakantie een tv kapot zien springen en alle stopcontacten uit de muur vanwege zware onweer op vakantie. Ja ik heb er enigszins iets aan over gehouden.
Zeker niet in de eerste weekquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:42 schreef Molo het volgende:
[..]
doe jij een revieuw als je er komt? wanneer ga je er heen?
welke zijn het dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb ze nu ook in
SF vind ze te groot![]()
Trauma is een geldig excuus.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:43 schreef PriemGirl het volgende:
Als kind op vakantie een tv kapot zien springen en alle stopcontacten uit de muur vanwege zware onweer op vakantie. Ja ik heb er enigszins iets aan over gehouden.
ehmz, even kijken of ik foto kan vindenquote:
Zal ik je therapie geven?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:43 schreef PriemGirl het volgende:
das wel vetquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:43 schreef PriemGirl het volgende:
Ik was 8 ofzo en liep,op blote voeten. Vuur was toen ook best eng... Vooral als het uit de tv komt en niet uit de haardquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
okee vooruit, met een trauma mag het. Anders niet.
1 tip, ga niet deze week, want herfstvakantiequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zeker niet in de eerste week![]()
Moet eigenlijk even kijken wanneer ik weer in Zoetermeer moet werken, dat ik er zo heel casual even snel langs kan gaan. Dat lijkt me echt fantastisch
OPHOEREN ANDERS LIG JIJ ER OOK UIT!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:44 schreef Mss het volgende:
HALLO SINDS WANNEER IS SJAAN DE EINDBAAS VAN DE GEHEIMEN AIDSCHAT?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OPHOEREN ANDERS LIG JIJ ER OOK UIT!JA HALLO EN AL DIE TETTENPICS DIE IK ER WEKELIJKS IN GOOI DAN?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:45 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd IJs, dat is echt zo'n 'de buit is binnen' trui![]()
arme Joopquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:45 schreef Mss het volgende:
ermahgerd neequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik was 8 ofzo en liep,op blote voeten. Vuur was toen ook best eng... Vooral als het uit de tv komt en niet uit de haard![]()
Moeder is er sindsdien ook bang van, dus dat hielp niet echt toen ik ouder werd en ze gewoon met me mee gilde
Joop heeft geen recht van spreken. :vquote:
Omdat het kan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:45 schreef Mss het volgende:
Ik weet het, Ik moet van morgen tot vrijdag elke dag werken van 10.30 tot 22.30quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:45 schreef Molo het volgende:
[..]
1 tip, ga niet deze week, want herfstvakantie![]()
![]()
![]()
![]()
ne, daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh handig alle klassieke chanel oorbellen valeln onder dezelfde naam![]()
Nougoed het zijn chanel logo oorbellen dus je vind ze toch niet mooi SQ
de C van Chanel, 1 vinger krom in de lucht kom op kom opquote:
Ik denk dat ik je een industrieterrein tripje kan besparen, dat spul is niet meer echt te krijgenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:50 schreef Molo het volgende:
[..]
de C van Chanel, 1 vinger krom in de lucht kom op kom op
de C van Chanel, 1 vinger krom in de lucht kom op kom op
En nu allemaaaaaal!
hier is een lelijke telefoonfotoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
subtiele overgang welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je een industrieterrein tripje kan besparen, dat spul is niet meer echt te krijgen
mijn ervaring is dat ie dan niet meer komtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jongens wat is jullie ervaring.. Als die pakketbezorger als een uur te laat is rond dit tijdstip, zou hij dan nog komen?
Ik wil eigenlijk gewoon naar bed namelijk, maar de mijn-pakket-site geeft aan dat hij nog steeds kan komen
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hier is een lelijke telefoonfotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
dit schaarquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn ervaring is dat ie dan niet meer komt
ik zou lekker gaan tukken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jongens wat is jullie ervaring.. Als die pakketbezorger als een uur te laat is rond dit tijdstip, zou hij dan nog komen?
Ik wil eigenlijk gewoon naar bed namelijk, maar de mijn-pakket-site geeft aan dat hij nog steeds kan komen
ik weet niet hoe groot Jills gaatje is maar lijkt me wat krapjesquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:53 schreef Sharana_LV het volgende:
Jammer dat ik niet naar de speleln meet kan anders had ik ketting en oorbellen gedaan en uggs en jill enenenen
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hier is een lelijke telefoonfotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik had vorige week nog bijna de Chanel tas van mijn oudtante gejat. Ze wilde 'm niet ruilen voor m'n MK.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Ik gnorkte.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:54 schreef Molo het volgende:
[..]
ik weet niet hoe groot Jills gaatje is maar lijkt me wat krapjes
Ik heb besloten de 2.55 voor mijn 30ste verjaardag te halenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:54 schreef Debsterr het volgende:
[..].
Ik had vorige week nog bijna de Chanel tas van mijn oudtante gejat. Ze wilde 'm niet ruilen voor m'n MK.
Ja, ik ga haar eens appen, maar ik denk het niet, spul is vermoedelijk discontinuedquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:52 schreef Molo het volgende:
[..]
subtiele overgang wel
Maaruh, kan diegene die het je aanraadde je niet helpen?
k vind 90% van de MK tassen ook niet mooiquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:55 schreef Molo het volgende:
Serieus wat zien jullie in die meuk
Chanel snap ik heel soms, maar Maikuul Ofcourse snap ik echt nooit wat van
die komen echt niet meer hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gewoon post.nl.
Dan zoeken ze het maar uit.
De deurbel hoor je in de slaapkamer niet, dus dat is nog niet eens zo erg.
Maar Fred ligt op de bank te pitten en die wordt dan wel wakker en dan zal ik het wel weer gedaan hebben![]()
Maar ik ga de gok wel nemen. Nog een sigaret en dan ga ik met het mormel naar buiten
Hihaho jullie zeiden 'komen'quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn ervaring is dat ie dan niet meer komt
je doet je best maar, wandelend reclamebordquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:53 schreef Sharana_LV het volgende:
Jammer dat ik niet naar de speleln meet kan anders had ik ketting en oorbellen gedaan en uggs en jill enenenen
kreeg je er aids van?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik ga haar eens appen, maar ik denk het niet, spul is vermoedelijk discontinued
Tsjaa, ik vind mijn tas prachtig en gebruik 'm elke dag. Ik snap regelmatig jouw smaak niet, iets met verschillenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:55 schreef Molo het volgende:
Godver Mss, nu heb ik een MI van m'n bezorg-negerquote:
Ja wij zijn eenzame strijdersquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:55 schreef Molo het volgende:
dat is toch tof, gaan we smaen op de bank zitten, ik met mijn zooi en jij in je onesiequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je doet je best maar, wandelend reclamebord
Hij was 30.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
inb4 ik heb een tas van 20 euro posts
Nah het is voor negers, die hebben toch al aids, lijkt me geen reden om het uit de handel te nemen.quote:
alleen als we piemels gaan kijken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat is toch tof, gaan we smaen op de bank zitten, ik met mijn zooi en jij in je onesie
ja dat mag natuurlijk, I don't care, je hoeft je niet aangevallen te voelen heurquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tsjaa, ik vind mijn tas prachtig en gebruik 'm elke dag. Ik snap regelmatig jouw smaak niet, iets met verschillen.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Nah het is voor negers, die hebben toch al aids, lijkt me geen reden om het uit de handel te nemen.
Wolvenshirts.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:56 schreef Debsterr het volgende:
Iedereen heeft toch wel iets waar 'ie fan van is? Ik snap nooit zo goed waarom dat een issue is.
met jou altijdquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen als we piemels gaan kijken.
Je voelt je wel aangevallenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:56 schreef Debsterr het volgende:
Iedereen heeft toch wel iets waar 'ie fan van is? Ik snap nooit zo goed waarom dat een issue is.
Er is alleen altijd commentaar opquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:56 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dat mag natuurlijk, I don't care, je hoeft je niet aangevallen te voelen heur
het is toch ook geen issue?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:56 schreef Debsterr het volgende:
negers en efficiënt handelenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Nah het is voor negers, die hebben toch al aids, lijkt me geen reden om het uit de handel te nemen.
Het is Fok, daar kun je niets zeggen zonder commentaarquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Er is alleen altijd commentaar opdat snap ik niet zo goed.
quote:
Gij HOER*quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godver Mss, nu heb ik een MI van m'n bezorg-neger
ik wil net zeggen, dit hele topic bestaat uit commentaar op dingenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is Fok, daar kun je niets zeggen zonder commentaar
DAT IS VERDOMME WAAR WE GOED IN ZIJN
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
ik weet nog goed toen ik net hier in de SC zat en echt bijna dacht dat jij er serieus in rond liep
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Er is alleen altijd commentaar opdat snap ik niet zo goed.
Ja sorry ik haal 9 van de 10 keer m'n reacties weg omdat ik denk "waarom moet ik hier eigenlijk wat van vinden"quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is Fok, daar kun je niets zeggen zonder commentaar
DAT IS VERDOMME WAAR WE GOED IN ZIJN
Als we dat weglaten houden we 1 topic per maand over ofzoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil net zeggen, dit hele topic bestaat uit commentaar op dingenal jaren
zijn dat die "van de trap val stelten"?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh nee, m'n new rocks passen beter in deze discussie geloof ik.
Jup.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:59 schreef Molo het volgende:
[..]
zijn dat die "van de trap val stelten"?
ik moet er altijd aan denken als ik jou in het echt zie of een wolvenshirtquote:
Sorry dat we niet allemaal zo'n nobel mensch zijn danquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja sorry ik haal 9 van de 10 keer m'n reacties weg omdat ik denk "waarom moet ik hier eigenlijk wat van vinden". Al dat gezever en gezeik altijd.
JE HEBT ZELF EEN ONESIE GIJ VROUWMENS!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
Maar zal ik het even aftoppen dan?
Michael Kors
Uggs
Chanel
Onesies
Mensen
en ik ben een mens ermahgerd hoerrrrquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JE HEBT ZELF EEN ONESIE GIJ VROUWMENS!
Bij een volgenden geheimen meet zal ik speciaal een wolvenshirt-shirt uit de kast trekken voor je.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:59 schreef Molo het volgende:
[..]
ik moet er altijd aan denken als ik jou in het echt zie of een wolvenshirt
Rassisd!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sorry dat we niet allemaal zo'n nobel mensch zijn dan
wij blijven wel op elkaar zeiken hequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij een volgenden geheimen meet zal ik speciaal een wolvenshirt-shirt uit de kast trekken voor je.
*mind blown*quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en ik ben een mens ermahgerd hoerrrr
Wel godverdekut jonge. Ik wil dat spul want volgens mij is die groene tube heul ander spul. En ik ga geen ¤30 aan haarspullen uitgevenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:57 schreef Molo het volgende:
[..]
negers en efficiënt handelen
Je had het kunnen weten
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb alleen geen letterlijke wolven erop staan.
Ik weet dat ik fantastisch ben, het is ook niet makkelijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan zit er maar 1 ding op......quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Wel godverdekut jonge. Ik wil dat spul want volgens mij is die groene tube heul ander spul. En ik ga geen ¤30 aan haarspullen uitgeven
Negersquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
Maar zal ik het even aftoppen dan?
Michael Kors
Uggs
Chanel
Onesies
Mensen
Waarom vraag je dat danquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik weet dat ik fantastisch ben, het is ook niet makkelijk.
Maar je weet dat ik dat niet bedoelde he.
debs je blijft er te serieus op ingaanquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik weet dat ik fantastisch ben, het is ook niet makkelijk.
Maar je weet dat ik dat niet bedoelde he.
Ah ben ik iig niet de enigstequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja sorry ik haal 9 van de 10 keer m'n reacties weg omdat ik denk "waarom moet ik hier eigenlijk wat van vinden". Al dat gezever en gezeik altijd.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
debs je blijft er te serieus op ingaan
OMFG BAMI NEEMT NU NIET ALLEEN DWYN MAAR OOK DEBS OVER!
godver SQ, ik wilde die garp niet inkoppenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik hou overigens nog steeds van Debsterr hoor. Zelfs met michael korst tas!
ENIGE GIJ BELG GIJquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
debs je blijft er te serieus op ingaan
OMFG BAMI NEEMT NU NIET ALLEEN DWYN MAAR OOK DEBS OVER!
haar pittig kort en oberzienquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Kontje verkopen achter het station/ op school?
GIJ SLIKHOER!*quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
overigens slik ik ook heel vaak mijn opmerkingen in, alleen Sharana en chanel kan ik moeilijk laten liggen
Ik snap het nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:03 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben gewoon chagrijnig want: ik had ene avondje nagels gedoen gepland omdat Baas voetbal moest kijken. gaat 'ie geen voetbal kijken. Maar toen was m'n planning al verneukt en kon ik niet alsnog nagels afraffelen en iets gaan kijken. En das zijn schuld. Maar als ik dat probeer uit te leggen krijgen we ruzie. Dus niet voel ik me onrustig en en en en.
ach ja, wie niet, want wijvenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
overigens slik ik ook heel vaak mijn opmerkingen in, alleen Sharana en chanel kan ik moeilijk laten liggen
Stiekem ben jij ook zo'n ontzettende autistquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:03 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben gewoon chagrijnig want: ik had ene avondje nagels gedoen gepland omdat Baas voetbal moest kijken. gaat 'ie geen voetbal kijken. Maar toen was m'n planning al verneukt en kon ik niet alsnog nagels afraffelen en iets gaan kijken. En das zijn schuld. Maar als ik dat probeer uit te leggen krijgen we ruzie. Dus niet voel ik me onrustig en en en en.
ik snap er ook geen hol vanquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik snap het niet
Waarom is jouw planning verneukt als hij geen voetbal kijkt?
Omdat ik er van uit ging dat ik geen TV kon kijken en toen wel maar toen was ik al met andere dingen bezig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik snap het niet
Waarom is jouw planning verneukt als hij geen voetbal kijkt?
vergeet de plukken zwart, dan wel wit nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Goeden tip, gewoon met de heggenschaar en een pakje verf zelf klooien!
Meiske tochquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat ik er van uit ging dat ik geen TV kon kijken en toen wel maar toen was ik al met andere dingen bezig.
Ik zit mezelf zo in de weg
checkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
en ik ben ook sjaggo want ik ben ongesteld en dat was ik al maanden niet geweest en ik was vergeten hoe stom dat was
Dat vroeg ik me al af ja :vquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Debs mag zelf beslissen of het zorgelijk is dat ik het wel begrijp
tijd voor vakantie?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat ik er van uit ging dat ik geen TV kon kijken en toen wel maar toen was ik al met andere dingen bezig.
Ik zit mezelf zo in de weg
Ik had wel ander spul in de negerhaarwinkel gekocht, een soort lekker ruikende negermayomasker, en als ik daar een beetje van als leave-in in mijn haren doe pluist het ook niet, maar dat is zo vettigquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]
vergeet de plukken zwart, dan wel wit niet
straks eindig je net als puckzzzquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:05 schreef Molo het volgende:
[..]
check
En gewoon verdomme weer doorgelekt op mijn werk ook
Dat gebeurt me normaal nooit, nu al 2 maanden op rij
Laten we maar niet over werk beginnen emoslinger.gifquote:
DM leeg kopen? Die hebben ook goeien spul?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had wel ander spul in de negerhaarwinkel gekocht, een soort lekker ruikende negermayomasker, en als ik daar een beetje van als leave-in in mijn haren doe pluist het ook niet, maar dat is zo vettig
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
straks eindig je net als puckzzz
hmmmm, jammer welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Laten we maar niet over werk beginnen emoslinger.gif
Hoerenkutpost, morgen is er niemand rond die tijdquote:Bezorging uitgesteld tot volgende werkdag.
quoted before ninja editquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:07 schreef PriemGirl het volgende:
Dbs ik ken dat ook... Wellicht in mindere mate, maar jup... Als er lady minute iets verandert, is er paniek in mijn hoofd
niet alleen adviesquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:07 schreef Molo het volgende:
[..]
DM leeg kopen? Die hebben ook goeien spul?
Of een keer bij de negerkapper in de Bijlmer naar binnen gaan en advies vragen? Die gaan je echt wel velen advies geven met jouw toffen haar
Dat ik mijn tetten moet laten zien zekerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:07 schreef Molo het volgende:
[..]
DM leeg kopen? Die hebben ook goeien spul?
Of een keer bij de negerkapper in de Bijlmer naar binnen gaan en advies vragen? Die gaan je echt wel velen advies geven met jouw toffen haar
ssssssssssssssssssssssssssssssssstquote:
ja maar blond haar vinden ze ook geweldig joh. En er zijn genoeg negers/halfnegers met dunner haar dan zwart kroeshaar. Het kost toch niks daar, ik zou het egwoon eens proberenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat ik mijn tetten moet laten zien zeker
Maarre, die zijn toch juist gespecialiseerd in 'zwart' haar?
Ik zal er eens over nadenken, thnx Muiloquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:10 schreef Molo het volgende:
[..]
ja maar blond haar vinden ze ook geweldig joh. En er zijn genoeg negers/halfnegers met dunner haar dan zwart kroeshaar. Het kost toch niks daar, ik zou het egwoon eens proberen
Serieus he, ik zit je nu dus niet te fucken
ik dacht, HOE weet jij dat ze gaat slapen???quote:
Rotterdammertquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:16 schreef Mss het volgende:
Ik bedenkt me net dat ik ook maar beter kan gaan slapen, morgen weer vroeg op
"ik bedenkt" schreef je. die T erachter plakken is R'damsquote:
quote:
heb ik wat gedeeld dan? Of bedoel je dat filmpje met dat poesje? Of gewoon de rant zelf?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:35 schreef Sharana_LV het volgende:
puckz, als je al het gezeik op fb zat bent waarom doe je het dan zelf ook
Je rantquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
heb ik wat gedeeld dan? Of bedoel je dat filmpje met dat poesje? Of gewoon de rant zelf?
quote:
Psss, caps lock dag is voorbijquote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:29 schreef Debsterr het volgende:
WAAR BLIJFT DE ZON? HOEZO IS HET NOG DONKER?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die caps lock stond voor schreeuwen
IK VIND VAN NIETquote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
Psss, caps lock dag is voorbij
Ai, niet handigquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:18 schreef PriemGirl het volgende:
Morgeuh!
Dat je op je werk komt en cif belt of ik toevallig zijn sleutels heb gezien... Ik ze vervolgens in mijn tas terug vind en dus weer naar huis mag crossenOops
Cif kon er wel om lachenquote:
Oeh, dit klinkt echt zo herkenbaar, dat had mij ook letterlijk kunnen gebeuren. Sterker nog, zoiets is mij ook al wel gebeurd en B snapt dan 'het probleem' nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:03 schreef Debsterr het volgende:
Hmm, kutquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Debs mag zelf beslissen of het zorgelijk is dat ik het wel begrijp
Caps lock dag is ook zo'n self proclaimed event, dus waarom proclaimen we 'm niet tweedaags?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
Psss, caps lock dag is voorbij
He, waar heb je die vandaan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
Wat sleutels betreft: wij hebben allebei andere vogelsjes:
[ afbeelding ]
Sinds ik die heb opgehangen (bb heeft een oranje en zwart vogeltje (fiets + huis) en ik een paarse en een roze) is hij:
1. Nooit meer zijn sleutel kwijt
2. Nooit meer in staat mijn sleutels mee te pakken
Fysiek gekocht bij design daily's, maar Fonq verkoopt ze ook online.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:52 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
He, waar heb je die vandaan?
Mijn sleutels zitten altijd in mijn handtas en die van B liggen op zijn nachtkastje/de tafel/een andere tafel/zijn broekzak/de bankquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds ik die heb opgehangen (bb heeft een oranje en zwart vogeltje (fiets + huis) en ik een paarse en een roze) is hij:
Dan heb jij de tip dus niet nodig!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn sleutels zitten altijd in mijn handtas en die van B liggen op zijn nachtkastje/de tafel/een andere tafel/zijn broekzak/de bank![]()
En ik heb meerdere sleutelbosjes zodat ik niet altijd alles mee hoef te slepen en hij heeft dus wel zo'n megabos waar alles aanhangt wat ie aan sleutels heeft. Ik zou echt nooooooit zijn sleutels pakken of andersom
Nopequote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan heb jij de tip dus niet nodig!
Die is kjoetquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
Whoa, ze hebben nu ook eekhoornsch!
[ afbeelding ]
Daar zou ik ook niet aan beginnen nee... Vooral niet als je meer dan 1 sleutel hebt, is veel te zwaarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
Deze hebben ze al heel lang maar dat vind ik te kwetsbaar, pinnetjes zouden er hier na drie weken af liggen
[ afbeelding ]
Dankjewel!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fysiek gekocht bij design daily's, maar Fonq verkoopt ze ook online.
Zijn van het merk Qualy
Tnx for the warningquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:05 schreef PriemGirl het volgende:
*sluit fb af* zo te zien is dat gezeik nog niet voorbij
Die heb ik ook, goedkoop op eBay gevonden. Heb er 1 voor de autosleutels. We zijn alleen te lam om het huisje op te hangenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Die zwarte piet-profielfoto'squote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:05 schreef PriemGirl het volgende:
*sluit fb af* zo te zien is dat gezeik nog niet voorbij
Dat huisje zit gewoon kleeftape op tochquote:Op woensdag 23 oktober 2013 10:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die heb ik ook, goedkoop op eBay gevonden. Heb er 1 voor de autosleutels. We zijn alleen te lam om het huisje op te hangen.
Toen heb ik in de gang en haakje gevonden om ze aan te hangen. Beetje jammer dat Fred dat vergeet en ze in zijn zak houdt. Die heeft dus al eens terug kunnen fietsen toen hij halverwege z'n huis was omdat ik de auto nodig had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |