Nope...wij hebben een intern uren registratiesysteem. En omdat het zo'n groot bedrijf is en er meerder mensen via Randstad daar werken gaat Randstad akkoord om met hun systeem te werken. Dat houdt dus in dat ik mijn uren bij VI indien, daar een goedkeuring op krijg en de afdeling bij VI stuurt dan een urenoverzicht naar Randstad.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat gaat toch centraal? Of werk jij niet met die portal?
extra douanesticker eropquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:12 schreef Debsterr het volgende:
TROUWENS. Zouden we geen "luxere" dozen krijgen van Bondi?
ja, wellicht dan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:12 schreef Molo het volgende:
Ach ja, als je toch een uitkering hebt, geen zinnige toevoeging tot de maatschappij bent op wat voor manier dan ook en wellicht gemept wordt zodra de man des huizes thuis komt?
preciesquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, wellicht dan.
En dan van je uitgespaarde centjes zo'n tonnetje shag halen met een doos filterhulzen. Kun je weer een middagje sigaretten klikken voor de TV
sterker nog, ik ruik zequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
precies
jij ziet die mensen ook precies voor je he?
Oh dat is best wel gay dan. Sowieso irritant dat het al dan niet krijgen van je salaris van één medewerker af hangt. En ik vind het ook niet kunnen dat er niet wordt uitbetaald omdat er iemand op vakantie is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nope...wij hebben een intern uren registratiesysteem. En omdat het zo'n groot bedrijf is en er meerder mensen via Randstad daar werken gaat Randstad akkoord om met hun systeem te werken. Dat houdt dus in dat ik mijn uren bij VI indien, daar een goedkeuring op krijg en de afdeling bij VI stuurt dan een urenoverzicht naar Randstad.
godverdomme, dat wilde ik erbij zetten, LETTERLIJK, maar dat leek me overdrevenquote:
Heuj!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, wellicht dan.
En dan van je uitgespaarde centjes zo'n tonnetje shag halen met een doos filterhulzen. Kun je weer een middagje sigaretten klikken voor de TV
en natte hond en bitterballen in oud frituurvetquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
zo'n matige asbak/sherrywalm met nep-Roma parfum van de markt.
oh god ja, de natte jack russel er nog bijquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:15 schreef Molo het volgende:
[..]
en natte hond en bitterballen in oud frituurvet
Dat vroeg ik me dus net al af bij het lezen van al die zooi...dat was allemaal slecht spul behalve de groentenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd de jumbowijven gaan zeiken dat ze van de gratis koek en chocolade zoveel zijn aangekomen!!!!!
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd de jumbowijven gaan zeiken dat ze van de gratis koek en chocolade zoveel zijn aangekomen!!!!!
ik was gisteren bij iemand die zo'n bord op de deur had met "de hond woont hier, verder is iedereen hier te gast bij de hond" ofzoiets.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh god ja, de natte jack russel er nog bij
ja echt??quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
De goede oude pagina, is gewoon doorgegaan:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |