Bami die je er bent!quote:
Ja! Zij doet toffe dingenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:51 schreef Puckzzz het volgende:
Wat was dat voor foto Debs?
Zeg me dat dat voor Halloween is...
Garmin Forerunner 310XT. Met hartslagmeter en de mogelijkheid om zelf een training te plannen, oftewel hou tempo x voor tijd y vol (makkelijk intervalletjes), blijf in hartslagzone zoveel en vibreren ipv piepjesquote:
Tof.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:53 schreef Debsterr het volgende:
http://psychosandra.blogg.se/category/bloodypsycho-makeup.html
Hihi die is leuk voor Priem. Omdat neusquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:53 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb voorgenomen van verjaardagsgeld een horloge te gaan halenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Garmin Forerunner 310XT. Met hartslagmeter en de mogelijkheid om zelf een training te plannen, oftewel hou tempo x voor tijd y vol (makkelijk intervalletjes), blijf in hartslagzone zoveel en vibreren ipv piepjes(da's makkelijk, want piepjes hoor ik niet door muziek). En voor ¤230, da's eigenlijk precies zo'n beetje mijn budget voor dit soort spul. Ik zat eerst te kijken naar de 210, maar die doet piepjes. Da's nie hendig. En de 220 gaat me eigenlijk te duur worden, dan kan ik net zo goed een 610 nemen. En daarvan had ik besloten dat 'ie buiten budget lag.
Kronkels.
Holy crapquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Garmin Forerunner 310XT. Met hartslagmeter en de mogelijkheid om zelf een training te plannen, oftewel hou tempo x voor tijd y vol (makkelijk intervalletjes), blijf in hartslagzone zoveel en vibreren ipv piepjes(da's makkelijk, want piepjes hoor ik niet door muziek). En voor ¤230, da's eigenlijk precies zo'n beetje mijn budget voor dit soort spul. Ik zat eerst te kijken naar de 210, maar die doet piepjes. Da's nie hendig. En de 220 gaat me eigenlijk te duur worden, dan kan ik net zo goed een 610 nemen. En daarvan had ik besloten dat 'ie buiten budget lag.
Kronkels.
Ik moet 'm nog halen hoor (of bestellen eigenlijk, da's goeikoperderder), maar ik ben wel blij dat ik eindelijk zeker weet welke ik wil.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb voorgenomen van verjaardagsgeld een horloge te gaan halen. Fijn dat je geslaagd bent en happy!
Neem Uggsquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb besloten dat ik deze winter ga investeren in een mooi paar leren laarzen ipv alleen maar koopjes te jagen.
Ik had het nog niet uit mijn keelgat of mijn man hing al over mijn schouder me te kijken naar mijn laptopscherm
Whoaaaa zoooo gaaf !!! Helaas vier ik geen halloween dit jaarquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:53 schreef Debsterr het volgende:
Mooie leren laarzen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb besloten dat ik deze winter ga investeren in een mooi paar leren laarzen ipv alleen maar koopjes te jagen.
Ik had het nog niet uit mijn keelgat of mijn man hing al over mijn schouder me te kijken naar mijn laptopscherm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |