abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132442768
Aangezien er elke dag 10 topics worden geopend over hoe slecht het gesteld is met de Nederlandse vrouw en hoe onverzorgd zij is, de vraag wat jullie dan beschouwen als 'verzorgd'? Wat valt daar dan onder en wat maakt dat een vrouw er verzorgd uitziet?
For most of history, Anonymous was a woman.
pi_132442837
Je weet wel. Verzorgde kleding, en haar enzo.
Ja doei.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 19:28:21 #3
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_132442963
Ik denk dat dit voor iedereen weer anders is. Net als wat is lekker op je boterham, er zijn meerdere groepen (doelgroepen)
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
pi_132443002
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 19:28 schreef Speedball het volgende:
Ik denk dat dit voor iedereen weer anders is. Net als wat is lekker op je boterham, er zijn meerdere groepen (doelgroepen)
Vandaar de vraag, wat valt er volgens jou onder.
pi_132443010
Fris gewassen, haar verzorgd, tanden gepoetst, nette kleding en zo
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_132443013
Schone kleren zonder zomen die eruit liggen of knopen die er af zijn, schoon lichaam en schoon haar dat in model zit, schoenen die niet afgetrapt zijn... dat soort dingen lijkt me. Hoewel ik de indruk heb dat in dat soort topics ook dingen als wel of geen make-up dragen, en wel of geen jurken en rokken dragen en wat voor soort kapsel je hebt meegenomen wordt, dus hier kun je ongetwijfeld heel lang over discussiëren.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_132443022
Je haar netjes, regelmatig naar de kapper, leuke kleding, beetje mascara..
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_132443171
Dikke tieten, goed laagje make-up.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 19:36:27 #9
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_132443469
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 19:29 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Vandaar de vraag, wat valt er volgens jou onder.
swwy te snel gelezen

Wat ik onverzorgd vind: stinkende mensen
Verzorgd: niet stinken
Voor de rest moet iedereen doen waar die zich goed in voelt,
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 19:37:05 #10
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_132443499
Haar en gebit. beetje kleren. Nuf_Ced
En altijd het laatste woord.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 19:43:52 #11
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_132443896
Gewoon 'fris' eruit zien, en een beetje coole goede kledingsmaak, wat niet betekent dat het duur is, of merkkleding ofzo, maar gewoon goed op elkaar afgestemd, en ook op je persoonlijkheid afgestemd, en wat gewoon bij je 'past'.

Niet dat truttige dus. Niet slonzig. Niet 'cheap-cheap'. Niet je haren futloos en droog. Geen overdreven make-up of rare fratsen met je wenkbrauwen enzo. Etc etc etc.
pi_132446423
Whehe, goed topic.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_132446574
schaamhaar weggeschoren, ook als man
pi_132446640
Ik beschrijf iemand als onverzorgd bij: ongewassen en/of onwelriekend voorkomen, warrig haar, verwassen, slechtzittende of kapotte kleding en schoenen. Smaak als make up hoort wel bij uiterlijk maar is niet perse onverzorgd.
pi_132453031
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 20:28 schreef hoerezooi het volgende:
schaamhaar weggeschoren, ook als man
Maar dat zie je toch niet als iemand op straat loopt
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:04:15 #16
413491 Vijzel
Lekker malen
pi_132453254
Ik dacht dat de algemene klacht was dat ze er niet vrouwelijk genoeg uitzagen: te makkelijk kapsel, te makkelijke (slobber)kleding, geen tijd aan de sportschool besteed, dat werk.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:31:41 #17
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_132455431
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 22:01 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Maar dat zie je toch niet als iemand op straat loopt
Als je het lang genoeg niet scheert dan zie je het vanzelf wel... :P
pi_132457732
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 19:24 schreef -Buttercup het volgende:
Aangezien er elke dag 10 topics worden geopend over hoe slecht het gesteld is met de Nederlandse vrouw en hoe onverzorgd zij is, de vraag wat jullie dan beschouwen als 'verzorgd'? Wat valt daar dan onder en wat maakt dat een vrouw er verzorgd uitziet?
Ik denk dat in die betreffende topics bedoeld wordt dat een vrouw meer moet lijken op bijv. een stylish Italiaanse vrouw. Dus:
-meer aan haar figuur moet denken/ moet proberen wat slanker te blijven en haar vrouwelijke vormen meer moet accentueren (borsten, billen).
muffintops, 'mannelijke' of heel plain kledij (gewone spijkerbroeken die je vrouwelijke vormen niet benadrukken, gewone truitjes), platte schoenen (tenzij je heel lang bent en de schoenen elegant zijn) zijn uit den boze. Evenals kapotte kleding. Een vrouw moet aandacht besteden aan haar garderobe.
-het liefst lang haar moet dragen, en dan ook goed gestyled. Het moet altijd in model zitten en vrouwelijk zijn.
-make up. Niet te erg, maar wel wat meer dan de Nederlandse vrouw op heeft.
-vrouwelijke jurk of rok die sexy en vrouwelijk is, doch ook classy en elegant (niet sloerie).
-Hakken (sowieso elegantere schoenen), en daar ook goed op kunnen lopen.
-Een vrouwelijke houding, beetje vrouwelijk lopen, bewust/ zelfverzekerd van je vrouwelijkheid doch niet arrogant. Vrouwelijke eigenschappen ten toon spreiden.
-Geen bier drinken maar gewoon vrouwelijke drankjes.
-Mooie lingerie dragen.
-Je bikinilijn/ beenhaar/ okselhaar altijd picco bello bijgewerkt hebben, want je zou wel eens in een situatie kunnen komen dat dit nodig is.

etc. etc. ;(

Zelf versta ik er vooral onder iemand die niet stinkt en er gewoon gewassen uitziet (geen bruine nagels, bruine tanden etc.) in kleding die niet raar opvalt (dus geen broek op hoog water, enorme scheur in broek, grote vlekken, string die boven de broek uit komt, enorme muffintop, BH die zichtbaar is etc.). Liefst kleding die past bij de occassion. In een T-shirt en saaie broek op je sollicitatiegesprek komen als man bijv. vind ik niet super verzorgd (zeker niet als je ook nog overgewicht hebt).

[ Bericht 9% gewijzigd door bulbjes op 22-10-2013 23:19:57 ]
pi_132458084
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:12 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Ik denk dat in die betreffende topics bedoeld wordt dat een vrouw meer moet lijken op bijv. een stylish Italiaanse vrouw. Dus:
-meer aan haar figuur moet denken/ moet proberen wat slanker te blijven en haar vrouwelijke vormen meer moet accentueren (borsten, billen).
muffintops, mannelijke kledij (gewone spijkerbroeken die je vrouwelijke vormen niet benadrukken, saaie truitjes), platte schoenen (tenzij je heel lang bent en de schoenen elegant zijn) zijn uit den boze.
-het liefst lang haar moet dragen, en dan ook goed gestyled. Het moet altijd in model zitten en vrouwelijk zijn.
-make up. Niet te erg, maar wel wat meer dan de Nederlandse vrouw op heeft.
-vrouwelijke jurk of rok die sexy en vrouwelijk is, doch ook classy en elegant (niet sloerie).
-Hakken (sowieso elegantere schoenen), en daar ook goed op kunnen lopen.
-Een vrouwelijke houding, beetje wulps lopen, bewust/ zelfverzekerd van je vrouwelijkheid doch niet arrogant. Vrouwelijke eigenschappen ten toon spreiden.
-Geen bier drinken maar gewoon vrouwelijke drankjes.
-Mooie lingerie dragen.
-Je bikinilijn/ beenhaar/ okselhaar altijd picco bello bijgewerkt hebben, want je zou wel eens in een situatie kunnen komen dat dit nodig is.

etc. etc. ;(
Ik zou dat opvatten als jezelf verzorgen, maar misschien komt dat omdat ik dat dus als vrouw hetzelfde vind. Oke, niet alles uit het lijstje, maar veel dingen vallen zowel onder vrouwelijkheid als verzorging (je haar bijv)
pi_132458943
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:19 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Ik zou dat opvatten als jezelf verzorgen, maar misschien komt dat omdat ik dat dus als vrouw hetzelfde vind.
Ik ben echt een type wat geen hakken draagt (kan er namelijk niet op lopen en heb een nogal mannelijk loopje, ik ben ook van mening dat een vrouw die niet op hakken kan lopen dat vooral niet moet doen want dat is geen gezicht :P ), kleding vaak net zolang draagt tot het versleten is (want het zit zo lekker) :') , niet met de laatste mode meeloopt, soms wel wat kansen laat liggen wbt vrouwelijker kleden maar ik voel me dan ook zwaar ongemakkelijk als ik me (naar mijn idee) 'heel sexy vrouwelijk' kleedt (dat valt dan reuze mee, maar ik voel me dan al zwaaaaar ongemakkelijk en met mijn lompe horkenloopje en blik op de grond gericht lijk ik er nog niet echt vrouwelijk in :') ).
Kortom: best wel standaard plain Jane Nederlandse vrouw, en dan nog een tandje erger want ik draag soms echt kleding met gaten omdat het zo lekker zit en ik er geen afstand van kan doen.

Vind mezelf ergens wel vrouwelijk, want lang haar en niet lelijk enz, maar ik val echt niet positief op op straat als een zelfbewuste vrouwelijke vrouw die er sexy/ elegant uitziet. Heb ook nog es een buikje. En me dan nog afvragen (poos terug) waarom alle aandacht naar die vriendin van me ging die in mijn optiek ergens te veel poeha aan haar uiterlijk besteedt (zwaardere make up, haar stylen voor ze de deur uitgaat, classy dure jurkjes dragen, altijd hakken, vrouwelijker gedrag) :')

Ik mag dan nog zo denken dat ik 'toch wel redelijk vrouwelijk genoeg ben' en mijn kleding toch zo erg nog niet is (in mijn lompe laarzen, saai grijze-muizen-vest wat niet super combineert met de rest en er dus eigenlijk best wel cheapy uitziet ipv elegant sexy vrouwelijk etc.), en dat 'mannen niet van geplamuurde barbiepoppen houden die uren voor de spiegel staan', de waarheid is toch wel dat je meer aandacht krijgt als je wel 'plamuur' gebruikt (hoeft er niet extreem uit te zien, maar er zitten dan wel 3 basislagen creme op o.a. en mannen hoeven niet te weten hoe lang je ervoor voor de spiegel hebt gestaan. That's a girl's secret. En als ze het toch weten, vinden ze het stiekem wel vrouwelijk), je haar wat meer stijlt, en kleding uitkiest die écht bij elkaar past en verzorgder en vrouwelijker is.

Ik zou meer blikken krijgen als ik daar aandacht aan zou besteden, net als veel Nederlandse 'plain Jane's' in hun jeans en truitjes/ vestjes.

Ik denk dat veel vrouwen in Nederland net als ik ik niet zo goed doorhebben dat ze er helemaal niet zo vrouwelijk uitzien in hun schoenen met lage hak of gympen, normale broek, gewoon truitje en wat haarspeldjes, en dat eigenlijk meer uit kunnen buiten.
De meeste Nederlandse vrouwen zijn ofwel plain Jane, ofwel fout, ofwel ordinair gekleed. Echt mooi en stijlvol vrouwelijk is hier niet zoveel.

Maarja fuck it :P

Oh nu ik het over vrouwen heb. Dat geldt natuurlijk ook voor de mannen. Veel Nederlandse mannen zijn ook van het type T-shirt en versleten broek aan, of kleding die moeders heeft gekocht. Veel kleding van nederlandse mannen is ronduit extreem boring. Om over de schoenen nog maar te zwijgen. En veel bierbuikjes/ bierbuiken.
De boel beneden wat bijtrimmen, nagels knippen, wat leuker ondergoed aan (zonder gaten, en wat leuker om de billen en het zaakje zit) is sommige mannen ook compleet vreemd.

Soms geen moeite met die wat boring kleding, ben zelf ook maar plain Jane en de tegenhanger is vaak een man type overdreven sportschool, te veel sieraden, oorbelletjes ( :r ) te veel gel, te veel merkkleding, altijd geschoren (hoeft ook weer niet, beetje baardje kan wel sexy zijn) maar stiekem mag het allemaal wel wat meer modebewust en gedurfder en wat meer verzorgd. Is toch sexier.
Best wel erg dat wij Italiaanse mannen al snel als gayish zien (ik tenminste), terwijl ze gewoon meer verzorgd zijn dan mannen hier. Soms vind ik het overdreven en hoeft van mij ook niet zo erg als daar, maar veel Nederlandse mannen kunnen nog wel wat leren van onze Nederlandse gays qua kledij, verzorging van lichaamshaar en nagels en iets afgetrainder lichaam.

[ Bericht 2% gewijzigd door bulbjes op 22-10-2013 23:58:32 ]
pi_132459897
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:37 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Ik ben echt een type wat geen hakken draagt (kan er namelijk niet op lopen en heb een nogal mannelijk loopje, ik ben ook van mening dat een vrouw die niet op hakken kan lopen dat vooral niet moet doen want dat is geen gezicht :P ), kleding vaak net zolang draagt tot het versleten is (want het zit zo lekker) :') , niet met de laatste mode meeloopt, soms wel wat kansen laat liggen wbt vrouwelijker kleden maar ik voel me dan ook zwaar ongemakkelijk als ik me (naar mijn idee) 'heel sexy vrouwelijk' kleedt (dat valt dan reuze mee, maar ik voel me dan al zwaaaaar ongemakkelijk en met mijn lompe horkenloopje en blik op de grond gericht lijk ik er nog niet echt vrouwelijk in :') ).
Kortom: best wel standaard plain Jane Nederlandse vrouw, en dan nog een tandje erger want ik draag soms echt kleding met gaten omdat het zo lekker zit en ik er geen afstand van kan doen.

Vind mezelf ergens wel vrouwelijk, want lang haar en niet lelijk enz, maar ik val echt niet positief op op straat als een zelfbewuste vrouwelijke vrouw die er sexy/ elegant uitziet. Heb ook nog es een buikje. En me dan nog afvragen (poos terug) waarom alle aandacht naar die vriendin van me ging die in mijn optiek ergens te veel poeha aan haar uiterlijk besteedt (zwaardere make up, haar stylen voor ze de deur uitgaat, classy dure jurkjes dragen, altijd hakken, vrouwelijker gedrag) :')

Kortom: ben nogal totaal geen stijlvolle vrouwelijke vrouw ala van die Italiaanse TV-show vrouwen.
Ik zou meer blikken krijgen als ik daar aandacht aan zou besteden, net als veel Nederlandse 'plain Jane's' in hun jeans en truitjes/ vestjes.
Ergens hebben ze ook best wel een punt, die mannen die kritiek hebben op vrouwen. We kunnen onze vrouwelijkheid ook wel meer uitbuiten en het is vaak ook echt wel stijlvoller en mooier. Ik denk dat veel vrouwen in Nederland net als ik ik niet zo goed doorhebben dat ze er helemaal niet zo vrouwelijk uitzien, en dat eigenlijk meer uit moeten buiten.
De meeste Nederlandse vrouwen zijn ofwel plain Jane, ofwel fout, ofwel ordinair gekleed. Echt mooi en stijlvol vrouwelijk is hier niet zoveel.

Maarja fuck it :P

Oh nu ik het over vrouwen heb. Dat geldt natuurlijk ook voor de mannen. Veel Nederlandse mannen zijn ook van het type T-shirt en versleten broek aan, of kleding die moeders heeft gekocht. Veel kleding van nederlandse mannen is ronduit extreem boring. Om over de schoenen nog maar te zwijgen. En veel bierbuikjes/ bierbuiken.
De boel beneden wat bijtrimmen, nagels knippen, wat leuker ondergoed aan (zonder gaten, en wat leuker om de billen en het zaakje zit) is sommige mannen ook compleet vreemd.

Soms geen moeite met die wat boring kleding, ben zelf ook maar plain Jane en de tegenhanger is vaak een man type overdreven sportschool, te veel sieraden, oorbelletjes ( :r ) te veel gel, te veel merkkleding, altijd geschoren (hoeft ook weer niet, beetje baardje kan wel sexy zijn) maar stiekem mag het allemaal wel wat meer modebewust en gedurfder en wat meer verzorgd. Is toch sexier.
Best wel erg dat wij Italiaanse mannen al snel als gayish zien (ik tenminste), terwijl ze gewoon meer verzorgd zijn dan mannen hier. Soms vind ik het overdreven en hoeft van mij ook niet zo erg als daar, maar veel Nederlandse mannen kunnen nog wel wat leren van onze Nederlandse gays qua kledij, verzorging van lichaamshaar en nagels en iets afgetrainder lichaam.

Ik kijk heel veel naar hoe mensen lopen en dat horkenloopje bij veel vrouwen valt me altijd zo op! Het is echt zonde, want zelfs de mooiste vrouw wordt lelijk als ze lelijk loopt en dat terwijl het gewoon te oefenen is. Ook lopen op hakken kun je best leren, maar als je gewoon niet van hakken houdt is dat niet per se nodig natuurlijk. Je kunt kleren met gaten en gympies aan hebben, maar met een mooie houding en elegant loopje er aantrekkelijker uitzien dan een vrouw in een mooi jurkje en stiletto's die zich als een bouwvakker beweegt. En over de mannen ben ik het helemaal met je eens. Ik zie hier in Amsterdam nog wel moois rondlopen, het is ook wat gevarieerder dan gemiddeld, maar in de rest van Nederland doet het me over het algemeen echt helemaal niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')