Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grijp ze!
Ding heeft constant de GPS actief geloof ik.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:39 schreef kurk_droog het volgende:
tvp.
Dat tinder trekt wel de accu leeg zeg ik je.
uitloggenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:39 schreef kurk_droog het volgende:
tvp.
Dat tinder trekt wel de accu leeg zeg ik je.
Had ik net ook, was wel de eerste keer tough.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:09 schreef PG18 het volgende:
Hoe kan ik iemand van 17 ervoor krijgen als we alleen maar mensen vanaf 18 kunnen selecteren?
Misschien dat die gast zn facebook op vrouw heeft staan dan ofzo.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:12 schreef kenkerlekker het volgende:
Ik kreeg laatst een Martijn. Trust me, ik ben niet gay en ook geen pedo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:16 schreef PG18 het volgende:
Wat is dit dan weer?he bij jou is ie nederlands. bij mij is die app engels..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zeg je nou? Ik begrijp er niks van.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:33 schreef Silverdigger2 het volgende:
beter doen ze bij een volgende update dat je ook kan kiezen om meteen naar de chats te gaan![]()
nu eerst elke keer, langs zoeken in de buurt, terwijl je naar de chats wilt
hier postenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:18 schreef kenkerlekker het volgende:
Is er al een topic waar de mooiste Tindermeisjes gepost kunnen worden? Ik heb gisteren een screenshot gemaakt van een bloedmooie griet
elke keer als je de app opent gaat de app zoeken naar nieuwe matches, terwijl ik liever meteen door ga naar de chats.. omdat het best lang duurt elke keerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:35 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Wat zeg je nou? Ik begrijp er niks van.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:16 schreef PG18 het volgende:
Wat is dit dan weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two-Face!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Kun je toch wel omzeilen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:36 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
elke keer als je de app opent gaat de app zoeken naar nieuwe matches, terwijl ik liever meteen door ga naar de chats.. omdat het best lang duurt elke keer
beter?
Koop een degelijke telefoonquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:36 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
elke keer als je de app opent gaat de app zoeken naar nieuwe matches, terwijl ik liever meteen door ga naar de chats.. omdat het best lang duurt elke keer
beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |