Zo'n beetje wel jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, behalve als alle vriendinnen lekker zijn wat je ook tegenkomt. Bij deze is 70% geefbaar.
Haha ja was ook als grap bedoeld. Hiervoor zou ik wel naar de Eerste Hulp willen hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, behalve als alle vriendinnen lekker zijn wat je ook tegenkomt. Bij deze is 70% geefbaar.
Ik durf niet te kijken nuquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:34 schreef pindaplukker het volgende:
Er komen wel veel meiden voorbij die op de eerste foto doable zijn, kijk je naar de volgende foto, blijkt het een obese draak te zijn met een leuk koppie
En is het wat?quote:
Wat doe ik nu verkeerdquote:
Ze heeft spijt en je al geblocked.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat doe ik nu verkeerdik krijg bovenin een melding van een mogelijke match en nu staat ze niet bij de chat?
lol. Had meer het gevoel dat ik het deed want ik drukte erop en zag toen haar foto weer en swipte naar links om die andere foto's te zien kwam er ineens een ander wijf weerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ze heeft spijt en je al geblocked.
Vertel dat jezelf maar jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
lol. Had meer het gevoel dat ik het deed want ik drukte erop en zag toen haar foto weer en swipte naar links om die andere foto's te zien kwam er ineens een ander wijf weerEerst een like, toen deed ze de like en toen deed ik een dislike
Plaats maar een foto van der, dan bedenken wij wel watquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:56 schreef robben93 het volgende:
Iemand een grappige opening? Heb perongeluk een lelijkerd gematchd dus deze mag verpest worden
"Je bent te lelijk. Sorry."quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:56 schreef robben93 het volgende:
Iemand een grappige opening? Heb perongeluk een lelijkerd gematchd dus deze mag verpest worden
Je drukt bij iedereen op de like button ongeacht of ze chinees is of niet?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:33 schreef kurk_droog het volgende:
Jeeeh, mijn eerste tinder match. Godverdomme, is het een chineesachtig meisje die matcht..
Ditquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:59 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Plaats maar een foto van der, dan bedenken wij wel wat
Straks kent iedereen hemquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:04 schreef Snoepje5 het volgende:
Die mayonaise en curry grap wordt overigens wel goed ontvangen.
Nee, was niet echt chinees maar meer tropisch.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:01 schreef PG18 het volgende:
[..]
Je drukt bij iedereen op de like button ongeacht of ze chinees is of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |