Als je serieus vrouwen wilt oppikken ga je toch gewoon een avondje stappen? Maak je meer kans mee dan via een standaard boring Tinder gesprekje. Eerder vanavond vroeg ik overigens aan een nieuwe match om haarzelf in 3 woorden te omschrijven, waarop zij kwam aanzetten met "houdt van hard". Wat verwacht je dan, dat we het vooral allemaal lekker serieus moeten houden?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:47 schreef Snoepje5 het volgende:
Als jullie er allemaal onzin mee gaan uithalen niet nee. Maar daar is het toch niet voor bedoeld..
Gewoon nog niet op tafel leggen die joker. Pas later misschien erover beginnenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:05 schreef Dr.Smoke het volgende:
Godverdomme, krijg ik weer een match met een meisje waarvan ik vaag weet wie het is, zat op dezelfde middelbare school aantal jaar geleden. Wat nu? Was net ook geen succes om te vragen waar we mekaar ookalweer van kenden
Als je zo bang bent, doe gewoon later in het gesprek ineens van dat je het gevoel krijgt dat je haar ergens van kent. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:23 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
Weet niet of zij weet wie ik ben...
Je moet wat als het voetbal niet om aan te zien is, hè.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:51 schreef Silenus het volgende:
Was in Glasgow afgelopen dagen en daar Tinder effe opgegestart...krijg je dus ook Schotse vrouwen. En bij werkelijk ELKE vrouw die ik daar likete, had ik een match! Bizar.
Of de Schotse mannen zijn lelijk of die app klopt niet.Of ik ben gewoon superleuk, dat zal het waarschijnlijk wel zijn.
Die laatste foto is heel makkelijk te vinden op google. Vriend van mij heeft die als omslag foto op facebook. Het is niet meneer ZaZaquote:
Ken ik jou niet ergens van is ook een uberslechte openingszin, dus als ze jou niet kende dacht ze waarschijnlijk dat je die zo bedoelde.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:05 schreef Dr.Smoke het volgende:
Godverdomme, krijg ik weer een match met een meisje waarvan ik vaag weet wie het is, zat op dezelfde middelbare school aantal jaar geleden. Wat nu? Was net ook geen succes om te vragen waar we mekaar ookalweer van kenden
Hoeveel foto's like je dan ongeveer? Heb je bijvoorbeeld na 10 al 3 matches?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:04 schreef RoW_0 het volgende:
Wel grappig. Ik trek als langharig altoturk alleen maar kunstmensjes aan 😅
Het klinkt misschien gek, maar ik like sowieso niet of heel weinig. En dan wacht ik een halve dag, en opeens krijg ik dan zo'n figuur voor me die mij dus eerder geliked heeft, en dan pas wordt het een match. Soms voel ik het gewoon van te voren aan, dus het lijkt wel of liken geen nut heeft.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:11 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Hoeveel foto's like je dan ongeveer? Heb je bijvoorbeeld na 10 al 3 matches?
Het is allemaal doorgestoken kaart denk ikquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:55 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Het klinkt misschien gek, maar ik like sowieso niet of heel weinig. En dan wacht ik een halve dag, en opeens krijg ik dan zo'n figuur voor me die mij dus eerder geliked heeft, en dan pas wordt het een match. Soms voel ik het gewoon van te voren aan, dus het lijkt wel of liken geen nut heeft.
Die kwam ik een aantal dagen geleden ook tegenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:29 schreef imikethat het volgende:
Net eentje met de tagline; "Ik wil best liegen over hoe we elkaar ontmoet hebben"
Vond hem wel origineel en een like waard
Geen misbruik van gemaakt dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:51 schreef Silenus het volgende:
Was in Glasgow afgelopen dagen en daar Tinder effe opgegestart...krijg je dus ook Schotse vrouwen. En bij werkelijk ELKE vrouw die ik daar likete, had ik een match! Bizar.
Of de Schotse mannen zijn lelijk of die app klopt niet.Of ik ben gewoon superleuk, dat zal het waarschijnlijk wel zijn.
Ja als dat binnen 100 miles is. Weet niet hoe populair Tinder is in Duitsland/België. Weet wel dat er veel Amerikanen en UK'ers op zitten. Had deze app ooit al eens 3-4 maanden geleden geïnstalleerd en toen zaten er alleen maar Amerikanen en Engelsen op.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:06 schreef Ambicioso het volgende:
Kan je als je in Nederland bent ook over de grens ontvangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |