Nee joh, perfect juist!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:45 schreef Dven het volgende:
Momenteel is het nog te zomers voor herfstfoto's. Misschien over een week of twee
Het is hier nog de gehele week zo tussen de 23 en 25 graden, de herfst is in de natuur nog niet echt in gang gezetquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee joh, perfect juist!
Uurtje geleden gemaakt:
[ afbeelding ]
Om de hoek staat meestal niet in vakantiefoldertjes, daarom kan het er ook zo verrassend zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:28 schreef Cee het volgende:
Afgelopen zondag foto's gemaakt. Gewoon in een bos bij mij om de hoek, ik wist niet eens dat het daar zo mooi kon zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice!! Erg mooie kleur van de bladeren, licht wat erdoorheen valt op de straat.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 06:48 schreef kezmaster9 het volgende:
Deze week in Maastricht..
[ afbeelding ]
nice! Lekkere kleurenquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:24 schreef rosstek het volgende:
[ afbeelding ]
---
[ afbeelding ]
---
[ afbeelding ]
---
[ afbeelding ]
Die kleur!!quote:
mooie plekquote:Op maandag 4 november 2013 11:41 schreef Ynske het volgende:
Simpeltjes het park hier naast de deur.
[ afbeelding ]
Fuckeroni wat een kleurtjes, ik zit hier gewoon een paarhonderd kilometer te ver oostelijkquote:Op zaterdag 16 november 2013 13:25 schreef ElizabethR het volgende:
Deze moet natuurlijk ook hier.
Owenriff river in Oughterard
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:50 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Fuckeroni wat een kleurtjes, ik zit hier gewoon een paarhonderd kilometer te ver oostelijk
Zo ongeveer alles maar hoofdzakelijk het verschijnsel dat ze me op maandagmorgen weer voor wat betaalde arbeid verwachten.quote:Op zondag 17 november 2013 18:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]En wat let je om een keer een paarhonderd kilometer naar het westen te gaan?
O
Dankz, ik doe er nog een paar.quote:Mooie serie champignons!! Vooral nummer 2 is heel fraai, die patronen!!
nice!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:25 schreef kezmaster9 het volgende:
Vanmorgen een mooie wandeling gemaakt door de Brunssummerheide...
[ afbeelding ]
kun je dat zelf niet?quote:Op woensdag 20 november 2013 21:30 schreef Clayton1 het volgende:
Wie wil die bovenstaande van mij eens door de soep halen?
Nee anders vroeg ik het nietquote:Op woensdag 20 november 2013 21:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kun je dat zelf niet?
mail me de grote bestanden maar.
(username)@fok.nl
en waar kan ik ze dan heenmailen?quote:Op woensdag 20 november 2013 21:33 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Nee anders vroeg ik het niet
dat zijn de grote bestanden
Nee, herfsttopic.quote:
Vette plaat, nice!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:25 schreef kezmaster9 het volgende:
Vanmorgen een mooie wandeling gemaakt door de Brunssummerheide...
[ afbeelding ]
Leuk, alleen die kleurenquote:
Nice man!quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:39 schreef polariteit het volgende:
Zo, even de boel een beetje 'ontpaddestoelen' hiero...
[..]
Vette plaat, nice!
[..]
Leuk, alleen die kleuren![]()
En van mij wat pica's:
[ link | afbeelding ]
Rocks @ the flow by Marcel Tuit, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Cascades @ Vallee de la Hoegne by Marcel Tuit, on Flickr
|
Forum Opties | |
---|---|