SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Laat gaan man. Kutfeest.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Wie de fuck denkt zij wel niet dat ze is?
1 goedheiligman de Kerstmanarrogant snol.
wat denk je hoe die rendieren zich voelen met kerstquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
De Natie Pieten bemoeien zich er ook weer mee zie ik.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Joh, kinderen in de klas waren een beetje bang voor Piet. Je krijgt pepernoten naar je kop, nadat hij de deur uit zn voegen had geslagen, plus hij kon je de roe (kindermishandeling) geven, en je kon in de zak mee naar spanje (ontvoering).quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jij hebt vroeger zeker geen cadeautjes gehad
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Topic geopend op 13:37Ik denk dat Ajax het wel lastig gaat krijgen vanavond. Als Serero meedoet daarentegen niet want hij is zo klein en behendig dat hij zo door de verdediging loopt.
Of wat dacht je er van dat de kerstman niet meer dik mag zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat denk je hoe die rendieren zich voelen met kerst![]()
daar gaat de partij van de dieren straks mee komen natuurlijk
en onder tussen hier in nederland maar blonde meisjes gek lopen te maken met hun kinderarmpjes in hun broek.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Alles moet maar politiekcorrect zijn tegenwoordig.en alles moet aangepast worden aan de tere zieltjes
gadverdamme.
Ze zouden eens dankbaar moeten zijn als wij er niet waren geweest zaten ze nog steeds op blaadjes te kauwen midden in de fucking rimboe.
Zouden er in Nederland negers rondlopen die echt Piet heten?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en onder tussen hier in nederland maar blonde meisjes gek lopen te maken met hun kinderarmpjes in hun broek.
zijn er hier eigenlijk "gekleurde" personen? of hebben we alleen een knuffel chinees turk en Kroaat ?
Ik er wel 2, eentje heet Kevin en de andere Kees.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zouden er in Nederland negers rondlopen die echt Piet heten?
Theoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik er wel 2, eentje heet Kevin en de andere Kees.
haha wat een toeval ik het ook kevinquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik er wel 2, eentje heet Kevin en de andere Kees.
Gisteren al 3, nu weer 4, gaat lekker zo. Heb nu de prijs iets verhoogdquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb her 4 verkocht
Bij mij koopt niemand ze
Ik ben de hunters aan het vekopenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:46 schreef Djeetje het volgende:
Zouden de chem styles op korte termijnen nog stijgen ?
wat denken jullie
2 verkocht in 5 dagenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gisteren al 3, nu weer 4, gaat lekker zo. Heb nu de prijs iets verhoogd
Mooi, dan wacht ik tot de Kerst totdat alle mensen die niet kunnen wachten te verkocht hebben en de prijs gestegen is naar 4 a 5kquote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Alles moet maar politiekcorrect zijn tegenwoordig.en alles moet aangepast worden aan de tere zieltjes
gadverdamme.
Ze zouden eens dankbaar moeten zijn als wij er niet waren geweest zaten ze nog steeds op blaadjes te kauwen midden in de fucking rimboe.
negers spelen PESquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:48 schreef FCsuarez het volgende:
maar nou weet ik nog niet of er hier negers op het forum zitten.
dacht altijd dat Trapzie dat was.(want ja die heeft een pic)
Ja dan moet ik zelf nog handelen en daar heb ik helemaal geen zin in op dit moment.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mooi, dan wacht ik tot de Kerst totdat alle mensen die niet kunnen wachten te verkocht hebben en de prijs gestegen is naar 4 a 5k
Tot kerst... Tegen die tijd heb ik de coins al geinvesteerd , en het bedrag vervijfvoudigdquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mooi, dan wacht ik tot de Kerst totdat alle mensen die niet kunnen wachten te verkocht hebben en de prijs gestegen is naar 4 a 5k
en dan zijn onze 50 hunters net zoveel waard als die 100 van Djeetjequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nou, het leven is echt zoveel kutter geworden sinds de negerzoen is afgeschaftquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:49 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Dat dus.
Eerst negerzoen, toen zigeneursaus en nu dit...
Laat ze is werken ipv druk maken om dit.
Ja, maar heb je er wel werk voor moeten verzettenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tot kerst... Tegen die tijd heb ik de coins al geinvesteerd , en het bedrag vervijfvoudigd
Ik dacht dat dat ook een commerciële actie was van de makers van de negerzoen toentertijd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, het leven is echt zoveel kutter geworden sinds de negerzoen is afgeschaft
en waarom mag BLANKE vla dan wel nog steeds verkocht worden... daar voel ik me ook gewoon kut over.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, het leven is echt zoveel kutter geworden sinds de negerzoen is afgeschaft
En jodenkoeken!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en waarom mag BLANKE vla dan wel nog steeds verkocht worden... daar voel ik me ook gewoon kut over.
Klacht indienen bij de bevoegde instanties.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en waarom mag BLANKE vla dan wel nog steeds verkocht worden... daar voel ik me ook gewoon kut over.
Trapz is een gekleurde medelanderquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en onder tussen hier in nederland maar blonde meisjes gek lopen te maken met hun kinderarmpjes in hun broek.
zijn er hier eigenlijk "gekleurde" personen? of hebben we alleen een knuffel chinees turk en Kroaat ?
en hoogstaande ook natuurlijk want die heeft snoopquote:
De tijd loopquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:54 schreef Djeetje het volgende:
Ik denk dat het tijd word voor een vervanger van Gervinho na 83 wedstrijden
quote:JORDANIA VERKOOPT VITESSE
Van onze Telesportredactie
Merab Jordania heeft zijn aandelen Vitesse van de hand gedaan. Alexander Chigirinskiy is vanaf vandaag grootaandeelhouder van de eredivisieclub.
Chigirinskiy is een belangrijke financiële partner van Jordania sinds de overname van Vitesse in augustus 2010. Het prioriteitsaandeel, waaraan bijzondere zeggenschapsrechten zijn verbonden om de continuïteit en onafhankelijkheid van Vitesse te waarborgen, blijft in handen van de Stichting Betaald Voetbal 'Vitesse-Arnhem'.
Jordania: "Toen ik de aandelen van Vitesse verkreeg, heb ik reeds aangegeven dat Alexander Chigirinskiy mij ondersteunde in mijn plannen met de club. Nu Vitesse de noodzakelijke stappen heeft gezet voor een nog succesvollere toekomst, voel ik dat dit het juiste moment is om de club aan hem over te dragen. Ik blijf altijd beschikbaar om Vitesse en Alexander in de toekomst te adviseren."
Alleen in mijn broek zit zwarte slang.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:48 schreef FCsuarez het volgende:
maar nou weet ik nog niet of er hier negers op het forum zitten.
dacht altijd dat Trapzie dat was.(want ja die heeft een pic)
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en hoogstaande ook natuurlijk want die heeft snoop![]()
maakt trapz wel de beste paint kleurling die ik ken
Waarom zal je in je broek een zwarte slang willenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Alleen in mijn broek zit zwarte slang.
PS3quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zit jij trouwens op PS3 of Xdoos ?
Dan ligt het daar dus niet aan met die chem styles verkopenquote:
Ik ga niet eens de moeite doen om een puush te maken van een verpakkingquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:00 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Als je nog in het verleden leeft wel ja.
dan moet je een andere pic. dit kan niet...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Maar ik ben geen neger hoor, ik hou gewoon van blowen
0 staat namelijk geen team.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:05 schreef Freire het volgende:
Zag dit team voorbij komen in het vorige topic, iemand enig idee hoe duur dit is?
150-200k gok ik.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:05 schreef Freire het volgende:
http://i.imgur.com/dSQ5tY1.png
Zag dit team voorbij komen in het vorige topic, iemand enig idee hoe duur dit is?
honderdmiljoenmiljardquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:05 schreef Freire het volgende:
http://i.imgur.com/dSQ5tY1.png
150 excl cavani (weet ik de waarde niet van) moet lukken.quote:
Cavani is maar 15kquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
150 excl cavani (weet ik de waarde niet van) moet lukken.
op de PS3 dan tenminste.
Niet doen Cavani is fucking slecht zoals elk jaarquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:05 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo ?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet doen Cavani is fucking slecht zoals elk jaar
je zou verwachten dat hij zwaar relaxed is als hij high high isquote:
Doe maar niet idd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik ga niet eens de moeite doen om een puush te maken van een verpakking
En zeg maar dat Marokkanen voor overlast zorgen in de binnenstad en jij je totaal niet toegelaten voelt tot het feestvreugde.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik ga de VN maar eens bellen. Als suikerziektepatient voel ik me ook gediscrimineerd tijdens het suikerfeest
Chill toch? Extra verdediger/middenvelderquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Spits die net voor de eigen verdediging staatNet zo slecht als die Costa
![]()
Superquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Chill toch? Extra verdediger/middenvelder
Inderdaad. En als Turkije een interland wint sta ik vaak met mijn vlag klaar op de stoep, maar er is geen enkele toeterende auto die me laat instappenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
En zeg maar dat Marokkanen voor overlast zorgen in de binnenstad en jij je totaal niet toegelaten voelt tot het feestvreugde.
Die zullen de komende jaren niet toeterenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad. En als Turkije een interland wint sta ik vaak met mijn vlag klaar op de stoep, maar er is geen enkele toeterende auto die me laat instappen
Zonde. Ik stel voor dat er een WK voor B-landen komt, net als bij tennis en ijshockey.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die zullen de komende jaren niet toeteren
Mwoa ze mogen het WK iets vergroten met 2 poules van mij. Dan weet je sowieso dat alle toplanden erbij zitten en andere landen meer kans hebben om ook van partij te zijn door een 2e plaats.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zonde. Ik stel voor dat er een WK voor B-landen komt, net als bij tennis en ijshockey.
in b4 futheadquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:21 schreef Freire het volgende:
Dan maar een andere rechterkant, denk dit hem gaat worden
[ afbeelding ]
Edit: wat een kutplaatjemaar die CVM is Fellaini
Waarom niet spiegelen? Heb je linksbenige Vermaelen op LCB en rechtsbenige Ramos op RCB. Daar wordt Tim ook wat vrolijker van. Moet je alleen andere backs zoeken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:21 schreef Freire het volgende:
Dan maar een andere rechterkant, denk dit hem gaat worden
[ afbeelding ]
Edit: wat een kutplaatjemaar die CVM is Fellaini
Dan zit je in de kwart finales met 5 landenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mwoa ze mogen het WK iets vergroten met 2 poules van mij. Dan weet je sowieso dat alle toplanden erbij zitten en andere landen meer kans hebben om ook van partij te zijn door een 2e plaats.
Als het goed is welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Komt deel 4 vandaag nog of niet?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik ga niet eens de moeite doen om een puush te maken van een verpakking
quote:Sinds de nieuwe spelling van 1996 hebben sommige producenten de naam van het product aangepast naar jodenkoek, andere producenten zijn echter de oude naam jodekoek blijven gebruiken.
Dan moet je weer beste nr's 2 (of 3quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mwoa ze mogen het WK iets vergroten met 2 poules van mij. Dan weet je sowieso dat alle toplanden erbij zitten en andere landen meer kans hebben om ook van partij te zijn door een 2e plaats.
alles om tim vrolijk te houden he. backs likt mij geen probleem met clichy en juanfran.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom niet spiegelen? Heb je linksbenige Vermaelen op LCB en rechtsbenige Ramos op RCB. Daar wordt Tim ook wat vrolijker van. Moet je alleen andere backs zoeken.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alles om tim vrolijk te houden he. backs likt mij geen probleem met clichy en juanfran.
verdomme heb ik toch net de verkeerde suarez om echt rijk te zijnquote:
De nummer 2 landen in Europa gaan gewoon doorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan moet je weer beste nr's 2 (of 3) doorlaten naar de volgende ronde. Da's lelijk.
Ik heb het over de WK eindronde. Zelfde strekking als Kami's post:quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
De nummer 2 landen in Europa gaan gewoon door
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan zit je in de kwart finales met 5 landenOf je moet het hele systeem omgooien.
Als je zin hebt in een burger kan je ook beter niet naar McDonalds gaan. Of kan Kandji zelf lekkere burgers flippen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een burgertje, maar geen zin om er naar toe te rijden.
Niet eens aan gedacht, thanks voor de tipsquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alles om tim vrolijk te houden he. backs likt mij geen probleem met clichy en juanfran.
Denk hetquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je zin hebt in een burger kan je ook beter niet naar McDonalds gaan. Of kan Kandji zelf lekkere burgers flippen?
Zeg ik een keer iets slims, reageert die Kroaat gewoon niet hequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb het over de WK eindronde. Zelfde strekking als Kami's post:
[..]
Gewoon een systeem hanteren als met basketballquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb het over de WK eindronde. Zelfde strekking als Kami's post:
[..]
Je hebt nu op de WK-eindronde 8 poules he Einstein. 2 nieuwe poules erbij maakt 10. Dat levert dus 20 ploegen in de volgende ronde op. Daarna 10 in die daarop volgend, daarna 5...en hoe dan verder?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gewoon een systeem hanteren als met basketball2 nieuwe poules vormen
Ik ben net wakker en ga er niet van uit dat dit een langlopende discussie zou zijn maar enfin ik zal de vraag uitvoerig bespreken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hebt nu op de WK-eindronde 8 poules he Einstein. 2 nieuwe poules erbij maakt 10. Dat levert dus 20 ploegen in de volgende ronde op. Daarna 10 in die daarop volgend, daarna 5...en hoe dan verder?
Gewoon iedereen één keer tegen elkaar en degene met de meeste doelpunten mag een rondje op de gracht.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hebt nu op de WK-eindronde 8 poules he Einstein. 2 nieuwe poules erbij maakt 10. Dat levert dus 20 ploegen in de volgende ronde op. Daarna 10 in die daarop volgend, daarna 5...en hoe dan verder?
hoooooooooooooooooooquote:
Ook goedemorgenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ben net wakker en ga er niet van uit dat dit een langlopende discussie zou zijn maar enfin ik zal de vraag uitvoerig bespreken.
Ze behandelen mij als een slaafquote:
jij moet gewoon je werk doen en niet jankenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ze behandelen mij als een slaafEffe janken bij VN, BRB
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
jij moet gewoon je werk doen en niet janken
Kut racistquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
jij moet gewoon je werk doen en niet janken
kut nederlanderquote:
Kroaat is al klaar met arbeitenquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
JBGS, doet het niet slechter dan andere goalkeepers bij mij.
Normaal doet hij het wel goed bij mij hoor.quote:
quote:
Ik bespeur een kleine dissonantie...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Normaal doet hij het wel goed bij mij hoor.
Alleen nu klemt hij er 2 niet waaruit een rebound goal komt
O ja dat beslissen wij wel evenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:56 schreef Topiek het volgende:
Zullen we anders gewoon 5x een gratis update doen voor FIFA, zodat EA 5 jaar kan werken aan een spel dat wel werkt?
Hier kan EA vanuit commerciele overwegingen niet mee akkoord gaan. Maar ik ben voor, iets met Klantbelang Centraal enzoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:56 schreef Topiek het volgende:
Zullen we anders gewoon 5x een gratis update doen voor FIFA, zodat EA 5 jaar kan werken aan een spel dat wel werkt?
3 ut 35 is dat een lw?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:58 schreef Djeetje het volgende:
Ik scoor echt weinig met mijn wingers.
Young 3 goals uit 35 wedstrijden
Navas 0 goals uit 17 wedstrijden
Shaqiri 9 goals uit 39 wedstrijden
Gervinho 20 goals uit 83 wedstrijden
Robben: 22 goals/60 wedstrijdenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:58 schreef Djeetje het volgende:
Allemaal als LM en RMquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
3 ut 35 is dat een lw?
mja je bent ook niet zo geod
Assists gaan bij mij ook wel goedquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Robben: 22 goals/60 wedstrijden
Navas: 15 goals/40 wedstrijden
Maar de assists
als de spits dan maar scoort is het toch goedquote:
maar wel divisie 2 blablabla, niet pronken etc. Wel fijn dat je hem wat aandacht geeftquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
3 ut 35 is dat een lw?
mja je bent ook niet zo geod
Suarez 5 uit 7 (LW)quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:58 schreef Djeetje het volgende:
Anders gaat hij nog gekkere dingen doen en dat moeten we niet hebben.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
maar wel divisie 2 blablabla, niet pronken etc. Wel fijn dat je hem wat aandacht geeft
hahaha echt slecht zelfs ik loop 1 op 1 met david villaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:58 schreef Djeetje het volgende:
Ik had hetzelfde gedaanquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:04 schreef Topiek het volgende:
Dit spel, speler 1 op 1 op de keeper, Konko rent erachteraan, hij denkt, ik kan makkelijk de bal wegsliden, maar laat ik maar vol op zijn enkels sliden, da's veel leuker in het strafschopgebied.
okee, en toen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:04 schreef Topiek het volgende:
Dit spel, speler 1 op 1 op de keeper, Konko rent erachteraan, hij denkt, ik kan makkelijk de bal wegsliden, maar laat ik maar vol op zijn enkels sliden, da's veel leuker in het strafschopgebied.
Ik zou toch zweren dat je het spel had verwijderd....quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:04 schreef Topiek het volgende:
Tja, 442(2) is ook gewoon een verdedigende formatie..je flanken staan best ver terug (niet zoals 4222) en je hebt geen CAM of CM. Dan scoor je überhaupt niet veel buiten je spitsen om.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:58 schreef Djeetje het volgende:
Had ik rood en ben ik gequit na de zoveelste bullshit.quote:
Ja, zometeen weer.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat je het spel had verwijderd....
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:06 schreef Topiek het volgende:
[..]
Had ik rood en ben ik gequit na de zoveelste bullshit.
[..]
Ja, zometeen weer.
tuurlijk larsquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik loop met mijn CAM's/CM's wel 1 op 2 in de beste gevallen (Isco en Hamsik) en 1 op 4 in mijn slechtste gevallen (Diamanti, Costa en Hernanes). Dat is dan weer best goed...toch?
ligt eraan wat voor wedstrijden hequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik loop met mijn CAM's/CM's wel 1 op 2 in de beste gevallen (Isco en Hamsik) en 1 op 4 in mijn slechtste gevallen (Diamanti, Costa en Hernanes). Dat is dan weer best goed...toch?
nasri hier 1 uit 7quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik speel de variant met CDM'squote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:12 schreef DutchSL het volgende:
In 442 scoorde ik (in 12/13) juist heel veel met mijn CM's.
Ik ook maar 2, eentje met Berardi (Italiaanse silver) en eentje met Gourcuff.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hebben jullie er trouwens al veel vrije trappen ingeschoten? Ik schiet er niet zo veel meer in als in FUT12 en 13. Het is me nu pas 2 keer gelukt, met Costa...
Ik krijg ze niet zo vaak meer maar met Cazorla gaat ie er wel goed in.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hebben jullie er trouwens al veel vrije trappen ingeschoten? Ik schiet er niet zo veel meer in als in FUT12 en 13. Het is me nu pas 2 keer gelukt, met Costa...
Geplaatste vrije trappen scoor ik nog wel net zo vaak als in 13, maar ik kan geen hard vrije trappen nemenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
gewoon afleggen, een stap en schieten standaard goalquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Daar zit wel wat in ja. Als je eens in de 3/4 wedstrijden een kansje om aan te leggen krijgt, is het al veel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ook maar 2, eentje met Berardi (Italiaanse silver) en eentje met Gourcuff.
Maar ik krijg er ook maar heel weinig.
Sorry, maar er is niets zo lekker als een vrije trap binnen krullen. Dus ik blijf dat gewoon stug volhouden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
gewoon afleggen, een stap en schieten standaard goal
of naar iemand passen net naast de muur
Ik schiet er dit jaar echt veel meer in vergeleken met FIFA 11, 12 en 13.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Herkenbaar ditquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Geplaatste vrije trappen scoor ik nog wel net zo vaak als in 13, maar ik kan geen hard vrije trappen nemenNooit gekund ook trouwens.
Dat wel ja, maar als ik voor de winst speel moet het wel zoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry, maar er is niets zo lekker als een vrije trap binnen krullen. Dus ik blijf dat gewoon stug volhouden.
Geef je ook workshops, of maak je tutorials?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik schiet er dit jaar echt veel meer in vergeleken met FIFA 11, 12 en 13.In die drie games samen heb ik er denk ik 4 gescoord, in 14 nu al een stuk of 6.
Die zien natuurlijk de goal ook niet goed.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:22 schreef wonton het volgende:
Beetje lastig. Geen 1 van mn spelers hebben boven de 80 fk acc
Serieus? Ik probeer toch altijd wel een speler met een goede vrije trap in mijn team op te nemen (Costa, Diamanti, Eriksen, Xabi Alonso)...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:22 schreef wonton het volgende:
Beetje lastig. Geen 1 van mn spelers hebben boven de 80 fk acc
lolquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die zien natuurlijk de goal ook niet goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:25 schreef Djeetje het volgende:
wtf hij kreeg rood voor deze overtreding.
Ik wist dat je rood kon krijgen voor een doorgebroken speler en dan shirtje trekken, maar dat was Jovetic echt nietSmerig ook, niet meer doen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:25 schreef Djeetje het volgende:
wtf hij kreeg rood voor deze overtreding.
Ik wist dat je rood kon krijgen voor een doorgebroken speler en dan shirtje trekken, maar dat was Jovetic echt nietvette kit die blauweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb ik ook
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Ik kreeg de rode kaart niet hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Smerig ook, niet meer doen hoor.
Heb hem volgens mij ook dankzij jouquote:
Ik heb die blauwe ookquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb hem volgens mij ook dankzij jou
Andere kit heb ik van Palermo
Waar vind je die?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:27 schreef Roypsv het volgende:
Mensen,
Ik kreeg net een bericht van het psn team met een 10 euro voucher. ik zou even jullie berichten checken
www.psnteam.freewebs.tk?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:27 schreef Roypsv het volgende:
Mensen,
Ik kreeg net een bericht van het psn team met een 10 euro voucher. ik zou even jullie berichten checken
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:27 schreef Roypsv het volgende:
Mensen,
Op dezelfde plek waar je altijd berichten krijgt van mensen die zeggen dat ze je spelers kunnen duplicaten of dat je 5 gouden pakketten hebt gewonnen.quote:
quote:
quote:
nja jullie kunnen grappen maken, maar ik kan een foto maken als je wiltquote:
FIFA Points pack openingquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:30 schreef Roypsv het volgende:
[..]
[..]
[..]
nja jullie kunnen grappen maken, maar ik kan een foto maken als je wilt
Ik kreeg een msg van [PSN Team]
in dat bericht zat een bijlage. die opende ik en hij ging automatisch naar codes inlossen in de store en toen kreeg ik 10 ekkies. misschien ff kijken
Ik maak geen grappen. Maar die kreeg je dus op je console?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:30 schreef Roypsv het volgende:
[..]
[..]
[..]
nja jullie kunnen grappen maken, maar ik kan een foto maken als je wilt
Ik kreeg een msg van [PSN Team]
in dat bericht zat een bijlage. die opende ik en hij ging automatisch naar codes inlossen in de store en toen kreeg ik 10 ekkies. misschien ff kijken
ja er stond, je hebt een bericht ontvangen dus ik dacht dat zal wel van iemand zijn die haat op mijn team ;pquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik maak geen grappen. Maar die kreeg je dus op je console?
*wilquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:32 schreef DutchSL het volgende:
Ik kreeg een mail van de dochter van een Nigeriaanse zakenman die haar erfenis via mij wilt innen, klinkt winstgevend.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/384/quote:
O.a. in mijn taalgebied dus niet nuilenquote:In sommige delen van het taalgebied wordt de t in de spreektaal toegevoegd bij de derde persoon enkelvoud van willen: hij wilt. Deze vorm is geen standaardtaal.
wist ik niet, maar goed ik denk ik meld het evenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:34 schreef poker4lifee het volgende:
gewoon een promotie dus omdat je al voor echt geld opgewaardeerd hebt
Spreektaal doe je maar ergens anders. Het zou hier een wildgroei aan LimboFries worden, en dat moeten we niet hebben.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/384/
[..]
O.a. in mijn taalgebied dus niet nuilen
dat was zo maar toen gingen mensen klagenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
H2H speelt ech heerlijk.Jammer dat ze die gameplay niet voor FUT gebruiken.
Ga je je je netflix abo nog hernieuwen na je proefperiode?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, ik heb ideal, en in het buitenland pin ik gewoon
ik heb het wel gedaan, kon gewoon via bank hequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:39 schreef wonton het volgende:
[..]
Ga je je je netflix abo nog hernieuwen na je proefperiode?
Je kan voor 10eu 3 maanden kijken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik heb het wel gedaan, kon gewoon via bank he
Denk het wel. Vind het best chillquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:39 schreef wonton het volgende:
[..]
Ga je je je netflix abo nog hernieuwen na je proefperiode?
quote:
Staat heel veel op van gayfilms tot anime.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Das niet duur... Is het aanbod een beetje goed?
Bestel je nooit wat uit het buitenland waar je een CC voor nodig hebt dan ?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, ik heb ideal, en in het buitenland pin ik gewoon
ah mijn 2 favoriete genresquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:45 schreef wonton het volgende:
[..]
Staat heel veel op van gayfilms tot anime.
eigen economie eerstquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bestel je nooit wat uit het buitenland waar je een CC voor nodig hebt dan ?
Ook iets wat ik wel leuk vind?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:45 schreef wonton het volgende:
[..]
Staat heel veel op van gayfilms tot anime.
ehhh nee? Zoals wat dan? Heel veel is ook hier in NL te koop. CC's betaal je op jaarbasis een leuk bedragje voor kan ik me herinneren (wel ooit gehad)quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Paypalquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
haha maar serieus er staat wel veel op. Alleen zijn de films en series wel oud.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:50 schreef poker4lifee het volgende:
en ze hebben Charlie Chaplin voor Toefjes.
zie toefjes voornamelijk dames posten (meestal op knieen)quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:50 schreef poker4lifee het volgende:
en ze hebben Charlie Chaplin voor Toefjes.
Hoeft op zich geen probleem te zijn. Ik kijk nu o.a. Supernatural waarvan ik bij seizoen 4 ben en de serie is al bij 9 ofzo. Dus dan kan ik de rest evt via Netflix kijken. Zelfde geldt voor o.a. Dexter enzo.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:49 schreef wonton het volgende:
[..]
haha maar serieus er staat wel veel op. Alleen zijn de films en series wel oud.
Gelukkig dat dat er nu is ja.quote:
kan ook allemaal instant hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gelukkig dat dat er nu is ja.
Nadeel van Paypal vind ik dat het paar dagen duurt voordat je geld daar op staat
hoe vaak koop je iets in het buitenland drequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gelukkig dat dat er nu is ja.
Nadeel van Paypal vind ik dat het paar dagen duurt voordat je geld daar op staat
Echt ?quote:
Altijd met CCquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
hoe vaak koop je iets in het buitenland dre
Ditquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Behalve als Paypal onterecht je rekening blokkeert *grmbl*
gaat gelijk als je je rekening koppelt aan je paypalquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Echt ?
De laatste keer dat ik het gebruikte moest je wachten via ideal er op zetten dan he
[..]
Altijd met CC
Rekening koppelen, maar kan wss niet met een Rabo Topkidrekening.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Echt ?
De laatste keer dat ik het gebruikte moest je wachten via ideal er op zetten dan he
[..]
Altijd met CC
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Voetbalschoenen, haarverf, schoenen
geojenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
eerst vragen of wij willen kijken of ze je voetbalschoenen bij de intersport in haarlem verkopen en ze vervolgens gewoon online bestellen kutventquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waar staat dat ik ze dit keer online heb besteld ?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
eerst vragen of wij willen kijken of ze je voetbalschoenen bij de intersport in haarlem verkopen en ze vervolgens gewoon online bestellen kutvent
Gewoon neppe nike's.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
eerst vragen of wij willen kijken of ze je voetbalschoenen bij de intersport in haarlem verkopen en ze vervolgens gewoon online bestellen kutvent
Tsjah ik vraag hoe vaak en jij geeft een hele opsomming van producten dus dan zal je wel vaak die shit besteld hebben. Aangezien je pas 14 bent en je niet voor je 10e online zit te bestellen heb je maximaal 4 paar voetbalschoenen nodig gehad, dusja...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waar staat dat ik ze dit keer online heb besteld ?
Ik heb per jaar 2 stel voetbalschoenen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsjah ik vraag hoe vaak en jij geeft een hele opsomming van producten dus dan zal je wel vaak die shit besteld hebben. Aangezien je pas 14 bent en je niet voor je 10e online zit te bestellen heb je maximaal 4 paar voetbalschoenen nodig gehad, dusja...
Ideal is ook instant hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gaat gelijk als je je rekening koppelt aan je paypal
moneybookers voor alles wat je niet op je rekening afschrift wilquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:02 schreef Roypsv het volgende:
neteller werkt ook goed kan je een virtuele creditcard aanmaken die vanuit je balans werkt
Helaas kan ie niet voetballen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:08 schreef Reemi het volgende:
Moisander kan niet spelenHoop dan eigenlijk op Mighty Mike, een beetje body in de verdediging is wel nodig.
Dat zal ook wel gebeuren denk ik. De rest is nog een verrassing natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:08 schreef Reemi het volgende:
Moisander kan niet spelenHoop dan eigenlijk op Mighty Mike, een beetje body in de verdediging is wel nodig.
Serero op het middenveld is wel een zekerheidjequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zal ook wel gebeuren denk ik. De rest is nog een verrassing natuurlijk.
Wat vond je van hem tegen Twente?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Serero op het middenveld is wel een zekerheidje
Kwam niet veel in het spel voor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat vond je van hem tegen Twente?
Oh en ik maar denken dat als hij een basisplaats kreeg hij het verschil wel even zou maken en jullie weer kampioen zou makenquote:
Dan moet jij haast wel achterlijk zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oh en ik maar denken dat als hij een basisplaats kreeg hij het verschil wel even zou maken en jullie weer kampioen zou maken
Nergens voor nodig dit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan moet jij haast wel achterlijk zijn.
wachtenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:23 schreef Roypsv het volgende:
weet iemand hoe je van poppeke kan wisselen die de ingooi doet?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:29 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)interklaasfeest.html
Jezus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die is geniaal ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:29 schreef Kamikazie het volgende:
Jezus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:29 schreef Kamikazie het volgende:
Jezus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geniaal ja, was net op 3fmquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:29 schreef Kamikazie het volgende:
Jezus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Allemaal afleiding voor het ekte ekte werkquote:
Meer details graagquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:39 schreef Kiid het volgende:
Divisie 1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu weet ik weer waarom ik Goldcup ging spelen
laat me raden en dan op de snelle counter met 2 a 3 spelers bij wie hij toevallig aldoor goed voor de voeten valt.quote:
Als ze dat doen houd ik altijd een beetje in als ik ben doorgebroken (vroeg in de wedstrijd). Hopen op een vieze tackle en rood voor een verdediger.quote:
DAMMNNN als je nu nog maar kunt slapen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:58 schreef DuTank het volgende:
Ik lette niet op en liet een Jung Sung verlopen voor 250 coins.
Inderdaad de hele tijd op de counter. Op zich viel het resultaat uti 4 potjes wel mee, maar het is wel kut. Heb meer zitten vloeken dan al die wedstrijden in de Goldcup bij elkaarquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
laat me raden en dan op de snelle counter met 2 a 3 spelers bij wie hij toevallig aldoor goed voor de voeten valt.
Hattrickje Mario Gomez. 3 uit 2 nuquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Inderdaad de hele tijd op de counter. Op zich viel het resultaat uti 4 potjes wel mee, maar het is wel kut. Heb meer zitten vloeken dan al die wedstrijden in de Goldcup bij elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |