SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Laat gaan man. Kutfeest.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Wie de fuck denkt zij wel niet dat ze is?
1 goedheiligman de Kerstmanarrogant snol.
wat denk je hoe die rendieren zich voelen met kerstquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
De Natie Pieten bemoeien zich er ook weer mee zie ik.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Joh, kinderen in de klas waren een beetje bang voor Piet. Je krijgt pepernoten naar je kop, nadat hij de deur uit zn voegen had geslagen, plus hij kon je de roe (kindermishandeling) geven, en je kon in de zak mee naar spanje (ontvoering).quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jij hebt vroeger zeker geen cadeautjes gehad
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Topic geopend op 13:37Ik denk dat Ajax het wel lastig gaat krijgen vanavond. Als Serero meedoet daarentegen niet want hij is zo klein en behendig dat hij zo door de verdediging loopt.
Of wat dacht je er van dat de kerstman niet meer dik mag zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat denk je hoe die rendieren zich voelen met kerst![]()
daar gaat de partij van de dieren straks mee komen natuurlijk
en onder tussen hier in nederland maar blonde meisjes gek lopen te maken met hun kinderarmpjes in hun broek.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Alles moet maar politiekcorrect zijn tegenwoordig.en alles moet aangepast worden aan de tere zieltjes
gadverdamme.
Ze zouden eens dankbaar moeten zijn als wij er niet waren geweest zaten ze nog steeds op blaadjes te kauwen midden in de fucking rimboe.
Zouden er in Nederland negers rondlopen die echt Piet heten?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en onder tussen hier in nederland maar blonde meisjes gek lopen te maken met hun kinderarmpjes in hun broek.
zijn er hier eigenlijk "gekleurde" personen? of hebben we alleen een knuffel chinees turk en Kroaat ?
Ik er wel 2, eentje heet Kevin en de andere Kees.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zouden er in Nederland negers rondlopen die echt Piet heten?
Theoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik er wel 2, eentje heet Kevin en de andere Kees.
haha wat een toeval ik het ook kevinquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik er wel 2, eentje heet Kevin en de andere Kees.
Gisteren al 3, nu weer 4, gaat lekker zo. Heb nu de prijs iets verhoogdquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb her 4 verkocht
Bij mij koopt niemand ze
Ik ben de hunters aan het vekopenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:46 schreef Djeetje het volgende:
Zouden de chem styles op korte termijnen nog stijgen ?
wat denken jullie
2 verkocht in 5 dagenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gisteren al 3, nu weer 4, gaat lekker zo. Heb nu de prijs iets verhoogd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |