Nee nepquote:
ZEKER DOOR SLAVEN GEMAAKTquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:24 schreef PriemGirl het volgende:
Ow en met kerst geven we ook altijd cadeaus aan ouders en schoonouders
1 GROOT CADEAUFESTIJN JONGEUH>
Niet verkeerdquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee nep![]()
Sint enkel van mijn schoonouders (want dat vinden ze tof om iets qua cadeau te geven... Meestal iets voor in huis ofzo). Kerst van ouders en schoonouders geld. Dan krijg ik nog eens extra want jarig
En oud en nieuw doen we altijd iets kleins. Dit jaar is het budget 8 euro en moeten we voor 2 personen kopen; dus ik krijg ook weer 2 cadeaus
Ja.quote:
Nopequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee maar serieus, je gaat een zwart persoon als HOOFD van de werkgroep zetten die moet onderzoeken of zwarte piet racistisch is.
Dan had je geen werkgroep op hoeven te zetten
Ja dat doen wij ook altijdquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:24 schreef PriemGirl het volgende:
Ow en met kerst geven we ook altijd cadeaus aan ouders en schoonouders
1 GROOT CADEAUFESTIJN JONGEUH>
HET IS JOUW SCHULDquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind het alleen een beetje jammer dat hierdoor (en hiervoor ook al) alle negers over 1 kam geschoren worden en dat ze allemaal moeilijk doen. Terwijl er zat zijn die nergens een probleem mee hebben en het ook onzin vinden.
Ik heb serieus nog van geen een iemand gehoord die een probleem heeft met sinterklaas en zwarte pietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind het alleen een beetje jammer dat hierdoor (en hiervoor ook al) alle negers over 1 kam geschoren worden en dat ze allemaal moeilijk doen. Terwijl er zat zijn die nergens een probleem mee hebben en het ook onzin vinden.
Truequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:26 schreef Mss het volgende:
Stiekem heb ik de hoop dat het één groot complot is om alle Nederlanders te verbroederen. Ik heb nog nooit zoveel eensgezindheid op mijn facebookwall gezien
Ik las voornamelijk mensen uit Amsterdam en dat er vrijwel niemand buiten Amsterdam een probleem mee heeftquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog van geen een iemand gehoord die een probleem heeft met sinterklaas en zwarte piet
Alleen velen mensen die zich in de discussie gaan mengen die allemaal vinden dat hij moet blijven. Maar niemand kent iemand die vindt dat ie weg moet. Dus ik vraag me af wie er dan precies een probleem van maakt
WIJ VAN WC EENDquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik scheur schuur schaar? helemaal niet alle negers over één kam maar ik vind het een beetje dom van de VN om een zwart persoon als hoofd aan te stellen in een kwestie over ZWARTE piet
Fucking muricans (ja ik scheer lekker wel alle muricans over één kam nu![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |