Vast niets, aangezien ik geen bad (meer) hebquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat heeft mijn seks leven met jouw bad te maken?
Waarom zou je het doen als je geen wisselende seksuele contacten hebt?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vast niets, aangezien ik geen bad (meer) heb
Maar ik vind hetero's altijd zo schattig naief m.b.t. SOA's en testen. Alsof dat niet "van hun" is, en het "niet nodig is" omdat ze een condoom om doen als ze een vrouw neuken. Mja. Je denkt dat je je daar mee beschermd? Een condoom? Vast niet om je lul als als de vent zich laten pijpen. En je weet dat bv gonorroe ook in de keel van de vrouw kan zitten? Je weet ook dat voor sommige SOA's penetratie niet eens nodig is, maar dat alleen al het er langsaf wrijven (droogneuken dus) al voldoende is om het over te dragen? Je weet ook dat mannen er 9 van de 10 keer totaal geen last van hebben, maar het wel bij zich kunnen dragen en het dus aan de vrouw (die er onvruchtbara van kan raken) kunnen doorgeven?
Ik noem maar een paar dingen.
Dus waarom je je zou moeten laten testen? Omdat je seks hebt.
Nou is dat laatste op fok meestal NVT
But then again: Not my problem!
(Tenzij ik het dus met die hetero doe....)
Volgens mij heb je die nog best wel zelf in de handquote:
O, jij bent al jaren bij dezelfde?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom zou je het doen als je geen wisselende seksuele contacten hebt?
Beide Fok!ker, dus beide maagd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, jij bent al jaren bij dezelfde?
Ik neem aan dat je dat meisje toch OOIT hebt leren kennen. En toen wist je alles al van haar?
Ik neem aan dat godt toch voor de condooms het raam uit gaan, zich laat testen..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat meisje toch OOIT hebt leren kennen. En toen wist je alles al van haar?
Hebben we het nu over de geschiedenis om je punt opeens te redden?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Like I said, droogneukenquote:
Tja, moet je zelf wetenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hebben we het nu over de geschiedenis om je punt opeens te redden?
Heb ik nooit gezegd dat ik het nooit heb gedaan. Ik zeg dat ik het nu niet regelmatig doe. En het niet nodig is.
Het wordt er niet romantischer op als je bij elke handeling die je doet moet nadenken of dit wel echt zo verstandig is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Like I said, droogneuken
Wordt je niet door ontmaagd, kan je wel een SOA geven
Verder interesseert het me natuurlijk (bijna) helemaal niks, maar ik vind dat er altijd wat onnozel lacherig naief over wordt gedaan. Seks IS niet veilig, seks is nooit veilig.
Dat weet ik. Ook als ik 4 verschillende seksuele contacten per week heb dan moet ik het zelf weten.quote:
Like I said, condooms bij t pijpen, bij t droogneuken?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik neem aan dat godt toch voor de condooms het raam uit gaan, zich laat testen..
Klopt. Helemaal mee eens. En dat hoeft ook niet. Maar eens in de zoveel tijd laten testen is voor niemand een overbodige luxe.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het wordt er niet romantischer op als je bij elke handeling die je doet moet nadenken of dit wel echt zo verstandig is.
Als ik ook dat nog eens periodiek moet laten testen dan houd ik geen bloed meer overquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt. Helemaal mee eens. En dat hoeft ook niet. Maar eens in de zoveel tijd laten testen is voor niemand een overbodige luxe.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als ik ook dat nog eens periodiek moet laten testen dan houd ik geen bloed meer over.
Ja nee, maar ik bedoel dat je op een gegeven moment allebei getest wordt en je het alleen met elkaar doetquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Like I said, condooms bij t pijpen, bij t droogneuken?
Mensen denken vaak alleen aan penetratie, maar er zijn een shitload aan andere manieren om het op te lopen. Just saying.
Als hij vindt dat het om wat voor reden niet nodig is, dan zal hij dat vast wel weten. Ik kan niet zijn leven overzien en wil dat ook nietIk hoor het alleen erg vaak geroepen worden "Wwant ik doe het maar met eentje", "want ik doe het met condoom", terwijl dat echt niet de SOA uitsluit.
Nope. Maar ik heb dan ook nooit wisselende partners gehad. De eerste ben ik mee getrouwd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja. Jij hebt het nog nooit laten doen begrijp ik hieruit?
Dat klinkt overigens wel triest als je het zo leestquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nope. Maar ik heb dan ook nooit wisselende partners gehad. De eerste ben ik mee getrouwd.
Daar ga je dan inderdaad maar vanuit, anders ben je wel een beetje een doemdenker ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, maar ik bedoel dat je op een gegeven moment allebei getest wordt en je het alleen met elkaar doet
Hoe Fok! van jequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat klinkt overigens wel triest als je het zo leest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |