En de upgrades zijn alleen tractie, acceleratie en remmen. Nooit topspeed.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:05 schreef kamikazebanaan het volgende:
en de meeste upgrades krijg je toch door het winnen van races en niet door het level? dus dat verhaal dat hoge levels vaker winnen is ook vaak bullshit
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:15 schreef kensei het volgende:
Achilles vind dat hij weer lieutenant moet worden, maar ik heb hem nog nooit in het topic (FOK: Mister J.Lo) of in crew sessies gezien. Wat vinden jullie ervan?
Achillias zie ik regelmatig voorbij komen ingamequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:15 schreef kensei het volgende:
Achilles vind dat hij weer lieutenant moet worden, maar ik heb hem nog nooit in het topic (FOK: Mister J.Lo) of in crew sessies gezien. Wat vinden jullie ervan?
Dan moeten loert levels maar niet mee doen, daarvoor is de optie 'skill matched players' paar 100k in een auto stoppen en hem dan niet mogen gebruiken...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij snapt er niks van. Custom moet ook uit gezien het feit dat higher levels getunede auto's hebben en lower levels niet. Daarmee maken de lower levels gelijk al minder kans op de eerste plek. Daar is toch helemaal niks eerlijks aan.
Ik heb gisteren met hem gespeeld toevallig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:15 schreef kensei het volgende:
Heeftie een headset dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb gisteren met hem gespeeld toevallig.
Daar gaat het niet echt om. Ieder heeft andere principes. Het is nou eenmaal leuker om met fokkers te racen, als je dan 130k moet investeren om überhaupt een kans te maken om eerste te worden dan is dat natuurlijk absurd. Tevens heb jij bijvoorbeeld ook een getunede auto in elke klasse. Ik ga dat bijvoorbeeld niet doen omdat ik bijvoorbeeld alle auto's uit één klasse wil, daarmee heb jij dus gelijk een voordeel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:04 schreef kensei het volgende:
[..]
Als je op dit moment nog geen geupgrade elegy hebt, doe je wel iets fout hoor. Kost maar iets van 130k om die volledig up te graden, en de auto zelf is gratis
Ik wil gewoon in mijn chrome rijden
Je hebt gelijk. Het is geen direct verband, echter zie je vaak dat higher levels meer bestedingsruimte hebben.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:05 schreef kamikazebanaan het volgende:
en de meeste upgrades krijg je toch door het winnen van races en niet door het level? dus dat verhaal dat hoge levels vaker winnen is ook vaak bullshit
Ik ben het eens dat het niet helemaal eerlijk is, maar ik tune mijn auto's om ze te gebruiken. Als je dan zoveel geïnvesteerd hebt in het uiterlijk van je auto is het gewoon heel vervelend als je hem niet mag gebruiken. Zeker in de sport klasse die we het meest gebruiken, mag je toch wel verwachten 1 auto te hebben.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daar gaat het niet echt om. Ieder heeft andere principes. Het is nou eenmaal leuker om met fokkers te racen, als je dan 130k moet investeren om überhaupt een kans te maken om eerste te worden dan is dat natuurlijk absurd. Tevens heb jij bijvoorbeeld ook een getunede auto in elke klasse. Ik ga dat bijvoorbeeld niet doen omdat ik bijvoorbeeld alle auto's uit één klasse wil, daarmee heb jij dus gelijk een voordeel.
Dit, ik kan nu zowat alle upgrades kopen dus voor mij word het allemaal in mijn auto's gestoken.quote:
in die entity stompen,quote:
Yeah, dat kan ik ook wel begrijpen. Zo blijkt maar weer dat mensen andere behoeften hebben. Ik tune mijn auto's meer voor het shinen in free-roam.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:32 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik ben het eens dat het niet helemaal eerlijk is, maar ik tune mijn auto's om ze te gebruiken. Als je dan zoveel geïnvesteerd hebt in het uiterlijk van je auto is het gewoon heel vervelend als je hem niet mag gebruiken. Zeker in de sport klasse die we het meest gebruiken, mag je toch wel verwachten 1 auto te hebben.
En custom uit is niet eerlijk voor de mensen die in een Elegy rijden. Die moeten dan verplicht een auto gebruiken waar ze nooit in rijden en niet gewend zijn, daardoor hebben wij weer een nadeel.
ik heb een headset en ik ben in zowel de normale crew als in de bazencrew musclequote:
Neehoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:45 schreef Grielen het volgende:
[..]
ik heb een headset en ik ben in zowel de normale crew als in de bazencrew muscle
quote:
Waar krijg je die auto dan? Heb een huis met garage, en via de telefoon gekeken, maar zie nergens die gratis autoquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:04 schreef kensei het volgende:
[..]
Als je op dit moment nog geen geupgrade elegy hebt, doe je wel iets fout hoor. Kost maar iets van 130k om die volledig up te graden, en de auto zelf is gratis
Ik wil gewoon in mijn chrome rijden
Je kan hem gratis bestellen op die auto site, zodra je een garage hebtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:54 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Waar krijg je die auto dan? Heb een huis met garage, en via de telefoon gekeken, maar zie nergens die gratis auto
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:54 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Waar krijg je die auto dan? Heb een huis met garage, en via de telefoon gekeken, maar zie nergens die gratis auto
ramen, banden, spoilers , die zij dingskes aan de onderkantquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:56 schreef Laser. het volgende:
Kun je veel aan die Entity customizen? Ik spaar momenteel zelf voor mijn Cheetah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |