SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
http://www.easports.com/f(...)e/stats/XBOX/KevinNLquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:52 schreef Dudeweiser het volgende:
kan je alleen maar de stats van FUT seasons zien op ea site?
dus alleen van fut seasons en niet van cups/single matchesquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://www.easports.com/f(...)e/stats/XBOX/KevinNL
links bovenin kan je seasons veranderen in fut seasons
Oh op zo'n manier. Alleen seasons inderdaadquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dus alleen van fut seasons en niet van cups/single matches
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh op zo'n manier. Alleen seasons inderdaad
Bij je match history staan er wel cup games (geen single matches) tussen volgens mij.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh op zo'n manier. Alleen seasons inderdaad
meteen wisselen voor gomezquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:55 schreef Tim86 het volgende:
Chermiti lijkt me wel heel matig eigenlijk..heeft nog wel 4* skills en 90 agility, maar is niet snel, niet sterk, geen bijzondere shooting..niks eigenlijk. Een speler opofferen hoeft niet erg te zijn, maar als het meteen een spits is..
Ik ben geen mongoolquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:57 schreef ThadCastle het volgende:
Newcastle Jets met coop, hattrick Heskey
Misschien vinden ze dat je al teveel geld hebt uitgegeven , ?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:57 schreef Maver24 het volgende:
Ik dacht , laat ik even 20 euro pakjes gaan openen. Kan ik helemaal geen fifa points meer kopen. Elke keer als ik points wil kopen met me microsoft points komt er een error in beeld van de xbox live marketplace en ook een error in de fifa store. ik dacht dus, laat ik het proberen te kopen met me creditcard en dat lukt dus wel. heb al contact gehad met xbox live en die zeggen dat het een server issue is, ik naar EA toe naar de chat. die gaan het bekijken. Misschien hebben er meer er last van. misschien even proberen ?
coop?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien vinden ze dat je al teveel geld hebt uitgegeven , ?
Hoezo?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Team maken met Chikhaoui is echt moeilijk
Zal eens kijken of mijn internet meewerkt. Kan wel pas over kwartiertje ofzo.quote:
Chermitiquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Team maken met Chikhaoui is echt moeilijk
Doe ik ff potje fut ragequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal eens kijken of mijn internet meewerkt. Kan wel pas over kwartiertje ofzo.
Kom nou ook niet met die stomme antwoorden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien vinden ze dat je al teveel geld hebt uitgegeven , ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |