Tevens tetten.boobies tietjesquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Mwah, valt mee. Het ene werk plannen ze me nooit in 's ochtends omdat ik toch nooit op tijd ben. Andere werk is heel wat anders en daar kan ik rustig wat later komen en ik hou wel van hard werken zodat ik vroeg klaar ben.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:46 schreef Trollscience het volgende:
Nou Sardu, je vrienden maakt dan niet echt uit maar school/werk toch wel.
Jup, ik ben dus niet de enige die daar dan over nadenkt, laatste dit laatste datquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:49 schreef Moira. het volgende:
Helpt je persoonlijk wel het leven meer te waarderen though.
Als je dan op de plee zit denk je "ik zit hier gewoon te kakken, hij kan nooit meer kakken"..
Dat soort simpele dingen weetje..
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:45 schreef Vaseline_ het volgende:
O. Nu snap ik de tijgerin opmerking.
wat voor baanquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:53 schreef Trollscience het volgende:
godverdomme ik wil zo graag een baan maar ben al bij vier bedrijven afgewezen
Ja bizar en treurig..quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:51 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Jup, ik ben dus niet de enige die daar dan over nadenkt, laatste dit laatste dat
onvoorstelbaarquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:51 schreef Onorgineel het volgende:
laatst ook weer even zo'n besefmoment toen iemand zich onder mijn trein had geknald in amsterdam
Clerks gezien?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gwn, simpel maar leuk bijbaantje. in de pizzeria ofzo, of bij de frituur snacks bakken
Dat klopt.quote:
vreemdquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:04 schreef krullenbolletje het volgende:
moest door de tt aan dit plaatje denken
[ afbeelding ]
Your lossquote:
Wat een verschrikkelijk kansloos en lelijk plaatje.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:04 schreef krullenbolletje het volgende:
moest door de tt aan dit plaatje denken
[ afbeelding ]
niks mis met striae maar dat soort plaatjes en tekstenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Your loss![]()
Ik ben dan wel weer heel aardig.
[..]
Wat een verschrikkelijk kansloos en lelijk plaatje.![]()
Je zat er niet heel ver naast though.
Ye, dat bedoelde ik ook.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
niks mis met striae maar dat soort plaatjes en teksten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |