quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:40 schreef Greys het volgende:
Ik had al twee keer een Babybird onder de bank vanavond![]()
![]()
Dan stort ie ergens neer na een rondje vliegen en dan komt hij weer onder de bank vandaan getrippeld. Echt een raar gezicht haha, net een blauwe mini pinguin is het dan.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:40 schreef Greys het volgende:
Ik had al twee keer een Babybird onder de bank vanavond![]()
![]()
Dan stort ie ergens neer na een rondje vliegen en dan komt hij weer onder de bank vandaan getrippeld. Echt een raar gezicht haha, net een blauwe mini pinguin is het dan.
Yups, daar komt het doorquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:42 schreef Queller het volgende:
Laysa
Wat heb je met de OP gedaan
Is ie helemaal stuk???
Of komt het door mijn Adblocker?
Biet zat er aan te snuffelen maar Baby trippelt dan heel stoïcijns door haha.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:41 schreef senesta het volgende:
[..]Wat vinden de andere beestjes ervan zover?
De OP is platquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:42 schreef Queller het volgende:
Laysa
Wat heb je met de OP gedaan
Is ie helemaal stuk???
Of komt het door mijn Adblocker?
Nou, ik begreep dat ze 1 brandweerman echt moesten tegenhouden, die kon het niet meer aanhoren dat die jongen de uitgang niet kon vinden en die wilde het pand in. Maar dat kon niet meer.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
En idd, wat een horror in onze mooie Friesche hoofdstad; het idee dat hij ten tijde van de brand nog met de hulpdiensten heeft gebeld en dat ze hem niet konden redden![]()
Nachtmerrie voor alle partijen...
Nee, dat hoor je nog wel een paar keer 's nachtsquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik begreep dat ze 1 brandweerman echt moesten tegenhouden, die kon het niet meer aanhoren dat die jongen de uitgang niet kon vinden en die wilde het pand in. Maar dat kon niet meer.
Dat gaan die hulpverleners ook nooit meer vergeten![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:46 schreef Greys het volgende:
S had de babyvogel in zijn overhemd gedaan trouwens en daarna wandelde de vogel gewoon over hem heen
Gek. Dat heb jij anders nooitquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:47 schreef Greys het volgende:
Oh da's een beetje gekke overgang van onderwerp zo, sorry
Heb je niet een leuke foto van die nieuwe kanarie van je?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:49 schreef Greys het volgende:
Ja ik houd wel van een hakkie en een takkie
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:50 schreef Candaasje het volgende:
Oef, die brand...dat moet echt een afschuwelijke dood geweest zijn. De uitgang niet meer kunnen vinden in een brandend gebouw...brrr.... (Hopelijk is die jongen door de rook om het leven gekomen.)
Een van de eerste dingen die ik heb gekocht toen we hier gingen wonen, was zo'n brandladder die je uit het raam/over het balkon kan hangen. Want 4 hoog naar beneden pletteren via het raam of balkon zag ik niet zitten, als er brand in het trappenhuis zou zijn...
@Greys: babybird
Ik heb al een heeul tof gedichtje gekregen via de Secret Santa!![]()
En net heerlijk paardgereden, er zit de afgelopen 3 weken echt goede vooruitgang in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |