Tamara was wel degelijk de terechte winnares.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:41 schreef Brummetje_ het volgende:
Net als toen met Tamara, ook onterechte winnares.
Bah!
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:41 schreef BabeWatcher het volgende:
Leuk hoor, een nijlpaard op de koffer van de klemmer
MIJN ANKE is tweede, trolletje en lillike muppet zijn 4e en ???equote:Op maandag 21 oktober 2013 22:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
LEKKER PUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:41 schreef BabeWatcher het volgende:
Leuk hoor, een nijlpaard op de koffer van de klemmer
twitter:SintNicolaas twitterde op maandag 21-10-2013 om 22:32:42Ach gut, brief van meisje: "Lieve Sint, ik ben te dik, ze schelden me uit voor nijlpaard, kunt u misschien nijlpaarden laten verbieden?" reageer retweet
quote:
Niet, ook toen had een ander meisje moeten winnen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:41 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Tamara was wel degelijk de terechte winnares.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:41 schreef Cee het volgende:
Daar staat ze dan, met een kufferfoto waarop ze kijkt of ze triangel speelt in de jostiband.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:42 schreef iBenny het volgende:
[..]twitter:SintNicolaas twitterde op maandag 21-10-2013 om 22:32:42Ach gut, brief van meisje: "Lieve Sint, ik ben te dik, ze schelden me uit voor nijlpaard, kunt u misschien nijlpaarden laten verbieden?" reageer retweet
Ze heeft een hoekig hoofd met wenkbrauwen die lager in het gezicht staan. Dat 'mannelijke' wordt in de haute couture mooi gevondenquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:42 schreef alors het volgende:
Ze zeiden dat Nikki een gezicht heeft voor editorials, terwijl ik haar super commercieel vind juist. Wat zij al zeiden, typisch Ralph Lauren of Tommy Hilfiger.
Vergeet niet dat ze tijdens de opnames al werd ingehuurd. Geeft wel de potentie aan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:43 schreef Poesopstokje het volgende:
Had iemand dit uberhaupt verwacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |