Daily 1:
Ik vroeg het even aan mijn vriend (voor inspiratie) en die zei dat hij alle momenten het leukst vindt dat F iets doet zonder dat hij ons doorheeft en dat wij daar dan met z'n tweeën keihard om moeten lachen.

Maar toen ik zei dat hij één specifiek moment moest kiezen vond hij het ook niet meer leuk.
Ik kan ook écht niet kiezen, maar ik denk nu wel aan allerlei hele leuke momenten, dus ik vind het wel een leuke daily!
Ik vond het bijvoorbeeld laatst heel leuk toen F bij de gastouder was en ik hem ging ophalen en hij telkens als hij mij zag heel hard moest lachen en dan echt met van die uithalen

Maar in het echte favoriete moment wil ik hem eigenlijk wel aanraken

Dus dat moment telt niet.
Het is denk ik een van de ochtenden dat hij kletsend wakker wordt en ik hem meeneem naar ons bed en we daar met z'n drieën uit het raam kijken (aan het hoofdeind hebben we een raam en van daaruit kijken we ver naar beneden naar alle mensen en beweging op straat) en dat hij dan ineens hardop moet lachen omdat de kat eraan komt.

Maar welke van al die ochtenden?

Dit is dus eigenlijk ook het antwoord op daily 2!
PS als reserve wil ik nog even zeggen: als mijn vriend onder de douche staat en ik F heb uitgekleed en dan aangeef dan bungelen F's billetjes zo gezellig