abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6020760
pi_6020777
ja die is wel heel moeilijk!
pi_6020780
Dat is de financier van Marx... oftewel de heer Engels!
Ik kan het uitleggen...
pi_6020811
Dit was een man van de wetenschap. Geen Engelsman of heer Engels.
pi_6020832
Dit is nou typisch iemand die geen baard zou moeten dragen. Zou hij er gelijk twintig jaar jonger uitzien.

Het aantal baarden in Raad-Je-Plaatje is sowieso opvallend hoog. Wat is dat toch? Walrussnorren doen het ook erg goed.

Enfin, nog even geen idee.

Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_6020852
Becquerell?
pi_6020873
Een baard en een snor, die stralen wijsheid uit. Ze dienen gedragen te worden, liefst in combinatie, om je van de domme massa te onderscheiden.
pi_6020899
quote:
Op zondag 29 september 2002 01:00 schreef beeer het volgende:
Een baard en een snor, die stralen wijsheid uit.
Zie hier links.
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_6020906
quote:
Op zondag 29 september 2002 00:58 schreef Gellius het volgende:
Becquerell?
Neen, maar toen ik net een stukje over mijnheer Becquerell las dacht ik gelijk aan deze man die toen ook al als volgende plaatje te wachten stond.
pi_6020944
quote:
Op zondag 29 september 2002 01:03 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:

[..]

Zie hier links.

Kapitein Haddock, zonder diens wijsheid zou menig Kuifje-avontuur in het water zijn gevallen.
pi_6020969
Beste heren historici... Ik val even weg uit deze ronde, daar mijn muis niet langer wenst mee te werken en ik per direct een oplossing wens te vinden...
The prettiest people do the ugliest things
pi_6020978
Haddock kwam zelfs eens als deus ex machina opdraven om zijn jonge vriend te redden toen Hergé blijkbaar zelf ook gen idee meer had hoe hij Kuifje uit de penarie moest krijgen.

Maar goed, met al dat gelul weet ik het nog steeds niet. Meneer heeft dus iets met radioactiviteit te maken?

pi_6020992
quote:
Op zondag 29 september 2002 01:07 schreef beeer het volgende:

[..]

Kapitein Haddock, zonder diens wijsheid zou menig Kuifje-avontuur in het water zijn gevallen.

De baard van uw Monteverdi mag er anders ook zijn, heer Beer.
pi_6021021
quote:
Op zondag 29 september 2002 01:12 schreef Gellius het volgende:

[..]

De baard van uw Monteverdi mag er anders ook zijn, heer Beer.

Maar zelfs Monteverdi, met al zijn wijsheid, wist Kuifje niet uit de penarie te redden. Neen, hiervoor was toch echt Haddock de juiste persoon. En zo nu en dan mijnheer Jansen en mijnheer Janssen.
pi_6021048
quote:
Op zondag 29 september 2002 01:10 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Maar goed, met al dat gelul weet ik het nog steeds niet. Meneer heeft dus iets met radioactiviteit te maken?
Ach, vergeet die baardaap. Kuifje is toch veel interessanter?

Nee, serieus. Niet radioactiviteit, maar wel een andere, op den duur nare, straling.

Weggevertje.

pi_6021052
quote:
Op zondag 29 september 2002 01:15 schreef beeer het volgende:

[..]

Maar zelfs Monteverdi, met al zijn wijsheid, wist Kuifje niet uit de penarie te redden. Neen, hiervoor was toch echt Haddock de juiste persoon. En zo nu en dan mijnheer Jansen en mijnheer Janssen.

En niet te vergeten, bij wijze van ultieme deus ex machina, zijn trouwe kameraadje Bobbie, die altijd zijn baasje terzijde stond met een gewaagde actie en een snedige opmerking.

Maar we dwalen wat af. Die baardmeneer: Europees?

pi_6021072
quote:
Op zondag 29 september 2002 01:18 schreef beeer het volgende:

[..]

Nee, serieus. Niet radioactiviteit, maar wel een andere, op den duur nare, straling.

Weggevertje.

Mijnheer Röntgen?
  zondag 29 september 2002 @ 01:20:56 #18
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_6021079
quote:
Op zondag 29 september 2002 01:18 schreef beeer het volgende:

[..]

Weggevertje.

Is dát nou mijnheer Röntgen?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 29 september 2002 @ 01:21:23 #19
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_6021084
quote:
Op zondag 29 september 2002 01:20 schreef Gellius het volgende:

[..]

Mijnheer Röntgen?

Kutgellius. Dezelfde bewoordingen ende eerder.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_6021100
quote:
Op zondag 29 september 2002 01:20 schreef Gellius het volgende:

[..]

Mijnheer Röntgen?

Zelfs in de correcte spelling. Subliem. En u ook, heer Aap, Proficiat.
pi_6021119
. Die wist ik zonder hint.
pi_6021125
Heer Rontgen, vergeef mij mijn incorrecte spelling, was ook zo'n man die 100% voor de wetenschap ging. Hij heeft zijn bevinding niet laten patenteren en hij stier aldus arm.
pi_6021135
We gaan onverdroten voort:
pi_6021140
quote:
Op zondag 29 september 2002 01:21 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Kutgellius.

Plaatje.

pi_6021165
Ik begrijp niet helemaal wat er op dat plaatje gebeurd. Is dat nodig?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')