Besta jij dan nog in deze vorm? ik verwacht het niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 10:45 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Bestaat imtech dan nog in deze vorm? Ik verwacht het niet.
quote:Op donderdag 21 november 2013 10:47 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Besta jij dan nog in deze vorm? ik verwacht het niet.
Nee jij dan ...quote:Op donderdag 21 november 2013 10:59 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ga jij even lekker naar dat IEX forum. Daar pas jij perfect tussen met zulke posts.
Zoiets verwacht ik ook. Ik denk zelf rond de 1,75 en dan met een spike net onder de 1.70 zodat de TL eruit geklikt wordt.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:30 schreef prefix1 het volgende:
waar licht volgens jullie de bodem ik denk zelf rond 1.70-1.80 zoiets
quote:Ik wou turbo's long aanschaffen, maar er is geen laatkoers momenteel bij de imtech turbo's. Heb hiervoor gebeld met rbs, en die vertelden mij, dat dat komt omdat de koers zo laag staat, en de kans dat het gaat stijgen groter is als verder dalen. Nou ja, snap er niets van eerlijk gezegd. Wat een kolder. Stop dan met die turbo's .
Normaal is e een biedkoers van 10.000 en een laatkoers van 10.000
Ik blijf bij 0, alhoewel de versoepelde bankconvenanten toch wat roet in mijn koersdoel gooien.quote:Op donderdag 21 november 2013 15:30 schreef prefix1 het volgende:
waar licht volgens jullie de bodem ik denk zelf rond 1.70-1.80 zoiets
quote:Op donderdag 21 november 2013 10:37 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik spreek je met de Q2 cijfers 2014
Dat jaartje is snel gegaan dan ;-)quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:00 schreef prefix1 het volgende:
Imtech weggedaan had er geen vertrouwen meer in toch nog met 12 cent per aandeel verlies maja af en toe moet dat maar...!
klopt had er geen goed gevoel over en als je dat al nie hebt meteen wegdoen paar tientjes verlies maar dat maak ik wel weer goed met andere aandeeltjes:)quote:Op woensdag 27 november 2013 03:40 schreef Cracker26 het volgende:
Dat jaartje is snel gegaan dan ;-)Maar goed, niks aan de hand. Maar een paar tientjes verlies he.
Aankomende 6/9 maanden hoef je niets te verwachten van Imtech.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:05 schreef prefix1 het volgende:
[..]
klopt had er geen goed gevoel over en als je dat al nie hebt meteen wegdoen paar tientjes verlies maar dat maak ik wel weer goed met andere aandeeltjes:)
Ik denk voorbij de 3,- als ze gewoon steeds betere cijfers laten zien en er geen lijken meer uit de kast komen en als er geen wereldwijde correctie komt.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:41 schreef RamboDirk het volgende:
wat zijn jullie verwachtingen voor 2014?
Er is geen nieuws dus deze koersstijging is enorm gevaarlijk. Niet instappen. Dit patroon hebben wel nu inmiddels al 3 keer gezien. Shorters stappen uit -> koers knalt omhoog zonder nieuws -> shorters stappen weer in -> kort daalt weer naar de 2 euro. Telkens hetzelfde liedje.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:18 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Er moet nieuws zijn de grootste stijger van de AEX vandaag. !
Dat is ook nog een scenario ja. Maar vorige keer steeg het aandeel eerst tot 2,60.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Er is geen nieuws dus deze koersstijging is enorm gevaarlijk. Niet instappen. Dit patroon hebben wel nu inmiddels al 3 keer gezien. Shorters stappen uit -> koers knalt omhoog zonder nieuws -> shorters stappen weer in -> kort daalt weer naar de 2 euro. Telkens hetzelfde liedje.
Vorige keer werd de koers opgepompt omdat er cijfers aankwamen waarvan ze hoopte dat ze goed zouden zijn. Achteraf bleken ze zwaar tegen te vallen. Nu is er helemaal geen reden om omhoog te gaan. Dit is echt zo'n koersstijging die tot stand komt omdat particulieren bang zijn de boot te missen. Daar gaan de shorters weer gebruik van maken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:13 schreef Cracker26 het volgende:
[..]
Dat is ook nog een scenario ja. Maar vorige keer steeg het aandeel eerst tot 2,60.
Pure gok dit dus :-)
Wie zijn de ''particulieren'' volgens jou dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:16 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Vorige keer werd de koers opgepompt omdat er cijfers aankwamen waarvan ze hoopte dat ze goed zouden zijn. Achteraf bleken ze zwaar tegen te vallen. Nu is er helemaal geen reden om omhoog te gaan. Dit is echt zo'n koersstijging die tot stand komt omdat particulieren bang zijn de boot te missen. Daar gaan de shorters weer gebruik van maken.
Mensen zoals jij en ik.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 04:38 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Wie zijn de ''particulieren'' volgens jou dan?
Daar kan je als particulier ook gebruik van makenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:16 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Vorige keer werd de koers opgepompt omdat er cijfers aankwamen waarvan ze hoopte dat ze goed zouden zijn. Achteraf bleken ze zwaar tegen te vallen. Nu is er helemaal geen reden om omhoog te gaan. Dit is echt zo'n koersstijging die tot stand komt omdat particulieren bang zijn de boot te missen. Daar gaan de shorters weer gebruik van maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |