Klonk inderdaad weer prima! Jullie kregen ook behoorlijk goede respons vanuit de zaal vond ik.quote:
Inderdaad, en ondanks dat het geluid in het begin bagger was, en ze zelf ook regelmatig de mist in gingen, was het een super optredenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De heren hadden er zin in, en lieten dat merken ook!
Als ze daarentegen een slecht dag hebben, zit er ook totaal geen sfeer in hun optredens...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:32 schreef sXe het volgende:
Da's een beetje het mooie van Anathema. Als ze een goede dag hebben kunnen ze bergen fouten maken maar zit er zo vreselijk veel sfeer in
Was dat in 2001? Vond ik toen wel meevallen. Maar misschien was ik wel de hele avond onder de indruk van de fijne zaalquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:41 schreef sXe het volgende:
Nee, dat heb ik helaas ook wel eens gezien. In Vera een keer, dat was echt vreselijk...
ik vond het optreden in vera ook wel cool destijds. veel meisjes ook daarquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Was dat in 2001? Vond ik toen wel meevallen. Maar misschien was ik wel de hele avond onder de indruk van de fijne zaal![]()
Verhip, dat was de reden, nu weet ik het weer, heb niet veel van Anathema gezien toenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:55 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
ik vond het optreden in vera ook wel cool destijds. veel meisjes ook daar![]()
Ohja. Music for Nations is kassiewijlen, nietwaar?quote:Op zondag 25 juni 2006 20:23 schreef sXe het volgende:
Dan moeten ze wel eerst een label vinden...
Er komt binnenkort weer een nieuw nummer op de site te staan dacht ik. Ze touren ook nog een beetje. Hopen dat ze snel een label vinden, dit duurt me allemaal te lang zo.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:36 schreef Ascaroth het volgende:
Wordt het niet weer eens tijd voor een nieuw plaatje?
Ze zeggen van wel idd een nieuw nummerquote:Op maandag 26 juni 2006 03:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er komt binnenkort weer een nieuw nummer op de site te staan dacht ik. Ze touren ook nog een beetje. Hopen dat ze snel een label vinden, dit duurt me allemaal te lang zo.
In de lantaarn in Hellendoorn dus!quote:Op woensdag 6 juni komen de Metal-liefhebbers weer volledig aan hun trekken met Anathema. De sfeervolle topper in het genre zal ook in Hellendoorn voor een supershow gaan zorgen.
De voorverkoop via ticketservice begint op zaterdag 21 april en de kosten zijn ¤ 15,=. De lokale voorverkoop begint op dinsdag 24 april.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |