Dat ligt aan de keuken die je er in gaat zetten...quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:00 schreef porsche356 het volgende:
Hallo
Morgen komen ze laminaat leggen, de keuken zit er nog niet in dus onder de keuken komt geen laminaat
Hoeveel cm,moet de laminaat van de muur vandaan zodat de keukenpoten op het beton staan?
40 cm?
Mvg
Alles al geplandquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:13 schreef GroningseGast het volgende:
Ik zou ook eerst de keuken plaatsen voor ik met het laminaat aan de slag zou gaan.
Dus dan 45 cm aanhouden?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:15 schreef Deshain het volgende:
[..]
De kastjes wel ja, de poten/plint staan verder naar binnen.
Geen idee wat voor keuken je hebtquote:
Dan bel je af, want dit gaat drama worden, laminaat kan wel eens vervangen moeten worden, dus als je keukenblok erop staat heb je een probleem.quote:
Ow dat is geen probleem, je betaald alleen teveel als je het te ver door legt en zeker wanneer ze daar voor net een nieuw pak aanbreken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:48 schreef porsche356 het volgende:
Heb ik wel maar zonder maat van poten
We hebben pvc laminaat dus is debk later wel weg te snijden hoop ik.....
Mvg
Gaat me niet om het geld maar het zakken van de keuken....quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:24 schreef Daeron het volgende:
Bij mijn keuken staat in de papierwinkel het advies om de vloer helemaal door te leggen tot aan de muur.
Je kan er bv laminaat in leggen wat net zo dik is maar stukken goedkoper. Ik leg het laminaat straks gewoon helemaal door omdat ik het al extra goedkoop op de kop getikt heb.
Strak plan, laminaat opsluiten (zeker in de keuken) wordt het vaak beter van..quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:24 schreef Daeron het volgende:
Bij mijn keuken staat in de papierwinkel het advies om de vloer helemaal door te leggen tot aan de muur.
Je kan er bv laminaat in leggen wat net zo dik is maar stukken goedkoper. Ik leg het laminaat straks gewoon helemaal door omdat ik het al extra goedkoop op de kop getikt heb.
Heb je geen last van met PVC.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:02 schreef porsche356 het volgende:
[..]
Gaat me niet om het geld maar het zakken van de keuken....
Opsluiten?quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:12 schreef Deshain het volgende:
[..]
Strak plan, laminaat opsluiten (zeker in de keuken) wordt het vaak beter van..
[..]
Heb je geen last van met PVC.
Problemen komen dan ook niet door de luchtvochtigheid maar vaak van het water in vloeibare vorm wat geen zeldzaamheid is in een keuken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:32 schreef Daeron het volgende:
[..]
Opsluiten?
In de plint zit gewoon een ventilatieopening voor de koelkast hoor, dus de lucht onder de kastjes neemt gewoon dezelfde vochtigheidsgraad en temperatuur aan als de omgeving.
Ik ben ze inderdaad tegengekomen, vanaf boekenkasten vol met boeken hoef je je daar pas druk om te maken en bij keukens die geborgd zijn tegen opdrijven.quote:Daarnaast hoef je je over het gewicht geen zorgen te maken, anders zou het eikenhouten meubilair ook voor problemen moeten zorgen.
True, maar als ik echt zoveel water heb dat het onder de kastjes blijft liggen heb ik wel grotere zorgen dan het laminaat. En dan is het sowieso een kwestie van de plint ff loshalen en onder de kastjes goed droog maken weer.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:45 schreef Deshain het volgende:
[..]
Problemen komen dan ook niet door de luchtvochtigheid maar vaak van het water in vloeibare vorm wat geen zeldzaamheid is in een keuken.
[..]
Ik ben ze inderdaad tegengekomen, vanaf boekenkasten vol met boeken hoef je je daar pas druk om te maken en bij keukens die geborgd zijn tegen opdrijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |