Ligt aan de afmetingen en gewicht. Dus wat zijn die TS?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:08 schreef CherryOnTop het volgende:
Wat zou het verzenden ervan eigenlijk kosten?
Dan kan ze toch net zo goed een nieuwe kopenquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:33 schreef basvandalen het volgende:
vraag dan gewoon of iemand hem wil halen en afleveren bij je huis en jij dan zijn/haar benzine +extra betaald ofzeuw
dat is een andere discussiequote:Op maandag 21 oktober 2013 11:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan kan ze toch net zo goed een nieuwe kopen
88 bij 65. Ik ben van mening dat als je hem goed verpakt in een dunne doos met piepschuim oid dat geen probleem is.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ligt aan de afmetingen en gewicht. Dus wat zijn die TS?
Tenzij er iemand is die dat allemaal heeft liggen en weg wilde gooien neem ik aan dat je ook de kosten voor de aanschaf van een doos en piepschuim e.d. betaalt?quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
88 bij 65. Ik ben van mening dat als je hem goed verpakt in een dunne doos met piepschuim oid dat geen probleem is.
Duh.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:46 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Tenzij er iemand is die dat allemaal heeft liggen en weg wilde gooien neem ik aan dat je ook de kosten voor de aanschaf van een doos en piepschuim e.d. betaalt?
Mag ookquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:51 schreef D_affie het volgende:
Versturen is inderdaad riskant, straks gaat de plaat toch nog stuk ondanks goed verpakt en zit je met een stukken plaat. Inderdaad wat Frederik zegt misschien dat iemand hem kan vervoeren.
Nope, ik had JJH een pm gedaan en heb net een PM terug gehad. Heb maar weer een PM terug gestuurd. Ff kijken hoe dat looptquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:52 schreef Cat22 het volgende:
Heb je het al in het Zwolle topic gevraagd?
En TS vraagt hier om vervoer, ik neem aan dat ze goede afspraken maakt met degene die het voor haar wil ophalen. Risicootje houd je altijd, kwestie van vertrouwen in elkaar dus laten we daarover hier niet discussiėren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |