SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
🍆
Mooi prijsje voor hemquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:18 schreef FCsuarez het volgende:
[ link | afbeelding ]
kom maar door met die MLS cup
zit te twijfelen of nu insta 10K profit of nog een paar weken bewaren.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooi prijsje voor hem
Wordt nog wel wat duurder ook denk ik.
Costa is toch maar 20k 1 keer een divisie winnen en je kan hem al bijna halenquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zit te twijfelen of nu insta 10K profit of nog een paar weken bewaren.
wilde eigenlijk lahm en Diego Costa nog halen. maar denk ik die laatste maar laat zitten en deze hou
De IF natuurlijkquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:39 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Costa is toch maar 20k 1 keer een divisie winnen en je kan hem al bijna halen
Is Costa nu serieus 20k? Ik heb hem in de eerste weken gekocht voor 12k...quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:39 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Costa is toch maar 20k 1 keer een divisie winnen en je kan hem al bijna halen
Ik had er eentje voor 13k gekocht en 17k verkocht ( negergooitmetgeld.gif ), veel meer is die niet waard.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is Costa nu serieus 20k? Ik heb hem in de eerste weken gekocht voor 12k...
Toen Costa zijn IF uitkwam steeg hij naar 22 k ofzoquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is Costa nu serieus 20k? Ik heb hem in de eerste weken gekocht voor 12k...
badassquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nu dan wel vakantie maar ik kreeg meteen commentaar omdat ik niet om 9 uur mijn bed uit was om te studerenRot toch op man, ik ga niet hele dagen studeren voor 3 vakken. /liefdagboek
Minder slapen = meer tijd om te SMLENO'enquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nu dan wel vakantie maar ik kreeg meteen commentaar omdat ik niet om 9 uur mijn bed uit was om te studerenRot toch op man, ik ga niet hele dagen studeren voor 3 vakken. /liefdagboek
Het ging op vrijdag en zaterdag ook om 0:30 uit terwijl dat niet hoorde te gebeuren.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Minder slapen = meer tijd om te SMLENO'en
Hoe vroeg gaat je internetblok weer uit ?
En je bent niet in protest gekomen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het ging op vrijdag en zaterdag ook om 0:30 uit terwijl dat niet hoorde te gebeuren.
Ik heb alleen gezegd dat het internet te vroeg uitvielquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En je bent niet in protest gekomen?
Nee, ik vroeg hoe vroeg het blok weer uit gaat (lees: hoe laat gaat je internet weer aan 's morgens).quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het ging op vrijdag en zaterdag ook om 0:30 uit terwijl dat niet hoorde te gebeuren.
O. 7 uur dacht ik.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg hoe vroeg het blok weer uit gaat (lees: hoe laat gaat je internet weer aan 's morgens).
Neen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mijn goldteams, iemand verbetersuggesties?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IF Aguero en IF Lavezziquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarom op je zelf gaan wonen, ben zelf ook haastig op zoek naar eigen woningquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Best wel aardige stats zegquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
IF Aguero en IF Lavezzi
gr gr
Maar betaalbaar is Perez (Benfica) misschien iets voor je Argentijnen.
1e teamquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
No wayquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
1e team
Constant LB en Ogbonna of Zapata naast Barzagli
2e team
Song CDM ?
3e team
Walker RB, Navas RM, Dembele en Fellaini op CM.
paulinho kan ook op CM lijkt me nu niet echt lekker wat je hebt namelijk.
Diakite voor Kolo.
4e team
Verkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |