Ook tentamenweek?quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik dacht dat we er 1 grote orgie van gingen maken met Moira tot haar kin ingegraven in het groningse strand.
[..]jij kwam ook toch?
[..]
Hebbiknie.
Ik heb altijd zin.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Had je misschien zin om auditie te doen?![]()
[ afbeelding ]
Type zoals jij probeert alles toch een keer?quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee grapje, moet niks hebben van neptieten dus dat zou soberso nooit een optie zijn.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Type zoals jij probeert alles toch een keer?
ik ga sowieso moeilijk doen dan. Misschien iets van een reactie dat je het echt niet kan maken om mijn zus te dumpen en de dag erna gelijk in een relatie met een ander bent.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat is sowieso zo''n gedoe eigenlijk. AL die likes en reacties
Dit zijn dus goede redenen om je te verwijderen van FB.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ga sowieso moeilijk doen dan. Misschien iets van een reactie dat je het echt niet kan maken om mijn zus te dumpen en de dag erna gelijk in een relatie met een ander bent.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dit zijn dus goede redenen om je te verwijderen van FB.
Gelukkigquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:39 schreef Murdera het volgende:
[..]lijkt me wel hilarisch om een keer zon shitstorm te genereren
maar no worries bro
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |