Tevens tetten.boobies tietjesquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Hf xoxo lyquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:33 schreef Studeur het volgende:
Ik ga naar bed. Meestal begint t met vreemde geluiden die ik hoor en het gevoel alsof ik keihard opstijg of de grond in zak waarna ik terecht kom in mijn lucide droom. Zin in.
Je moet eigenlijk een geluid koppelen. Neem een (kerk)klok. Elke keer als je die in het echt hoort of ziet moet je aan lucide dromen denken. Als je dan in je droom een klok hoort of ziet, denk je dat. Dan besef je je, que? Ik droom?quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:33 schreef Studeur het volgende:
Ik ga naar bed. Meestal begint t met vreemde geluiden die ik hoor en het gevoel alsof ik keihard opstijg of de grond in zak waarna ik terecht kom in mijn lucide droom. Zin in.
Ik heb dat altijd als ik geen wiet rook.quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:33 schreef Studeur het volgende:
Toen ik een tijdje helemaal geen wiet meer rookte had ik de meest psychotische, zieke dromen die ik ooit gehad heb. Levensecht ook.quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd als ik geen wiet rook.![]()
Zelfs plekken die ik verzonnen heb en alleen naartoe kan als ik droom. Ook omdat ze in het echt niet bestaan.
Ik ken het.quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Toen ik een tijdje helemaal geen wiet meer rookte had ik de meest psychotische, zieke dromen die ik ooit gehad heb. Levensecht ook.
Totdat je na jaren elke dag blowen opeens een week stopt. Nog nooit zo bezweet in bed gelegen als dan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:41 schreef OllieWilliams het volgende:
Enige nadeel aan wiet... Je droomt nauwelijks meer. Oh, en je wordt er aardslui van
Was nog bezig en heb m weer gefixt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:33 schreef OllieWilliams het volgende:
Nog steeds die stofzuigerzak in de op
Ah, ik heb elke twee, drie maanden ong wel een periode van een week of twee dat ik niet blowquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Totdat je na jaren elke dag blowen opeens een week stopt. Nog nooit zo bezweet in bed gelegen als dan.
Watvoor dromen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Toen ik een tijdje helemaal geen wiet meer rookte had ik de meest psychotische, zieke dromen die ik ooit gehad heb. Levensecht ook.
Ik weet 't niet. Ik weet niet hoe het is om psychotisch te zijn maar ik denk dat dat in de buurt komt. Compleet stuurloos, alles heeft een nare vibe. Niets lukt. Niets klopt. Zo reed ik (zelf) met een trein, over de steenstaat over tramspoor (wat daar helemaal niet ligt) en terwijl ik dat deed zette ik me schrap voor de onontkomelijke aanrijdingen met mensen, die ik ook gewoon zag en voelde gebeuren.quote:
Dat heb ik .. al.. als ik een nachtje wakker blijf en ik ga smoken. Ik word dan niet echt meer stoned, alleen knettervaag en dan zie ik ook schimmen. Doe ik ook nooit meer trouwensquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:44 schreef badtripbob het volgende:
Moet je eens meer dan 3 nachten wakker blijven en dan goed blowen. Dan ga je pas met je fantasie op de loopEn overal schimmen
Voelde je in je droom ook angst?quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik weet 't niet. Ik weet niet hoe het is om psychotisch te zijn maar ik denk dat dat in de buurt komt. Compleet stuurloos, alles heeft een nare vibe. Niets lukt. Niets klopt. Zo reed ik (zelf) met een trein, over de steenstaat over tramspoor (wat daar helemaal niet ligt) en terwijl ik dat deed zette ik me schrap voor de onontkomelijke aanrijdingen met mensen, die ik ook gewoon zag en voelde gebeuren.
Echt, compleet gestoord
Echt angst.. nee, niet bepaald. Wel een continue gevoel van ''er kan wat gaan gebeuren''quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:47 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Voelde je in je droom ook angst?
Nachtmerriesquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Echt angst.. nee, niet bepaald. Wel een continue gevoel van ''er kan wat gaan gebeuren''
Dat is ook het lijpe. In je droom rijd je mensen tot gehaktstaafjes maar het doet je niks. Ik heb weleens angsten gehad in m'n dromen maar die noem ik meestal nachtmerries en die heb ik echt zelden.
Doe ik zeker maandelijks, al word ik er wel gewoon stoned vanquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat heb ik .. al.. als ik een nachtje wakker blijf en ik ga smoken. Ik word dan niet echt meer stoned, alleen knettervaag en dan zie ik ook schimmen. Doe ik ook nooit meer trouwens
Ik ook na 1 nacht, maar na 3 word het pas leuk. Na 5 nachten heb ik echt vol op sterke hallucinatiesquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat heb ik .. al.. als ik een nachtje wakker blijf en ik ga smoken. Ik word dan niet echt meer stoned, alleen knettervaag en dan zie ik ook schimmen. Doe ik ook nooit meer trouwens
Het is wel een zieke uiting van je hersenen, dat ben ik met je eens. Ik vind ze verder maar gewoon klooooteuuquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nachtmerriesblij dat ik ze sinds een tijdje weer heb.
goed voor de inspiratie.
Klopt jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Doe ik zeker maandelijks, al word ik er wel gewoon stoned vanZelfs vaak minder behoefte aan slaap en energieker dan daarvoor.
Mweh, ik vind die schimmen nooit zo chill aanvoelen al weet ik dat het maar hersenscheten zijnquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:57 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik ook na 1 nacht, maar na 3 word het pas leuk. Na 5 nachten heb ik echt vol op sterke hallucinaties
Das juist vet. Gratis trippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |