In mijn geval gaat dat een beetje moeilijk want mijn zus heeft kanker. Dat vind ik wel jammer, dat ik dat onbezorgde niet meer heb. Ik wou wel dat iedereen gezond was.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:03 schreef Tijgerprint92 het volgende:
Aan het eind van de dag prijs ik mezelf toch wel echt gelukkig met het feit dat ik en de mensen om wie ik geef gezond zijn. Dat is voor mij toch wel het belangrijkste als het aankomt op gelukkig zijn.
Ik heb wel pure geluk momenten als ik iets haal wat ik moeilijk/lastig vind. Maar dat zijn meer hormonale piekmomentjes zo ervaar ik datquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:11 schreef Nelvalhil het volgende:
Een 8,5 halen voor een wiskunde tentamen
Je vraagt je nooit af hoe een andere weg zou zijn? Of je daar beter aan zou doen / gelukkiger in zou zijn geweest?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:13 schreef motorbloempje het volgende:
Alles kunnen doen of op z'n minst proberen wat je maar wilt en je daarin gesteund voelen door familie en vrienden.
Precies dit. Gewoon ergens zijn en dan echt volledig aanwezig. Dat maakt het moment mooi, je aandacht. Alles wat aandacht krijgt krijgt kwaliteit, dat geldt ook voor je hier en nu.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:54 schreef Mishu het volgende:
Dan zit ik gewoon op mijn fietsje, en ben ik gewoon... gelukkig
Dat jij nooit moe wordt van je zweverige gelul is ook een wonder.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:31 schreef Canillas het volgende:
[..]
Precies dit. Gewoon ergens zijn en dan echt volledig aanwezig. Dat maakt het moment mooi, je aandacht. Alles wat aandacht krijgt krijgt kwaliteit, dat geldt ook voor je hier en nu.
Als je eens goed terug kijkt naar momenten van geluk, waar was 'jij' dan eigenlijk? Met jij bedoel ik dan de jij die je van jezelf in je hoofd/gedachten hebt. Die jij, je ego, is er dan niet en wat er overblijft is de echte jij en dat maakt gelukkig omdat gelukkig zijn je ware natuur is. Echr gelukkig zijn is zonder reden maar puur om het zijn. Dan ben je vrij
Het onderwerp is ook vrij zweverig...quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat jij nooit moe wordt van je zweverige gelul is ook een wonder.
Jij zal zo'n niveau van geluk dus nooit kunnen bereiken.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat jij nooit moe wordt van je zweverige gelul is ook een wonder.
De essentie. Mooiquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:31 schreef Canillas het volgende:
[..]
Precies dit. Gewoon ergens zijn en dan echt volledig aanwezig. Dat maakt het moment mooi, je aandacht. Alles wat aandacht krijgt krijgt kwaliteit, dat geldt ook voor je hier en nu.
Als je eens goed terug kijkt naar momenten van geluk, waar was 'jij' dan eigenlijk? Met jij bedoel ik dan de jij die je van jezelf in je hoofd/gedachten hebt. Die jij, je ego, is er dan niet en wat er overblijft is de echte jij en dat maakt gelukkig omdat gelukkig zijn je ware natuur is. Echr gelukkig zijn is zonder reden maar puur om het zijn. Dan ben je vrij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |