Dan ga je dood!!quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:31 schreef TheeMetSuiker het volgende:
[..]
Wat nou hé... wat nou, als je geen honing hebt?
mijn moeder kwam klaar tijdens de bevallingquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:31 schreef TheeMetSuiker het volgende:
[..]
Ja, zeg dat wel uit de plassert van je moeder, raar man.
Mijn moeder begon te squirten tijdens de bevalling.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:31 schreef smitjew het volgende:
[..]
mijn moeder kwam klaar tijdens de bevalling
Goed verhaal, Braddiequote:Op zondag 20 oktober 2013 22:36 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
ik heb haar faceboek gezien en is niet doenbaar!
Ditquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wel een beetje hypocriet hoor Braddie om andere mensen belachelijk te maken terwijl je zelf ook een lelijke grafbek hebt.
Mensen die alleen blauwe spijkerbroeken dragenquote:
mijn moeder heeft de hele hondenmand ondergescheten tijdens de bevallingquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:32 schreef TheeMetSuiker het volgende:
[..]
Mijn moeder begon te squirten tijdens de bevalling.
Ik draag grootendeels Joggingbroeken, niet omdat ik nou van de UNTS UNTS UNTS ben of van de WOLLAH JE KANKERMOEDER, Maar omdat ze verschrikkelijk fijn zitten.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:34 schreef JuBoy het volgende:
[..]
Mensen die alleen blauwe spijkerbroeken dragen
Kom niet haten op chinos, groene jeans en mooie blauwe en zwarte pantalons dan. In de zomer een witte broek om het flashy te houden.
En dan commentaar durven te hebben op andermans kleding.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:35 schreef TheeMetSuiker het volgende:
[..]
Ik draag grootendeels Joggingbroeken, niet omdat ik nou van de UNTS UNTS UNTS ben of van de WOLLAH JE KANKERMOEDER, Maar omdat ze verschrikkelijk fijn zitten.
jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:48 schreef Snoepie85 het volgende:
een hipster is toch gewoon ondergoed?
[ afbeelding ]
Zo zie ik dus geen kut he.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:48 schreef Snoepie85 het volgende:
een hipster is toch gewoon ondergoed?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |