SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Echt niet hoorquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
laten we dat maar niet doen is alleen voor normale mensen
Dan wil ik u graag doorverwijzen naar studielink.nl/uitschrijvenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
laten we dat maar niet doen is alleen voor normale mensen
HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
quote:
Er lopen een paar allochtonen rond bij ons, zegt genoeg.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ben nog geen halvegare idioten tegengekomen hoor gelukkig
word je helemaal mee doodgegooid bij mij, maar ja rotterdam he. Gelukkig zijn het niet de stereotype bontkragen die je normaal in rotterdam ziet lopenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Er lopen een paar allochtonen rond bij ons, zegt genoeg.
Swek brohoquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Er lopen een paar allochtonen rond bij ons, zegt genoeg.
Ben je anders bang?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
word je helemaal mee doodgegooid bij mij, maar ja rotterdam he. Gelukkig zijn het niet de stereotype bontkragen die je normaal in rotterdam ziet lopen
Kloptquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja als je niet uitkijkt word je zo overvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |