Dit jaar viel best mee uiteindelijk..quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:12 schreef 1239758715981 het volgende:
Boem! Meteen even Djokovic onder de bus gooien, zo rolt onze Haase
Ze zenden een "jaaroverzicht" uit van Haase's 2013, en het is bijna alleen maar verlies verlies verlies![]()
Jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:49 schreef Norrage het volgende:
Jammer dat die verschrikkelijk vertekende 33e plaats overal genoemd wordtDat was echt puur omdat Kitzbuhel een week verplaatst werd
Dit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:49 schreef Norrage het volgende:
Jammer dat die verschrikkelijk vertekende 33e plaats overal genoemd wordtDat was echt puur omdat Kitzbuhel een week verplaatst werd
Constante en Robin, dat lijkt me een contradictio in terminis.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:12 schreef geindoctrineerd het volgende:
Mja, met dit niveau en een beetje meer geluk en blessurevrij zijn kan die jongen best de top 30 halen en daar een constante in worden
Ik stel voor om gewoon elke week een toernooi in de Alpenlanden te organiserenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:49 schreef Norrage het volgende:
quote:Robin Haase heeft zich afgemeld voor de nationale Tennis Masters in december in Rotterdam. Hij reist dan af naar Dubai voor een trainingsstage met niemand minder dan Roger Federer.
"Ik heb Roger gevraagd of ik met hem mocht trainen in Dubai. Hij antwoordde dat ik van harte welkom was", zegt Haase in de Volkskrant. Hij kreeg ook de goedkeuring van Federers vrouw Mirka Vavrinec. "Zij reageerde enthousiast. Mirka kent mij en weet dat ik hard wil trainen."
Federer heeft een huis in Dubai en bereidt zich daar in december altijd voor op het nieuwe tennisseizoen. Naast Haase heeft de Zwitser ook de Oekraďner Alexandr Dolgopolov en de Sloveen Blaz Kavcic uitgenodigd.
Ballenjongen Nadal
Als Rafael Nadal Haase had benaderd voor een trainingsstage, had de Hagenaar bedankt. "Zijn trainingspartners zijn veredelde ballenjongens. Hij speelde niet eens een rally met me. Ik fungeerde als aangever. Dan mag je de nummer één van de wereld zijn, maar daar heb ik geen zin in."
Raemon Sluiter, directeur van de Masters die dit jaar ook als NK gelden, begrijpt de keuze van Haase om met Federer te gaan trainen. "Maar hij betreurde mijn besluit wel, omdat hij graag alle toppers naar Rotterdam wil halen", aldus Haase.
Haase en Federer speelt één keer een officiële wedstrijd tegen elkaar in het enkelspel. Dat was in 2012 in de Davis Cup. Federer won toen in Amsterdam in straight sets. Een dag eerder had Haase de Zwitser wel verslagen in het dubbelspel.
Nee, van Thiemo natuurlijkquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:08 schreef luckass het volgende:
Zeker bang om te verliezen van Jesse of Igor.
De druk van het 'thuisspelen' wordt hem blijkbaar te hoogquote:Robin Haase komt niet in actie op het WTT in Rotterdam. Hij kiest er voor om die maand in Zuid-Amerika op gravel te spelen.
Eerder liet Haase (ATP-43) al de nationale Masters in december schieten om met Roger Federer te kunnen trainen.
Igor Sijsling, 71ste op de wereldranglijst, is nu de hoogst genoteerde Nederlander in Ahoy. Hij krijgt, samen met Thiemo de Bakker (144), een wildcard voor het toernooi.
Het toernooi in Rotterdam vindt plaats van 10 tot en met 16 februari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |