quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:20 schreef ColtZ40 het volgende:
Laatst was mijn micro sd naar sd adapter kapot. Andere adapter gepakt en werkte weer.
Misschien het zelfde probleem?
beide niet van toepassing, wat mvdejong schrijft is goed, met de S2 moet je USB verbinding eerst activerenquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:25 schreef cobain1994 het volgende:
Kan het iets met write protection te maken hebben? (gis maar wat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klopt, niet van toepassing want ik gebruik geen adapter. Blijft vreemd dat hij met geheugenkaart 1 hem niet herkent, met geheugenkaart 2 wel. En dat aanklikken nadat ie verbonden is lukt dus niet...quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:28 schreef spoorrails het volgende:
[..]
[..]
beide niet van toepassing, wat mvdejong schrijft is goed, met de S2 moet je USB verbinding eerst activeren
dat is inderdaad apart. neem aan dat je met oude en nieuwe kaart precies hetzelfde doet als je op foon aansluit en op pc.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:30 schreef DaverzNL het volgende:
Nope ik gebruik gewoon een usb kabeltje tussen telefoon en computer
[..]
klopt, niet van toepassing want ik gebruik geen adapter. Blijft vreemd dat hij met geheugenkaart 1 hem niet herkent, met geheugenkaart 2 wel. En dat aanklikken nadat ie verbonden is lukt dus niet...
de oude wil ik niet formatteren want dan ben ik alles kwijt: de nieuwe herkent ie zonder problemen. Maar denk inderdaad maar even via een omweggetje dan zoals hierboven staatquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:36 schreef cobain1994 het volgende:
Hoe heb je de kaart geformatteerd en waarmee? In je telefoon of via de pc? Dat kan ook verschil maken toch?
Dit. Linux leest (zo goed als) ieder filesystem.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:58 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zou het inderdaad eens met een linuxsysteem proberen, dik kans dat het kaartje gewoon EXT2/3/4 geformatteerd is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |