Kan ik niet zo goed beschrijven. Ik ruik het sterker als hij bv in zijn bloot bovenlijf zit.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
Omdat nou eenmaal niet iedereen elk geurtje lekker vind en niet iedereen het zelfde ruikt
blijkbaar is zijn geurtje er niet een die je lekker vind
of denk ik nu veel te logisch?
want ik zou denken dat je hier zelf ook wel op kunt komen
maar je zegt dat het niet is van niet wassen of zo, maar ik vind dat mensen over het algemeen van zichzelf nou niet echt een sterke geur hebben
als ik aan mijn vriend denk is het een combi van zijn deo en ons wasmiddel dat ik vooral ruik
bij vriendinnen is het een combi van hun wasmiddel en hun parfum
wat ruik je dan precies?
Er zijn ook mensen die gewoon een sterke lichaamsgeur hebben.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
Omdat nou eenmaal niet iedereen elk geurtje lekker vind en niet iedereen het zelfde ruikt
blijkbaar is zijn geurtje er niet een die je lekker vind
of denk ik nu veel te logisch?
want ik zou denken dat je hier zelf ook wel op kunt komen
maar je zegt dat het niet is van niet wassen of zo, maar ik vind dat mensen over het algemeen van zichzelf nou niet echt een sterke geur hebben
als ik aan mijn vriend denk is het een combi van zijn deo en ons wasmiddel dat ik vooral ruik
bij vriendinnen is het een combi van hun wasmiddel en hun parfum
wat ruik je dan precies?
Dit. Knoflook e.d. Volgens mij heeft drank ook invloed erop.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:36 schreef mvdejong het volgende:
Je zou eens kunnen kijken of hij dingen eet die een nadrukkelijke lichaamsgeur veroorzaken.
Maar kan ook iets zijn dat nou eenmaal in zijn lichaam zit, en niet op te lossen is.
Maar iedereen heeft toch een geur ongeacht deze dingen hierboven ?quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dit. Knoflook e.d. Volgens mij heeft drank ook invloed erop.
Als hij dik is kan dat er ook mee te maken hebben. En haren wegscheren waar het stinkt zodat het er minder broeit en schoner blijft.
Ja maar sommige geuren zijn fijner dan andere. Kan zo zijn dat dat zijn geur is en die gewoon niet zo mooi is. Maar als je iets in bovenstaande herkent dan kan dat er ook mee te maken hebben.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:47 schreef HeartCrash het volgende:
[..]
Maar iedereen heeft toch een geur ongeacht deze dingen hierboven ?
wat als het nu gewoon zijn geur is wil dit zeggen door dat ik vind dat het niet lekker ruik ik ook minder voor hem voel? want ik las op internet telkens dat iedereen de geur van zijn vriend/vriendin zo lekker reuken vondenquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja maar sommige geuren zijn fijner dan andere. Kan zo zijn dat dat zijn geur is en die gewoon niet zo mooi is. Maar als je iets in bovenstaande herkent dan kan dat er ook mee te maken hebben.
Betekent voor zover ik weet dat jullie genetisch grotere kans hebben om minder goed bij elkaar te passen. Dus van nature elkaar minder aantrekkelijk zouden vinden.. maar dat moet je maar even nachecken weet niet zeker of dat echt zo is.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:52 schreef HeartCrash het volgende:
[..]
wat als het nu gewoon zijn geur is wil dit zeggen door dat ik vind dat het niet lekker ruik ik ook minder voor hem voel? want ik las op internet telkens dat iedereen de geur van zijn vriend/vriendin zo lekker reuken vonden
je weet toch wel wat je voor hem voelt?quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:52 schreef HeartCrash het volgende:
[..]
wat als het nu gewoon zijn geur is wil dit zeggen door dat ik vind dat het niet lekker ruik ik ook minder voor hem voel? want ik las op internet telkens dat iedereen de geur van zijn vriend/vriendin zo lekker reuken vonden
Oke bedankt voor info.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Betekent voor zover ik weet dat jullie genetisch grotere kans hebben om minder goed bij elkaar te passen. Dus van nature elkaar minder aantrekkelijk zouden vinden.. maar dat moet je maar even nachecken weet niet zeker of dat echt zo is.
En betekent toch niet dat je minder voor hem voelt direct. Betekent gewoon dat je hem niet zo lekker vindt ruiken. En als het echt vies is en het irriteert je dan lijkt het me wel dat je de relatie minder prettig kan vinden daarom... Maar ga nou maar niet druk maken om jouw liefde voor hem als in eerste instantie het probleem gewoon bij zijn geur ligt hé
quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
En haren wegscheren waar het stinkt zodat het er minder broeit en schoner blijft.
Hoezo onzin? In de zomer een bos haar onder je oksels hebben met zweet (en die geur overal aan die haren) of het weggeschoren hebben, minder hitte daar, minder zweet, minder oppervlak voor die geur... Heb het zelf ook gemerkt wat betreft zweten, zonder haar is veel beter. Dus wat zit je dom te lullen hier.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:59 schreef Piye het volgende:
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar het antwoord op post #2. Hoezo een relatie aangaan als je hem onaangenaam vindt ruiken?
[..]
Dat mensen die onzin geloven joh.
Ik zal je hier eens een antwoord opgeven, ik ruik namelijk niet zo goed. Ik rook hem in het begin ook helemaal niet, ik had nog nooit iemand zijn lijfgeur geroken maar na een lange tijd begon ik hem wel te ruikenquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:59 schreef Piye het volgende:
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar het antwoord op post #2. Hoezo een relatie aangaan als je hem onaangenaam vindt ruiken?
[..]
Dat mensen die onzin geloven joh.
Als jouw kant bestaat, bestaat het ook dat mensen onaangenaam ruiken. Logica.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:07 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wist niet dat dit bestond johik heb echt precies het tegenovergestelde
in vind mijn vriend ( ook zonder parfum of deo oid) ontzettend lekker ruiken, zelfs zn zweet als ie net gesport heeft ofzo![]()
t liefst sleur ik m dan meteen mee in bed.
En als dat niet zo is heeft ze hem in ieder geval een kutgevoel gegeven, dat z'n vriendin hem vindt stinken. Dat is ook wat waard.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:44 schreef trovey het volgende:
Ik zou inderdaad eens met hem doornemen wat hij eet/drinkt. Helaas wil dat niet zeggen dat je het probleem ermee oplost maar het kan wel een onderdeel zijn van het probleem.
Oké, ik zal ontopic posten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:13 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Sodemieter op met je off topic aandachtvragende posts.
Hij stinkt dus, zeg het hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |