abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132352929
Hoe komt het dat ik zijn geur niet aangenaam ruiken vind. Nee het is niet van zich niet te wassen of dergelijke.
pi_132352979
Hoe kun je een relatie hebben met iemand die je niet lekker vind ruiken?

Schijnt zo te zijn dat de mensen die je lekker vindt ruiken (lichaamsgeur) het best genetisch compatible zijn met jouw genen. Althans zoiets heb ik eens gelezen.
pi_132352998
Omdat nou eenmaal niet iedereen elk geurtje lekker vind en niet iedereen het zelfde ruikt
blijkbaar is zijn geurtje er niet een die je lekker vind

of denk ik nu veel te logisch?
want ik zou denken dat je hier zelf ook wel op kunt komen

maar je zegt dat het niet is van niet wassen of zo, maar ik vind dat mensen over het algemeen van zichzelf nou niet echt een sterke geur hebben
als ik aan mijn vriend denk is het een combi van zijn deo en ons wasmiddel dat ik vooral ruik
bij vriendinnen is het een combi van hun wasmiddel en hun parfum

wat ruik je dan precies?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_132353094
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
Omdat nou eenmaal niet iedereen elk geurtje lekker vind en niet iedereen het zelfde ruikt

maar je zegt dat het niet is van niet wassen of zo, maar ik vind dat mensen over het algemeen van zichzelf nou niet echt een sterke geur hebben
als ik aan mijn vriend denk is het een combi van zijn deo en ons wasmiddel dat ik vooral ruik

wat ruik je dan precies?
Kan ik niet zo goed beschrijven. Ik ruik het sterker als hij bv in zijn bloot bovenlijf zit.
  zondag 20 oktober 2013 @ 11:36:30 #5
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_132353095
Je zou eens kunnen kijken of hij dingen eet die een nadrukkelijke lichaamsgeur veroorzaken.
Maar kan ook iets zijn dat nou eenmaal in zijn lichaam zit, en niet op te lossen is.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  zondag 20 oktober 2013 @ 11:38:49 #6
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_132353136
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 11:31 schreef rhubarbje het volgende:

wat ruik je dan precies?
Er zijn ook mensen die gewoon een sterke lichaamsgeur hebben.
All she wants and needs is just a little taste..
  zondag 20 oktober 2013 @ 11:45:11 #7
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_132353266
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 11:36 schreef mvdejong het volgende:
Je zou eens kunnen kijken of hij dingen eet die een nadrukkelijke lichaamsgeur veroorzaken.
Maar kan ook iets zijn dat nou eenmaal in zijn lichaam zit, en niet op te lossen is.
Dit. Knoflook e.d. Volgens mij heeft drank ook invloed erop.

Als hij dik is kan dat er ook mee te maken hebben. En haren wegscheren waar het stinkt zodat het er minder broeit en schoner blijft.
we dan
pi_132353331
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 11:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Dit. Knoflook e.d. Volgens mij heeft drank ook invloed erop.

Als hij dik is kan dat er ook mee te maken hebben. En haren wegscheren waar het stinkt zodat het er minder broeit en schoner blijft.
Maar iedereen heeft toch een geur ongeacht deze dingen hierboven ?
  zondag 20 oktober 2013 @ 11:48:34 #9
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_132353355
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 11:47 schreef HeartCrash het volgende:

[..]

Maar iedereen heeft toch een geur ongeacht deze dingen hierboven ?
Ja maar sommige geuren zijn fijner dan andere. Kan zo zijn dat dat zijn geur is en die gewoon niet zo mooi is. Maar als je iets in bovenstaande herkent dan kan dat er ook mee te maken hebben.
we dan
pi_132353451
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 11:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja maar sommige geuren zijn fijner dan andere. Kan zo zijn dat dat zijn geur is en die gewoon niet zo mooi is. Maar als je iets in bovenstaande herkent dan kan dat er ook mee te maken hebben.
wat als het nu gewoon zijn geur is wil dit zeggen door dat ik vind dat het niet lekker ruik ik ook minder voor hem voel? want ik las op internet telkens dat iedereen de geur van zijn vriend/vriendin zo lekker reuken vonden
  zondag 20 oktober 2013 @ 11:54:30 #11
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_132353515
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 11:52 schreef HeartCrash het volgende:

[..]

wat als het nu gewoon zijn geur is wil dit zeggen door dat ik vind dat het niet lekker ruik ik ook minder voor hem voel? want ik las op internet telkens dat iedereen de geur van zijn vriend/vriendin zo lekker reuken vonden
Betekent voor zover ik weet dat jullie genetisch grotere kans hebben om minder goed bij elkaar te passen. Dus van nature elkaar minder aantrekkelijk zouden vinden.. maar dat moet je maar even nachecken weet niet zeker of dat echt zo is.

En betekent toch niet dat je minder voor hem voelt direct. Betekent gewoon dat je hem niet zo lekker vindt ruiken. En als het echt vies is en het irriteert je dan lijkt het me wel dat je de relatie minder prettig kan vinden daarom... Maar ga nou maar niet druk maken om jouw liefde voor hem als in eerste instantie het probleem gewoon bij zijn geur ligt hé :P
we dan
pi_132353516
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 11:52 schreef HeartCrash het volgende:

[..]

je weet toch wel wat je voor hem voelt? :?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_132353553
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 11:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Betekent voor zover ik weet dat jullie genetisch grotere kans hebben om minder goed bij elkaar te passen. Dus van nature elkaar minder aantrekkelijk zouden vinden.. maar dat moet je maar even nachecken weet niet zeker of dat echt zo is.

En betekent toch niet dat je minder voor hem voelt direct. Betekent gewoon dat je hem niet zo lekker vindt ruiken. En als het echt vies is en het irriteert je dan lijkt het me wel dat je de relatie minder prettig kan vinden daarom... Maar ga nou maar niet druk maken om jouw liefde voor hem als in eerste instantie het probleem gewoon bij zijn geur ligt hé :P
Oke bedankt voor info.
  zondag 20 oktober 2013 @ 11:59:09 #14
351780 Piye
King of Kush
pi_132353638
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar het antwoord op post #2. Hoezo een relatie aangaan als je hem onaangenaam vindt ruiken?

quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 11:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
En haren wegscheren waar het stinkt zodat het er minder broeit en schoner blijft.
_O-

Dat mensen die onzin geloven joh. :')
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  zondag 20 oktober 2013 @ 12:01:20 #15
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_132353712
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 11:59 schreef Piye het volgende:
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar het antwoord op post #2. Hoezo een relatie aangaan als je hem onaangenaam vindt ruiken?

[..]

_O-

Hoezo onzin? In de zomer een bos haar onder je oksels hebben met zweet (en die geur overal aan die haren) of het weggeschoren hebben, minder hitte daar, minder zweet, minder oppervlak voor die geur... Heb het zelf ook gemerkt wat betreft zweten, zonder haar is veel beter. Dus wat zit je dom te lullen hier.
we dan
pi_132353719
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 11:59 schreef Piye het volgende:

[..]

_O-

Ik zal je hier eens een antwoord opgeven, ik ruik namelijk niet zo goed. Ik rook hem in het begin ook helemaal niet, ik had nog nooit iemand zijn lijfgeur geroken maar na een lange tijd begon ik hem wel te ruiken
pi_132353943
ik wist niet dat dit bestond joh :o ik heb echt precies het tegenovergestelde

in vind mijn vriend ( ook zonder parfum of deo oid) ontzettend lekker ruiken, zelfs zn zweet als ie net gesport heeft ofzo :9~ :@ t liefst sleur ik m dan meteen mee in bed.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_132354062
Misschien word je vriend wat gemakzuchtiger qua verzorging omdat je toch langer met hem bent.
Verslonzing is killing. :{w
pi_132354069
Hij stinkt dus, zeg het hem.

[ Bericht 92% gewijzigd door motorbloempje op 21-10-2013 11:21:45 ]
pi_132354120
quote:
99s.gif Op zondag 20 oktober 2013 12:07 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wist niet dat dit bestond joh :o ik heb echt precies het tegenovergestelde

in vind mijn vriend ( ook zonder parfum of deo oid) ontzettend lekker ruiken, zelfs zn zweet als ie net gesport heeft ofzo :9~ :@ t liefst sleur ik m dan meteen mee in bed.
Als jouw kant bestaat, bestaat het ook dat mensen onaangenaam ruiken. Logica.
pi_132354720
Volgens het oermensinstinct horen jullie niet bij elkaar, dumpen dus!
pi_132354816
Ik zou inderdaad eens met hem doornemen wat hij eet/drinkt. Helaas wil dat niet zeggen dat je het probleem ermee oplost maar het kan wel een onderdeel zijn van het probleem.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 20 oktober 2013 @ 12:48:54 #23
351780 Piye
King of Kush
pi_132354935
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 12:44 schreef trovey het volgende:
Ik zou inderdaad eens met hem doornemen wat hij eet/drinkt. Helaas wil dat niet zeggen dat je het probleem ermee oplost maar het kan wel een onderdeel zijn van het probleem.
En als dat niet zo is heeft ze hem in ieder geval een kutgevoel gegeven, dat z'n vriendin hem vindt stinken. Dat is ook wat waard.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_132354996
Kijk of het zijn lichaamsgeur alleen is, of dat het gemengd is met andere geuren zoals cologne etc. Kijk of eetgewoontes te veranderen zijn in zijn&jouw voordeel. Als het écht een te groot probleem is, moet je kijken of de relatie het waard is. Als het antwoord ja is, you may suck it up. :)
  zondag 20 oktober 2013 @ 12:54:45 #25
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_132355081
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 12:13 schreef Letsstaytogether het volgende:

[..]

Sodemieter op met je off topic aandachtvragende posts.

Hij stinkt dus, zeg het hem.
Oké, ik zal ontopic posten.

• Heeft de dader, hierna te benoemen als 'stinkerd' een voorliefde voor knoflook dan kan dit de oorzaak zijn.
• Gebruikt deze wel een degelijke deodorant, indien ja, welk merk?
• Zijn het bepaalde lichaamsdelen die stinken of is het meer in het algemeen het gehele lichaam?
• Heeft u er met de stinkerd al eens over gepraat? Indien van toepassing, wat was zijn reactie hierop?
• Deze nare geuren die u evenaart bij de stinkerd, zijn deze continu aanwezig of alleen tijdens het paringsritueel?
• Welke nationaliteit heeft de stinkerd?
• Heeft u zelf al eens overwogen een wasknijper te gebruiken?
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')