Nu we dan toch bezig zijn om hele sinterklaas af te schaffen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:33 schreef Blaadjes het volgende:
Hallo,
Ik doe ook mee aan capslock dag. Netjes aangezet en vervolgens alles, nou ja bijna alles, met shift ingedrukt toetsen.
Zo heb ik toch het gevoel dat ik mee doe aan deze ow zo bijzondere dag. En nu kan het nog want voor je het weet wil de VN het verbieden.
Net als Zwarte Pietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:33 schreef Blaadjes het volgende:
Hallo,
Ik doe ook mee aan capslock dag. Netjes aangezet en vervolgens alles, nou ja bijna alles, met shift ingedrukt toetsen.
Zo heb ik toch het gevoel dat ik mee doe aan deze ow zo bijzondere dag. En nu kan het nog want voor je het weet wil de VN het verbieden.
Als sinterklaas verboden word. ga ik voor de trinna.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:54 schreef Tjacka het volgende:
Als sinterklaas verboden word. ga ik voor de trinna.
alles goed lavje?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Figures. Bij het woord trein denk ik meteen aan Socios
Ja ook wel thanks. mwao, gaat wel redelijk. Goed genoeg laatste 2 weken in ieder gevalquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, dankjewel Inso. En met jou? Gaat het slapen wat beter?
Dat is fijn want slecht slapen lijkt me toch zo afschuwelijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja ook wel thanks. mwao, gaat wel redelijk. Goed genoeg laatste 2 weken in ieder geval
was je doen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:27 schreef Tjacka het volgende:
toch wel fijn om deze wedstrijd als enigste te missen
werken heb al vrij voor alle thuiswedstrijden van cl en uit vandaag kon alleen nietquote:
oh je hebt niets gemistquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
werken heb al vrij voor alle thuiswedstrijden van cl en uit vandaag kon alleen niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |