hahaha.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
One pieceeigenlijk..
Guybrush zou zeggen : “Look behind you, a Three-Headed Monkey!”
Monkey island 1 in 5,5 minutenquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
hahaha.
Wat een bazen game was dat.
Maakt mij niets uit ik hou niet van voetballen of er nu veel fans zitten of niet ha ha haquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:15 schreef theguyver het volgende:
[..]kijk uit he veel voetbal fans hier.
En agh ja, zoals jij die dame was met die ...benen..
tijd
quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maakt mij niets uit ik hou niet van voetballen of er nu veel fans zitten of niet ha ha ha
Klopt, mooie benen hé,
Zeker! Bossie was jarig, god wat heb ik gelachenquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was weer een topshow he?
Jaja, zij hierboven ook
Die taart ookquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker! Bossie was jarig, god wat heb ik gelachen. Wat een prachtvent is dat. Bijna net zo prachtig als die benen hierboven
Ja dat GTA is verslavend he?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:49 schreef theguyver het volgende:
Morgen peeps,![]()
Jah sorry kwam gister thuis huisgenoot was aan gamen op mijn PS3, controller gepakt en gegamed tot 1:00 toen had ik zoiets hmm ik moet morgen werken
Nee dat was geen GTA 5, om de beurt Dantes Inferno.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja dat GTA is verslavend he?
Goeiemorgen luitjes
Dantes Inferno....en dat de hele nachtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee dat was geen GTA 5, om de beurt Dantes Inferno.
Of te wel de game van het boek de goddelijke Komedie
watte?
Haha, eerst de game, toen de animatie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dantes Inferno....en dat de hele nacht
Dat wordt weer een rumoerige dag op FOK!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:37 schreef theguyver het volgende:
22 OKTOBER IS HET WERELDWIJDE CAPS-LOCK DAG !!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
JAAAA EN WERELDWIJDE STOTTERDAG EN 73 JAAR GELEDEN DAT SC GENEMUIDEN IS OPGERICHT!!!!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wordt weer een rumoerige dag op FOK!
Oh wacht DAT IS VANDAAG
hey Bono.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
hey Bono.
Die avatar vind ik veel beter dan dat flikkerende plaatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |