Vanwege de Feyenoordfans?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha denk het ook....vrees alleen dat m'n leven niet meer zeker is dan.
ik heb hier geleerd dat er allemaal stoffen in maccie zit van de illuminatiquote:
Dat welquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb hier geleerd dat er allemaal stoffen in maccie zit van de illuminati
Niet alleen stoffen hoor. Een tracking systeem en afluister apparatuur. Ik zou er niet aan beginnen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb hier geleerd dat er allemaal stoffen in maccie zit van de illuminati
toch neem ik zo een macciequote:Op zondag 20 oktober 2013 22:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Niet alleen stoffen hoor. Een tracking systeem en afluister apparatuur. Ik zou er niet aan beginnen.
welterusten lavjequote:Op zondag 20 oktober 2013 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
Jongens, ik duik er vroeg in. Ben bekaf en morgen weer werken.
Truste allemaal en
Ik blijf nog even. Heb weer nacht deze week dus morgen 2300 uur beginnen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
Jongens, ik duik er vroeg in. Ben bekaf en morgen weer werken.
Truste allemaal en
lavje is een macbeautyquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Wat is het eigenlijk?
Wat is dat met je UI eigenlijk Tjacka. Zo zag ik er al meer voorbij komen. Is daar een reden voor?quote:
geen idee.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wat is dat met je UI eigenlijk Tjacka. Zo zag ik er al meer voorbij komen. Is daar een reden voor?
waar zag je het? Ik begrijp het niet helemaal.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
geen idee.
ik zag het omdat ik het cool vond staan.
sorry beetje wazig.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
waar zag je het? Ik begrijp het niet helemaal.
ow zoquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry beetje wazig.
zag het op fok, en ik wilde ook wel zo'n ui.
Moge scrummie, en de leukste dag van de week?quote:Op maandag 21 oktober 2013 08:58 schreef Scrummie het volgende:
De maandag, op vrijdag na, de leukste dag van de week: VANAVOND WEER VIEn Boskamp is jarig, gefeliciteerd ouwe reus!
En goeiemorgen natuurlijk!
Jij kan goed dansen theguyverquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moge scrummie, en de leukste dag van de week?
Hoe heb ie't dan, gekke waus!!
I hate monday's
Dancing midget beat this!!!!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |