HOOOOOOO dat ben ik niet.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij kan goed dansen theguyverZien we ook eens eindelijk ha ha ha!!!!
Vind er geen bal aan aan dat hele voetbal niet!quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
blllllllllll? wat is er mis met voetbalPSV verloor yessss
Ha ha wist ik wel maakte een geintjuhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
HOOOOOOO dat ben ik niet.
maar wou wel dat ik zo kon dansen
quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind er geen bal aan aan dat hele voetbal niet!
Hey Bquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L.
Hoe is het nu met het liefste modje van FOK?
slecht inso noemde mij debielquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi Tjacka en alle anderen.![]()
Hoe is het leven vandaag?
Navraag gedaan en het klopt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou nou, zo lief ben ik niet hoor. Vraag maar aan Tingo en Japie![]()
Nou ik niet. Krijgen wij ook last van. Zitten we echt niet op te wachten Tjackquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee ik heb de vurige wens dat amerika failliet gaat.
Joh? Waarom als ik vragen mag?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee ik heb de vurige wens dat amerika failliet gaat.
Ja sorry....ik zat even in de ontcijfer wat de vrouw eigenlijk wil zeggen mode.quote:
whaaaa Tjacka ik word para van jou gifje, en eensch hoor.quote:
Ik vind Amerika een prachtig land. Mag dat ook?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
whaaaa Tjacka ik word para van jou gifje, en eensch hoor.
Hoop alleen dat ze NL en Europa niety meeslepen in hun ondergang.
Profiteren van hun vooruitgang betekend waarschijnlijk ook meegenomen worden in hun ondergang.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
whaaaa Tjacka ik word para van jou gifje, en eensch hoor.
Hoop alleen dat ze NL en Europa niety meeslepen in hun ondergang.
Inderdaad.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Profiteren van hun vooruitgang betekend waarschijnlijk ook meegenomen worden in hun ondergang.
Dat eerste gedeelte schijnen een hoop mensen ineens vergeten te zijn.
quote:
Dan is het voor ons toch ook eigen schuld dikke bult als we de negatieve effecten van het instorten van Amerika(wat ik overigens niet zo snel zie gebeuren) gaan ondervinden?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:40 schreef theguyver het volgende:
Amerika is een mooi land, maar als je weet hoe het gegaan is in dat land, heb ik iets van eigen schuld. dikke bult.![]()
Deze docu heel boeiend, maar behoorlijk eenzijdig..
[ afbeelding ]
Jup,quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dan is het voor ons toch ook eigen schuld dikke bult als we de negatieve effecten van het instorten van Amerika(wat ik overigens niet zo snel zie gebeuren) gaan ondervinden?
Werk jij trouwens niet voor een Amerikaans bedrijf?
haha ok.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]dat doe ik niet.
want dan moet ik een reactie geven die langer dan 3 zinnen is/
Zo is het.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Als de VS failliet gaat mogen we allemaal in tribalwars nederzettingen gaan leven.
Nee, dank u feestelijk.
De VS
Uiteraard, maar niet door een faillissement.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:47 schreef Tjacka het volgende:
maar ik denk wel dat het binnen nu en 100 jaar het einde van het tijdperk van de vs is overigens.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Als de VS failliet gaat mogen we allemaal in tribalwars nederzettingen gaan leven.
Nee, dank u feestelijk.
De VS
hoe dan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uiteraard, maar niet door een faillissement.
En weer omdopen tot nieuw amsterdam. moeten we wel even met de britten afrekenen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:48 schreef theguyver het volgende:
[..]whahaha goeie heb jij dat wel gelezen ja..
gewoon New York weer terug claimen
Economisch bedoel je?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Langzaam proces wat al lang bezig is.
Nope die verhogen het plafon.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
De VS is toch al lang niet meer wat het pak 'm beetje 30 jaar geleden was.
Maar failliet zullen ze nooit gaan op deze manier.
wat heeft terecht(user) er mee te makenquote:
Ja dat lijkt nu wel zo misschien. Toch zie ik steeds meer berichten waaruit blijkt dat de westerse economieën weer aan het opkrabbelen zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, is toch al lang aan de gang.
Nog wel, idd...quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja dat lijkt nu wel zo misschien. Toch zie ik steeds meer berichten waaruit blijkt dat de westerse economieën weer aan het opkrabbelen zijn.
Een paar jaar vooruitgang en de situatie is weer heel anders. Plus dat de VS de mogelijkheid heeft om z'n belangen desnoods militair veilig te stellen. Hell wat zeg ik, dat doen ze al zolang dat ze een grootmacht zijn.
Waarom neerlands grondgebied. We hebben het toch verkocht aan GB omdat we met Suriname meer geld konden verdien met de slavenhandel?quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nog wel, idd...
Zodra het leger ook ff plat ligt, gewoon troepn laten landen op Manhattan, Staten Island en Long Island, en dan gewoon weer in nemen.gewoon nederlands grondgebied van maken.
Zelfde geld voor griekenland ik vind dat we daar nu onderhand ook recht hebben op een paar eilandjes
Nee hebben we niet echt bepaald verkocht.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Waarom neerlands grondgebied. We hebben het toch verkocht aan GB omdat we met Suriname meer geld konden verdien met de slavenhandel?
Dat klinkt als Monkey Island.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee hebben we niet echt bepaald verkocht.
Ah wel, ik wil het terug!!!
Hoist the ankers!!! arggg !!!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |