Ja is niet zo gek ook, al je energie verbrand haha.. 'the day after' is het simpel voor mij; hele dag zo'n beetje in bed, op de noodzakelijke kwaden na. Heerlijk lambal dagje altijd, dag erop weer volop energie \o/quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dank je, was gister op feestje van tante waar ik eerst met mijn neefje ajax ging kijken.
maar was na 4 biertjes al kat en kat lam.
ik had redelijk veel energie nog eigenlijk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja is niet zo gek ook, al je energie verbrand haha.. 'the day after' is het simpel voor mij; hele dag zo'n beetje in bed, op de noodzakelijke kwaden na. Heerlijk lambal dagje altijd, dag erop weer volop energie \o/
Waarom durf je dat niet?quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:18 schreef Tjacka het volgende:
maar blaadjes jammer dat ik niet durf te meeten.
want dan hadden we samen een biertje kunnen doen.
ligt niet aan jou hoor.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Waarom durf je dat niet?
Ik ben niks bijzonders hoor en ook ik moet gewoon poepen.
Principes zijn er om overboord te zetten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ligt niet aan jou hoor.
gaat voor mijn gevoel tegen mijn principes in.
naja, kijk die dag wel.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Principes zijn er om overboord te zetten.
ik hou ook niet van plannen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:37 schreef Scrummie het volgende:
Snap Tjacka wel, ik ben ook niet zo van het meeten
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Je kan me herkennen aan het Feyenoord shirt.
Jij dappere man jijquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Je kan me herkennen aan het Feyenoord shirt.
Ben je levensmoe Bquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zit vlak naast de fside volgens mij dus moet goed komen.
Ik ga straks de Man met de Hamer kijken. Helaas is Albert II afgelopenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik ook en straks ga ik dumb and dumber kijken.
Dus dat is er voor nodig om je te ontmoeten???quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je levensmoe B![]()
Nou ja, dan stap ik maar van mijn principe van niet meeten af en mag je hier komen revalideren aangezien ik het dichtste bij A'dam woon.
Doe dan mee aan een talentenshow. Maar ga niet, ik herhaal ga niet! met een Feyenoordshirt naast de Fside zitten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:29 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dus dat is er voor nodig om je te ontmoeten???![]()
Nee hoor niet levensmoe, wil gewoon een keer op tv.
Haha, don't worry.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe dan mee aan een talentenshow. Maar ga niet, ik herhaal ga niet! met een Feyenoordshirt naast de Fside zitten.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:43 schreef Tjacka het volgende:
er zit nog een gracht tussen hoor b.
kan makkelijk.
Dan juichen ze je toequote:Op zondag 20 oktober 2013 21:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Als ik in beeld ben trek ik hem uit en verbrand ik hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |