ok insoquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vak 410 ultraaas
even de capo aftrekken JALALALALALALA
dipje komt op.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
zeker, met jou? Zit je nog aan de pillen?
Dipje na drugs gebruik?quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dipje komt op.
mwa, ik ga een tijdje niet denk ik, ook niet met konnigendag.
probeer nu een groepje te starten die het sowieso niet gaat doen.
Oeh, de dip is hard .quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dipje komt op.
mwa, ik ga een tijdje niet denk ik, ook niet met konnigendag.
probeer nu een groepje te starten die het sowieso niet gaat doen.
als ik jou zie posten word ik altijd vrolijkquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oeh, de dip is hard .
Kunnen we wat doen om je op te vrolijken?
Wat een lief complimentquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als ik jou zie posten word ik altijd vrolijk
dat is voor inso.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een lief compliment![]()
Zal ik een mooi muziekje voor je opzoeken? Iets van Johnny Cash? Die vind je toch geweldig?
Word On heb je geen zin meer in he? Mijn uitnodiging blijft staanquote:
Mijn mobiel werkt niet naar behoren meerquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Word On heb je geen zin meer in he? Mijn uitnodiging blijft staan
Oh vandaar. Klote zeg.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn mobiel werkt niet naar behoren meer
Hij is oudquote:
chinaphone chinaphonequote:Op zondag 20 oktober 2013 19:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn mobiel werkt niet naar behoren meer
dank je, was gister op feestje van tante waar ik eerst met mijn neefje ajax ging kijken.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:43 schreef Scrummie het volgende:
Tipje; eet wat bananen, of andere dingen waar serotonine in zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |