dan ga ik hem wel stelen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet al een goeie TT voor het volgende deel
Uhuhquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zwarte Piet schijnt een complot te zijn van de Illuminati, ik weet niet hoor
nooit geweten dat we daar aan doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Benieuwd wie de lapo heeft dan
Noh joh ga je te werrek? Dacht dat je dat al daan had.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nooit geweten dat we daar aan doen.
maar als je nu even snel het topic met Johannes vol post ga ik te werk.
Heb jij dat gifje van Louis en juichen nog bij de hand Johannes? Wil even lachenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga hem niet volmaken want ik moet eigenlijk een tentamen voorbereiden. Maar ik heb last van studie ontwijkend gedrag natuurlijk
niks mis mee. echt bazen rollen zo jwz.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga hem niet volmaken want ik moet eigenlijk een tentamen voorbereiden. Maar ik heb last van studie ontwijkend gedrag natuurlijk
Hoe laat moet je deer wezen dan Tjacka?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niks mis mee. echt bazen rollen zo jwz.
je liege denk? moet altijd in de eivend.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Noh joh ga je te werrek? Dacht dat je dat al daan had.
rond een uur of vierquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe laat moet je deer wezen dan Tjacka?
Denk het ok. Even koeterdekoet dan ?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je liege denk? moet altijd in de eivend.
Dat was toen hij die toespraak hield he? Bij Bayern.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
En hier is hij echt aan het juichen
[ afbeelding ]
it kien te gek ok he, gewoon beulen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk het ok. Even koeterdekoet dan ?
Ja, inderdaadquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat was toen hij die toespraak hield he? Bij Bayern.
Vind juichen grappiger. Hij juicht met boze ogen.
Heerlijk taaltje he, dat West Fries.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
it kien te gek ok he, gewoon beulen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |