Nee joh. Hoe kan ik nu boos op jullie bijven ?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gaat.
ben je nog boos op mij en inso
boos zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee joh. Hoe kan ik nu boos op jullie bijven ?
Het is hier een loungeplek.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is hier rustig ik heb het vast verpest hier hé)
oih nee hoor ook met een gezellig praatje met jouquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is hier een loungeplek.
Hier kom je als je even tot rust wil komen.
Oh gelukkig maar.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oih nee hoor ook met een gezellig praatje met jou
van vblquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar.
Ik vind het ook leuk hoor als jij en Inso en Jan Cees en Divje, Typisch of anderen van VBL hier langskomen.
Divje heb ik trouwens al een poosje niet meer zien posten hier.
Hoop dat het goed gaat met hem. Hij was goed bezig de laatste keer dat we hem hier zagen posten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
van vbl
ik begin mij nu eigenlijk een vaste user van de bnw sc te voelen hoor. ik weet ook niet waar hij is.
dat vergeet ik wel eens natuurlijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoop dat het goed gaat met hem. Hij was goed bezig de laatste keer dat we hem hier zagen posten.
Jij bent ook een vaste user hier en Inso ook. En je weet dat BNW Hotel California is he?
ssstttttttttttquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat vergeet ik wel eens natuurlijk.
ik heb nu toch al twee pagina's niet over zwarte piet laten gaan.
sorry, ik zocht naar een nieuwe openingszin voor een onderwerp maar mislukt.quote:
Genoeg onderwerpen hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry, ik zocht naar een nieuwe openingszin voor een onderwerp maar mislukt.
ik heb geen ideequote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Genoeg onderwerpen hoor.
Bijvoorbeeld over morgenavond. Wie is er te gast bij VI?
John van Zwedenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Genoeg onderwerpen hoor.
Bijvoorbeeld over morgenavond. Wie is er te gast bij VI?
Dat is een van de mede eigenaren van Swansea. Hij komt uit Den Haag.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Johannes, wat leuk om je hier eens te zien posten.
Wie is John van Zweden?
Ik verwacht er ook weinig van.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh dan hoef ik niet te kijken dus
Oh he bahquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is een van de mede eigenaren van Swansea. Hij komt uit Den Haag.
Doe mij maar Boskamp of Schelvis of Aad of Hansie of Kieft, maar ja, het zal wel beter zijn dan Nico Dijkshoorn.
zit mij niet zo te trollenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik ga voor Zwarte Piet spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |