30 miljard, je gelooft het nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:42 schreef Scrummie het volgende:
Zwarte piet, wiet wiet wiet, ik ga je nu roken maar dat rijmt niet.
Dat wordt dan na 5 december . Het is nu eenmaal een hot item.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kom hier pas weer terug als het niet meer over zwarte piet gaat.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kom hier pas weer terug als het niet meer over zwarte piet gaat.
nee, dat is niet waar.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij ook?
Zeg nou gewoon dat jullie liever op GRTD zitten.
Daar leek het even op.quote:
trusten lieverd. niet jaloers worden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar leek het even op.
Maar goed. De zwartepietdiscussie zal nog wel even door gaan, zeker nu men zo brutaal is om 30 miljard te eisen.
Maar nu eerst maar eens slapen. Morgen weer een dag met nieuwe ontwikkelingen. We zien het allemaal wel. Truste
Ze willen 30 miljard?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar leek het even op.
Maar goed. De zwartepietdiscussie zal nog wel even door gaan, zeker nu men zo brutaal is om 30 miljard te eisen.
Maar nu eerst maar eens slapen. Morgen weer een dag met nieuwe ontwikkelingen. We zien het allemaal wel. Truste
Het is toch niet te geloven? De brutaliteit.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ze willen 30 miljard?. Briljant. Het word steeds leuker met die idioten
trustenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is toch niet te geloven? De brutaliteit.
Daar kwam de aap uit de mouw. Niks racisme. Gewoon geld. Veel geld.
Hoop echt dat Nederland niet capituleert voor deze chantage en ik hoop ook dat ons Sinterklaasfeest met zwartepieten gewoon doorgaat. Zijn ze nu helemaal van de pot gerukt?
En nu ga ik slapen. Truste Scrummie
Haha, ik vind het wel aandoenlijk, zon grote groep eensgezindheid over zwarte piet, Lang geleden dat Nederlanders zo verenigd waren. Maarja, het blijft maar zwarte piet. Pfff, teveel woorden alweer aan vuil gemaaktquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is toch niet te geloven? De brutaliteit.
Daar kwam de aap uit de mouw. Niks racisme. Gewoon geld. Veel geld.
Hoop echt dat Nederland niet capituleert voor deze chantage en ik hoop ook dat ons Sinterklaasfeest met zwartepieten gewoon doorgaat. Zijn ze nu helemaal van de pot gerukt?
En nu ga ik slapen. Truste Scrummie
Wat aardigquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goeiemorgen allerliefste Lavender van dit forum.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat aardig![]()
Doe ik een lekker liedje voor je van Christina Aguilera
dit komt ook elk jaar in het nieuws. je hoef niet zo quasie verbaast te reageren.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:06 schreef Lavenderr het volgende:
Als het dan niet lukt via Zwarte Piet doe je het toch gewoon zo?
Mevrouw Verena Sheperd verzint er wel wat op hoor
http://nieuws.thepostonli(...)g-slavernijverleden/
Dit jaar meer dan ooit. En dit keer met een prijskaartje van 30 miljard eraan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit komt ook elk jaar in het nieuws. je hoef niet zo quasie verbaast te reageren.
oh sorryquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit jaar meer dan ooit. En dit keer met een prijskaartje van 30 miljard eraan.
Ben helemaal niet verbaasd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |