Matige spitsquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Castaignos gaat nu niet meer scoren
''Daar ben ik het wel mee eens'', de vergelijking dus.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Volgens enkele die-hard Arsenalsupporters dus.
"Ze waren verbaasd hoe slim hij al omging met de ruimtes op het veld. Daar ben ik het wel mee eens."quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
''Daar ben ik het wel mee eens''.
Je leest niet goed.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
''Daar ben ik het wel mee eens'', de vergelijking dus.
Fans van Arsenal.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:21 schreef Adames het volgende:
[..]
ja fans van Norwich, dan lijk je al snel techniek te hebben
quote:
Wat triest. Ik zou hem nooit meer bellen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
Bel ik mijn vader even op om hem te vertellen dat Ajax op het open kanaal wordt uitgezonden, blijkt hij Digitenne te hebben.
Wat een loser.
Nummer geblokkeerd alles. Wat denkt hij wel niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat triest. Ik zou hem nooit meer bellen.
heb je toch ook foxsportsquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
Bel ik mijn vader even op om hem te vertellen dat Ajax op het open kanaal wordt uitgezonden, blijkt hij Digitenne te hebben.
Wat een loser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |