Geweldig, scouts van Dordrecht en Almere zijn aanwezig in het stadion.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:15 schreef Cavaliers het volgende:
Hoe doet supermegawereldubertalent Andersen het eigenlijk?
Die staat natuurlijk niet op zijn favoriete positie. Kun je dus niet beoordelen!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:15 schreef Cavaliers het volgende:
Hoe doet supermegawereldubertalent Andersen het eigenlijk?
Leuk dat ze hem bekijken maar dat zou een stap naar beneden zijn.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geweldig, scouts van Dordrecht en Almere zijn aanwezig in het stadion.
Stap terug heeft hij bij Ajax al gedaan toch?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Leuk dat ze hem bekijken maar dat zou een stap naar beneden zijn.
Hij is niet zo enthousiast over Vincent Vermeij en Davy Klaassen, dat vind ik dan weer vreemd. Die worden binnen Ajax gezien als de nieuwe Kluivert en Bergkamp.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben wel jaloers. Ze hebben daar 6 nieuwe Messi's, als ik jordi moet geloven.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij is niet zo enthousiast over Vincent Vermeij en Davy Klaassen, dat vind ik dan weer vreemd. Die worden binnen Ajax gezien als de nieuwe Kluivert en Bergkamp.
Ze hebben allemaal een lease-auto, dus een nieuwe Kluivert is altijd mogelijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij is niet zo enthousiast over Vincent Vermeij en Davy Klaassen, dat vind ik dan weer vreemd. Die worden binnen Ajax gezien als de nieuwe Kluivert en Bergkamp.
quote:
quote:Nieuwe Bergkamp
In de laatste oefenwedstrijd van de voorbereiding, tegen Norwich City (1-1), bewezen diverse talenten het niveau aan te kunnen. 'We bewezen qua voetbalintelligentie op veel hoger niveau te zitten dan Norwich', aldus De Boer. 'Als je de wedstrijd zó domineert, maakt je dat zeker trots. Mijn jongens wogen soms tien kilo minder dan hun tegenstander'
'In ons hotel sprak ik enkele die hard Arsenal-supporters. Die hadden tegen Norwich in Davy Klaassen al Dennis II zien lopen', vervolgt de trotse oefenmeester. 'Ze waren verbaasd hoe slim hij al omging met de ruimtes op het veld. Daar ben ik het wel mee eens, maar wij weten dat Davy dat kan, we weten dat ook hij heel veel kwaliteiten heeft.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |