Je grap was de eerste keer al niet leukquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:08 schreef MolFan het volgende:
Jongens rustig aan op die tribunes, dalijk stort er nog een in
Het dak is er sowieso al afquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:08 schreef MolFan het volgende:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:08 schreef MolFan het volgende:
Digitenne HAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:09 schreef JeMoeder het volgende:
Zuigt trouwens dat digitenne geen fox open kanaal heeftMoet ik alsnog naar een stream kijken...
Je moederquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:09 schreef JeMoeder het volgende:
Zuigt trouwens dat digitenne geen fox open kanaal heeftMoet ik alsnog naar een stream kijken...
okéquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:09 schreef Nober het volgende:
[..]
PSV word geen kampioen, dus al wint Twente of Ajax vanavond het maakt niet uit.
Je ging toch weg?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb het ookquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:09 schreef JeMoeder het volgende:
Wordt een knallend feest in Enschede zo.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:08 schreef MolFan het volgende:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wordt een knallend feest in Enschede zo.
Je reactie is zo slecht dat ik hem quotequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit keer ook vuurwerk op de tribunes ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wordt een knallend feest in Enschede zo.
Ik kijk nu de enige stream die het redelijk goed doet, een soort Al Jazeera sport, maar dan wel met engelse commentatorquote:
Die zijn boodschappen doen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:12 schreef Doublepain het volgende:
Weet iemand of 422 en Jordiii er nog is?
Waarschijnlijk ff boodschappen doenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:12 schreef Doublepain het volgende:
*zijnquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:12 schreef Doublepain het volgende:
Ja die zijn erquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:12 schreef Doublepain het volgende:
Zijn samen met GGMM boodschappen halen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:12 schreef Doublepain het volgende:
Hij kan beter zwarte piet worden, zal hem meer succes opleveren. Het kleurtje heeft hij al meequote:
Racist.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:13 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hij kan beter zwarte piet worden, zal hem meer succes opleveren. Het kleurtje heeft hij al mee![]()
Scheelt schmink.
Ik heb die van GAE-Feye nog aanstaan, loopt gewoon door met TWE-AJA nu.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:12 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik kijk nu de enige stream die het redelijk goed doet, een soort Al Jazeera sport, maar dan wel met engelse commentator
Hopelijk halen ze wat popcorn, het is al bijna opquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zijn samen met GGMM boodschappen halen.
Nee, de vla was op.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:12 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb die van GAE-Feye nog aanstaan, loopt gewoon door met TWE-AJA nu.
Dus cultuur is nooit racistisch. OK.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:13 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nee hoor, is Nederlandse cultuur.
quote:
OK.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dus cultuur is nooit racistisch. OK.
Hij gaf net een paasquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:15 schreef Cavaliers het volgende:
Hoe doet supermegawereldubertalent Andersen het eigenlijk?
Geweldig, scouts van Dordrecht en Almere zijn aanwezig in het stadion.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:15 schreef Cavaliers het volgende:
Die staat natuurlijk niet op zijn favoriete positie. Kun je dus niet beoordelen!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:15 schreef Cavaliers het volgende:
Leuk dat ze hem bekijken maar dat zou een stap naar beneden zijn.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geweldig, scouts van Dordrecht en Almere zijn aanwezig in het stadion.
Stap terug heeft hij bij Ajax al gedaan toch?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Leuk dat ze hem bekijken maar dat zou een stap naar beneden zijn.
Hij is niet zo enthousiast over Vincent Vermeij en Davy Klaassen, dat vind ik dan weer vreemd. Die worden binnen Ajax gezien als de nieuwe Kluivert en Bergkamp.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben wel jaloers. Ze hebben daar 6 nieuwe Messi's, als ik jordi moet geloven.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij is niet zo enthousiast over Vincent Vermeij en Davy Klaassen, dat vind ik dan weer vreemd. Die worden binnen Ajax gezien als de nieuwe Kluivert en Bergkamp.
Ze hebben allemaal een lease-auto, dus een nieuwe Kluivert is altijd mogelijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij is niet zo enthousiast over Vincent Vermeij en Davy Klaassen, dat vind ik dan weer vreemd. Die worden binnen Ajax gezien als de nieuwe Kluivert en Bergkamp.
quote:
quote:Nieuwe Bergkamp
In de laatste oefenwedstrijd van de voorbereiding, tegen Norwich City (1-1), bewezen diverse talenten het niveau aan te kunnen. 'We bewezen qua voetbalintelligentie op veel hoger niveau te zitten dan Norwich', aldus De Boer. 'Als je de wedstrijd zó domineert, maakt je dat zeker trots. Mijn jongens wogen soms tien kilo minder dan hun tegenstander'
'In ons hotel sprak ik enkele die hard Arsenal-supporters. Die hadden tegen Norwich in Davy Klaassen al Dennis II zien lopen', vervolgt de trotse oefenmeester. 'Ze waren verbaasd hoe slim hij al omging met de ruimtes op het veld. Daar ben ik het wel mee eens, maar wij weten dat Davy dat kan, we weten dat ook hij heel veel kwaliteiten heeft.'
Matige spitsquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Castaignos gaat nu niet meer scoren
''Daar ben ik het wel mee eens'', de vergelijking dus.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Volgens enkele die-hard Arsenalsupporters dus.
"Ze waren verbaasd hoe slim hij al omging met de ruimtes op het veld. Daar ben ik het wel mee eens."quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
''Daar ben ik het wel mee eens''.
Je leest niet goed.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
''Daar ben ik het wel mee eens'', de vergelijking dus.
Fans van Arsenal.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:21 schreef Adames het volgende:
[..]
ja fans van Norwich, dan lijk je al snel techniek te hebben
quote:
Wat triest. Ik zou hem nooit meer bellen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
Bel ik mijn vader even op om hem te vertellen dat Ajax op het open kanaal wordt uitgezonden, blijkt hij Digitenne te hebben.
Wat een loser.
Nummer geblokkeerd alles. Wat denkt hij wel niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat triest. Ik zou hem nooit meer bellen.
heb je toch ook foxsportsquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
Bel ik mijn vader even op om hem te vertellen dat Ajax op het open kanaal wordt uitgezonden, blijkt hij Digitenne te hebben.
Wat een loser.
Mooi he?quote:
Volgende keer zou ik hem neerstekenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nummer geblokkeerd alles. Wat denkt hij wel niet.
Wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
Wat een loser.
wat raar.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:26 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Die kanalen zijn niet open op digitenne. Alleen op digitale tv.
quote:
balbezit Twente ben je vergetenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:27 schreef GGMM het volgende:
Fischer probeerde z'n man voorbij te komen.
We missen Dico van de Blokker duidelijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Geen enkele creativiteit bij Ajax vandaag.
Idd, helemaal niks.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Geen enkele creativiteit bij Ajax vandaag.
En Finidiquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:29 schreef MolFan het volgende:
[..]
We missen Dico van de Blokker duidelijk
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Geen enkele creativiteit bij Ajax zonder Eriksgod
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Geen enkele creativiteit bij Ajax dit seizoen.
Gelukkig, ik maak een kans.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:30 schreef MolFan het volgende:
[..]
Eriksen valt wel op mannen k tx bye
Depay gaat Ronaldo vervangenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Opvolger Depay die Ribery gaat vervangen
*verdedigtquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:30 schreef JeMoeder het volgende:
Hey Denswil verdedigd zowaar een bal uit.
Volgens mij zat je stream weer eens vast.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:30 schreef JeMoeder het volgende:
messiquote:
verdedigtquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:30 schreef JeMoeder het volgende:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV gaat alleen voor de toppers
Daarom werd Jozefzoon ook gekocht.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV gaat alleen voor de toppers
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:33 schreef RvLaak het volgende:
Willem mag wat mij betreft gewoon in een insuline coma belanden
Topper in de Jupiler, ieder zijn rolquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daarom werd Jozefzoon ook gekocht.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:33 schreef RvLaak het volgende:
Willem mag wat mij betreft gewoon in een insuline coma belanden
quote:
voorspellingquote:
Zieke movesquote:
Deze vond ik wel leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Deze vond ik wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ook aangeslagen door de zwarte piet-discussie.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:41 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jawel, zodra die zn biertje op heeft komt die
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:41 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jawel, zodra die zn biertje op heeft komt die
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barthezz, die bestond ook nog.
niet die kale keepert trouwensquote:
quote:
twitter:markdbl twitterde op zaterdag 19-10-2013 om 20:05:18@paulinthedark die zijn uitzender samenvattingen op open kanaal. Dus die moeten toestemming geven. reageer retweet
Gras is groen.quote:
Bak een mexicano.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
godverdomme, deze nepdoritos zijn echt kanjersmerig.
Had ik dus in de rust moeten doen.quote:
Daarom koop ik altijd een seizoensabo... Voel je je minder genaaid per wedstrijdquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:52 schreef Kun-Aguero het volgende:
Hier moet je dus geld voor betalen
Je streamt niet ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Daarom koop ik altijd een seizoensabo... Voel je je minder genaaid per wedstrijd
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:52 schreef Gramulanion het volgende:
Die commentator is echt een dwaas.
psv speelt niet.quote:
Ja, dit is wel heel treurig iddquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik weet nu weer waarom ik nooit op de FP kom.
Taalsubforum.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:56 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Care. Het is hier niet het taal subforum.
quote:
Rolletje Mentos uitdelen in de rust.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:58 schreef JeMoeder het volgende:
Mooi, Mokhtar even binnen de lijnen. Twente kan wel wat frisheid gebruiken.
Cavaliers is een ninjaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Had al aangepast voordat je poste.
Postte.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Had al aangepast voordat je poste.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Rolletje Mentos uitdelen in de rust.
Van Promes.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was wel een overtreding van Veltman
Veldman.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was wel een overtreding van Veltman
Blokkeren is een overtreding van degene die er tegen op loopt?quote:
John?quote:
Hij deelt een tik uit aan Veltman.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Blokkeren is een overtreding van degene die er tegen op loopt?
Hmm, moet ik onthouden
Misschien ligt dat aan je lage IQ.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:02 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Laat maar, ik ben in een melige bui vanavond, maar ik stuit vooral op onbegrip
maar natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:03 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nee, het ligt aan de 5 glazen whisky die ik achter de kiezen heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |