Ik vond wel op de site zelf het volgende : " Progressive scan 480p support on PlayStation®2. "
Nou wtf word daar nou mee bedoeld
quote:Daar ben ik inmiddels wel over uit, ik heb ze allebei staan
Op zaterdag 28 september 2002 20:53 schreef Chandler het volgende:
Als je ooit nog online wil gamen is de Xbox een aanrader, maar zo niet dan raad ik zelf de PS 2 aan
twijfel dus op welke ik het spel moet gaan halen?
quote:ligt aan het speltype dus
Op zaterdag 28 september 2002 20:57 schreef Bastard het volgende:[..]
Daar ben ik inmiddels wel over uit, ik heb ze allebei staan
twijfel dus op welke ik het spel moet gaan halen?
quote:Je snapt het niet... ik wil burnout spelen!
Op zaterdag 28 september 2002 22:31 schreef Chocobo het volgende:
Huren is een optie,.........reviews van IGN of Videogames.com checken,......of wachten tot Colin Mc Rae 3 uit is........dan hoef je helemaal geen burnout meer te spelen !
Ik denk dat de xbox versie net iets beter is, zoals bijna alle games zijn die multiconsole zijn. Kijk maar naar Turok, Desert Storm,..etc.
quote:Mooi, ik wist al niet wat ze bedoelde ermee...
Op zondag 29 september 2002 00:13 schreef Chocobo het volgende:
Ok,...........die Progressive scan 480p support on PlayStation®2 die de PS2 support maakt geen reet uit voor jouw. Jouw tv trekt dat niet en is voor mensen met beamer en om Hdtv's.....Ik denk dat de xbox versie net iets beter is, zoals bijna alle games zijn die multiconsole zijn. Kijk maar naar Turok, Desert Storm,..etc.
Maar geen officiele datum voor de Xbox ( schijnt ook op GC te komen btw )
quote:volgens mij klopt dat niet
Op zondag 29 september 2002 12:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Eehh Burnout 2 is exclusief voor de PS2, dus je keuze zal niet zo moeilijk zijn denk ik.....
quote:bron : http://www.the-magicbox.com/game052502b.htm
Acclaim / Criterion will release Burnout 2: Point of Impact for PlayStation 2, GameCube and Xbox in October, the sequel to the car chasing action game. Burnout 2 will feature 32 stages from 6 different locations, include Rocky Mountains, Los Angeles, New Mexico, and International Airport. There will be 14 initially playable vehicles, with 7 additional for you to unlock, such as police cruiser, 50s Hot Rods, and Stock Cars. There is a new Pursuit Mode, with competitive and combative racing against police cars.
quote:Met de ps2 kun je zelfs nu al gewoon online.. Als je een USB->Ethernet adapter hebt liggen kun je gewoon THPS lekker online spelen. Beetje onzinnig argument dus.
Op zaterdag 28 september 2002 20:53 schreef Chandler het volgende:
Als je ooit nog online wil gamen is de Xbox een aanrader, maar zo niet dan raad ik zelf de PS 2 aan
PS2 Release datum: 11-10-02
XBOX versie zal niet gek veel later, dan wel op dezelfde dag uitkomen denk ik
Kijkt u even op de page van de makers....
PS2 only...
quote:Je lult slap
Op zondag 29 september 2002 12:33 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.acclaim.com/games/previews/burnout2/index.htmlKijkt u even op de page van de makers....
PS2 only...
Wat is dit dan? http://xbox.ign.com/articles/366/366435p1.html
quote:Mwoah.....kan met beide controllers wel overweg......hangt er gewoon vanaf of de Xbox versie later komt en extra's heeft boven de PS2 versie......
Op zondag 29 september 2002 16:51 schreef jacco het volgende:
Ik zou voor de PS2 versie gaan, omdat je daarbij een fijnere controller hebt.greetz
quote:Same here
Op zondag 29 september 2002 17:40 schreef Pecker het volgende:[..]
Mwoah.....kan met beide controllers wel overweg......hangt er gewoon vanaf of de Xbox versie later komt en extra's heeft boven de PS2 versie......
quote:
Op zondag 29 september 2002 17:42 schreef Robhimself het volgende:[..]
Same here
Damn wat ist forum verandert zeg!
quote:
Op zondag 29 september 2002 17:40 schreef Pecker het volgende:[..]
Mwoah.....kan met beide controllers wel overweg......hangt er gewoon vanaf of de Xbox versie later komt en extra's heeft boven de PS2 versie......
Aniways, vind de xbox controleler wel lekkerder, maar ik heb ook geen kiddy handjes meer.
Ps2 controller geeft me nog wel eens kramp in mn vingers na een avondje gamen...
Ik denk dat ik maar voor de Ps2 versie ga want van die xbox uitgave is niets anders dan een gerucht ontvangen. ( zal waarschijnlijk wel komen, maar ik ga er ook echt niet op wachten. )
quote:During Acclaim's Summer Gamers' Day, Acclaim Entertainment showed off the
Op zondag 29 september 2002 17:49 schreef Bastard het volgende:[..]
[..]
![]()
![]()
Goed gedaan
Aniways, vind de xbox controleler wel lekkerder, maar ik heb ook geen kiddy handjes meer.
Ps2 controller geeft me nog wel eens kramp in mn vingers na een avondje gamen...Ik denk dat ik maar voor de Ps2 versie ga want van die xbox uitgave is niets anders dan een gerucht ontvangen. ( zal waarschijnlijk wel komen, maar ik ga er ook echt niet op wachten. )
Bron: IGN
er staat dus MULTIPLATFORM
quote:why not?
Op zondag 29 september 2002 20:42 schreef jacco het volgende:
Ik heb gelezen dat bij de PS2 versie het spel 60fps haalt. Maar haalt hij dat ook op de X-Box?
quote:Ja best wel
Op zondag 29 september 2002 18:32 schreef Robhimself het volgende:
PS2 screensHappy now?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |