SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Young bloods everywhere....
Je had nog wel geluk. Je had zo met 10-0 kunnen verliezen ala Psv - Feyquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:10 schreef wonton het volgende:
Nou gg (voor jou dan)
Tegen jou speel ik ook nooit meer. Continu zoek je de achterlijn op voor de voorzet. En scoor je 6x dezelfde goals. Met mn 3 atb is dit bijna onmogelijk te verdedigen.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je had nog wel geluk. Je had zo met 10-0 kunnen verliezen ala Psv - Fey
Open doel, 2x keer op de paal met Gomez. Doet 'ie nooit
Je bent vast heel goed enzo hoor, maar wat ben jij een arrogante clownquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vind je het niet saai steeds naar de achterlijn rennen? Het waren echt allemaal kopgoalsquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Geen probleem zodra ik FIFA terug heb speel ik hem helemaal zoek.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:10 schreef wonton het volgende:
Nou gg (voor jou dan)
Tegen jou speel ik ook nooit meer. Continu zoek je de achterlijn op voor de voorzet. En scoor je 6x dezelfde goals. Met mn 3 atb is dit bijna onmogelijk te verdedigen.
Koop volgende maand ook ps4. Dan kunnen we sowieso met zn 3en clubben./quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:14 schreef poker4lifee het volgende:
beetje jammer dat bijna alle goede spelers hier op de ps3 spelen
Daarom spelen veel 352 spelers ook op (ultra) defensive. Dan staan de RM en LM alsnog achterin.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:14 schreef Kiid het volgende:
Maar daarom zeg ik altijd dat 3-5-2 kut is. Als je tegen iemand zoals ik speel die goed over de vleugels kan combineren en kan voorzetten dan word je helemaal uit elkaar getrokken.
Maar verder prima wedstrijd. Wel een kut stadion hehe
Viel mij bij MOTD pas ook een keer op hoe goed die samen spelen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:15 schreef Tim86 het volgende:
Goede goal dit, toch weer die tandem Suarez - Sturridge
Mijn LM en RM hebben meestal High/Lowquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom spelen veel 352 spelers ook op (ultra) defensive. Dan staan de RM en LM alsnog achterin.
Al kan je naar mijn bescheiden mening dan beter 5atb spelen ipv 7atb met die 2 CDM's er ook nog bij
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:16 schreef wonton het volgende:
[..]
Koop volgende maand ook ps4. Dan kunnen we sowieso met zn 3en clubben./
Nee, want ik speel daarvoor combinatie voetbal en speel dan de flank speler vrij. En ik win/scoor heel veel op deze manier terwijl mijn tegenstander nooit over zijn eigen helft kan komen. Dat vind ik leuk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:13 schreef wonton het volgende:
[..]
Vind je het niet saai steeds naar de achterlijn rennen? Het waren echt allemaal kopgoals
Premiershipquote:
thnxquote:
speelt hij zo'n beetje het hele seizoen al toch?quote:
jupquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
speelt hij zo'n beetje het hele seizoen al toch?
Jah maar is toch zondequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
speelt hij zo'n beetje het hele seizoen al toch?
IF Miranda voor Silvaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:32 schreef Roypsv het volgende:
hoe kan i kdit achterin laten linken?
[ afbeelding ]
Of voor Ramos, zou beter zijn voor t themaquote:
Speelt wel goed bij mij manquote:
die zijn toch allemaal geblesseerdquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jah maar is toch zondeGotze op de bank terwijl Schweini op CDM ook uit de voeten kan en Rafinha RB
Martinez heb je ook nog.
Gotze zit op de bank en Schweini speeltquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die zijn toch allemaal geblesseerd
Maar gotze was lange tijd geblesseerd, kan best dat hij hem nu nog even rust wil geven na de interlands.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gotze zit op de bank en Schweini speelt
Maar 45 min gespeeld. Tegen Ierland maar 6 min en tegen Leverkusen 6 min.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maar gotze was lange tijd geblesseerd, kan best dat hij hem nu nog even rust wil geven na de interlands.
Daarom speelt hij nu dus ook nog geen hele wedstrijd... kan blijkbaar nog niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Maar 45 min gespeeld. Tegen Ierland maar 6 min en tegen Leverkusen 6 min.
Ik zeg niet dat hij een hele wedstrijd moet spelen. Maar met hem beginnen geeft wel een extra aanvallende impuls en betere RB.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Daarom speelt hij nu dus ook nog geen hele wedstrijd... kan blijkbaar nog niet.
Ja heb je gelijk in, maar ik denk dat ze het tegen Mainz wel zonder hem redden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij een hele wedstrijd moet spelen. Maar met hem beginnen geeft wel een extra aanvallende impuls en betere RB.
Martinez is ook geblesseerd nu volgens mij hoor. Zit niet op de bank in ieder geval. Net als Ribery. Götze is nu echt de enige creatieve speler op de bank dus die zal hij ook wel achter de hand willen houden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij een hele wedstrijd moet spelen. Maar met hem beginnen geeft wel een extra aanvallende impuls en betere RB.
Die vraag werd net ook al beantwoord..Silva eruit, IF Miranda erin.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:46 schreef Roypsv het volgende:
weet iemand hoe ik dit kan fixen met ramos erin ?
[ afbeelding ]
Ze spelen ook maar tegen Mainz hequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Martinez is ook geblesseerd nu volgens mij hoor. Zit niet op de bank in ieder geval. Net als Ribery. Götze is nu echt de enige creatieve speler op de bank dus die zal hij ook wel achter de hand willen houden.
En Alaba zit ook nog op de bank en krijgt rust. Paupercontento speelt. Die zou bij NAC nog op de bank zitten.
Jup. Risico is ook niet nodig idd..CL is belangrijker. Op een slechte dag winnen ze met 2-0/3-1. Op een goede dag schoppen ze er 7 in.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ze spelen ook maar tegen Mainz he. Die hebben de afgelopen 5 wedstrijden 1 punt gehaald ofzo.
Ik denk niet dat Contento heel erg content is met zijn speeltijdquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Martinez is ook geblesseerd nu volgens mij hoor. Zit niet op de bank in ieder geval. Net als Ribery. Götze is nu echt de enige creatieve speler op de bank dus die zal hij ook wel achter de hand willen houden.
En Alaba zit ook nog op de bank en krijgt rust. Paupercontento speelt. Die zou bij NAC nog op de bank zitten.
ja maar ik wil combinatie Silva ramosquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die vraag werd net ook al beantwoord..Silva eruit, IF Miranda erin.
Dan moet je dat eerder zeggenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:49 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja maar ik wil combinatie Silva ramos
Casemiro ipv Paulinhoquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:49 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja maar ik wil combinatie Silva ramos
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:52 schreef Roypsv het volgende:
ja dan kan ik het beter zo laten Silva en miranda. en ramos verkopen
Casemiro (?) CM en Sirigu op doelquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:46 schreef Roypsv het volgende:
weet iemand hoe ik dit kan fixen met ramos erin ?
[ afbeelding ]
http://www.frombar.com/quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Engelstalig commentaar.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: DePresident_
Mee eensquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:02 schreef Tim86 het volgende:
Real - Malaga is nu ook al bezig..wat een luxe zo op zaterdagmiddag
in H2H bevalt hij wel goed. Hij is echt heel erg wendbaar, vrij sterk voor een CAM en heeft echt hele goede finishingquote:
Op welke positie komt hij het meest tot zijn recht ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
in H2H bevalt hij wel goed. Hij is echt heel erg wendbaar, vrij sterk voor een CAM en heeft echt hele goede finishing
In FUT vond ik hem een hele matige finishing hebben.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
in H2H bevalt hij wel goed. Hij is echt heel erg wendbaar, vrij sterk voor een CAM en heeft echt hele goede finishing
Ik heb hem alleen als CAM in 433(4) gebruikt. Als CM kan hij ook prima spelen met zijn fysiek imo.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Op welke positie komt hij het meest tot zijn recht ?
Dat is het nadeel ja..die droge stadions hebben echt kutschaduwquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:09 schreef Heeinz het volgende:
Wat voor stadion gebruiken jullie? Ik zit te zoeken naar stadions zonder regen/sneeuw, maar bij al die stadions krijgen mijn ogen ziektes van die fucking schaduw waardoor je niks ziet..
kijk hem jankiequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:13 schreef Kiid het volgende:
Ik speel gewoon Old Trafford. Speel eigenlijk niet eens zo heel vaak in regen en ik vind het wel fijn als het publiek dicht op het veld zit
Vroeger speelde ik altijd in Veltins, maar de schaduw irriteerde me op 14
En gewoon wekelijks dit soort goalsquote:
Giroud doet dat elke keer wel goed zegquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En gewoon wekelijks dit soort goals
Dit is wel het team dat het fijnste zou spelen denk ik ja. Zou zelf voor Van Aanholt op LB gaan nog. En je CB's omdraaien.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:19 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is bijna het best mogelijke met ''oranje'' ?
Krulquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:19 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is bijna het best mogelijke met ''oranje'' ?
chelsea moet even gaan winnenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Man Utd moet ff blijven verliezen..
ik zet nooit meer in op die kneuzenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
tja david luiz faalt weer eens. Nu heeft Cardiff een reden om de bus te parkeren..
sowieso niet doen haha.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zet nooit meer in op die kneuzen
puur geluk die jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die een na laatste pass snap i kniet haha
Ongelukkige aanname maar we doen net of het de bedoeling isquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die een na laatste pass snap i kniet haha
Je moet ook geen nigga vertrouwen die rijk is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:32 schreef ThadCastle het volgende:
Hazard
etoo verneukt het nog bijna
Wel snelle reactie van Giroud (als dat hem is?)quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ongelukkige aanname maar we doen net of het de bedoeling is
yup, iddquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wel snelle reactie van Giroud (als dat hem is?)
En ook nog een geniale pass ookquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wel snelle reactie van Giroud (als dat hem is?)
Chelsea over 3,5quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:42 schreef Kamikazie het volgende:
Heb ook maar weer is wat op mijn unibet gezet
Iemand nog tips?
niet op chelsea weddenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:42 schreef Kamikazie het volgende:
Heb ook maar weer is wat op mijn unibet gezet
Iemand nog tips?
quote:
Wat nu?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet op chelsea wedden
niet naar mij luisteren
wel naar iwan luisteren
Speel Bayern over 2,5 goals nu livequote:
ik heb ze speciaal voor jou gesorteerd op belangrijkheidquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niet op chelsea wedden, maar ik moest ook niet naar jou luisteren
Dat doet mij goedquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb ze speciaal voor jou gesorteerd op belangrijkheid
En wat doe je daarmee?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:47 schreef Dudeweiser het volgende:
weer een zooitje oordoppen uit china binnen
Hij is te goed voor de championship johquote:
Ja, maar hij is een type Robben. Des te fitter hij is des te beter hij speelt. Als hij met Verbeek zou werken zou hij in top conditie komen en ook wel bij een subtopper kunnen spelen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is te goed voor de championship joh
quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou, bedankt voor de bet mattie
?quote:
Weet ikquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik had ingezet, daarom bedankte ik je
Jouw beeldscherm dacht natuurlijk ook: FUT op de pcquote:
5equote:
1e vandaagquote:
foxsportsquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heeft iemand een goede stream voor United? Of in ieder geval een streamsite waar je een beetje degelijk kwaliteit hebt.
Goede speler is dat toch. Beetje saai altijd maar echt zon degelijke mof.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:10 schreef Tim86 het volgende:
Muller gaat dit jaar weer IF's verzamelen op alle mogelijke posities. LM nu, 2 goals.
Duitse Dirk Kuyt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Goede speler is dat toch. Beetje saai altijd maar echt zon degelijke mof.
Ik vind hem beter op elke positie behalve in de spits.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Goede speler is dat toch. Beetje saai altijd maar echt zon degelijke mof.
Jup, alhoewel ik hem wel (veel) beter vind. Heeft ook al wat meer prijsjes op zijn naam staan.quote:
Alleen omdat die knuffelkroaat daar normaal staatquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind hem beter op elke positie behalve in de spits.
http://firstrownow.eu/wat(...)-southampton-fc.htmlquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heeft iemand een goede stream voor United? Of in ieder geval een streamsite waar je een beetje degelijk kwaliteit hebt.
Benieuwd wat hij er zelf over zegt na de wedstrijdquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:15 schreef Hoogstaande het volgende:
Uit dit filmpje lijkt al meer dat Wilshere dat balletje op Giroud zo bedoeld had.
Daar keek ik al.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:15 schreef Topiek het volgende:
[..]
http://firstrownow.eu/wat(...)-southampton-fc.html
FIFA taferelen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:18 schreef Tim86 het volgende:
Zo verwacht je het niet..cross Giroud, kopbal Ozil
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:02 schreef BDIL het volgende:
Eintracht B -Schalke valt nog wel een goaltje.
Snel ff paar kopenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:20 schreef Tim86 het volgende:
Ibra IF komt er zo aan..2 goals al in een kwartiertje
Even Ibra's inslaan.
Mwoa vroeger met Olic stonden ze samen voorin en miste hij ook tig kansen voordat hij er een maaktequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alleen omdat die knuffelkroaat daar normaal staat
quote:
Tim heeft die tips niet nodig schat ik zo hahaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:22 schreef BDIL het volgende:
[..]volgende tips wil ik een marge mee verdienen
Beter ga je het niet krijgen denk ik.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Daar keek ik al.Maar met degelijke kwaliteit bedoel ik dit niet
Ik had hem niet gevolgd hoor, maar ik geef je alleen de creditsquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:22 schreef BDIL het volgende:
[..]volgende tips wil ik een marge mee verdienen
Dick sonquote:
Jij bent zo mongool om daar steeds te kijkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:30 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Die tering site geeft me altijd verkeerde hoop
Hoeveel moeite is het om gewoon op de webapp te kijken..Zeker als je toch al weet dat er daar geen fuck van klopt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:30 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Die tering site geeft me altijd verkeerde hoop
iddquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij bent zo mongool om daar steeds te kijken
Ik opende eerst die sitequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoeveel moeite is het om gewoon op de webapp te kijken..Zeker als je toch al weet dat er daar geen fuck van klopt.
Gewoon niet doen.quote:
Je kan er gewoon niet tegen dat je ben gedegradeerd uit divisie 3quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij bent zo mongool om daar steeds te kijken
Ik kan niet tegen je spelling. Je loopquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet tegen dat je ben gedegradeerd uit divisie 3
Heldquote:
Sowieso een CDM die groter is dan 1.30m. Pogba ofzo.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:34 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Kaboul en Clichy heb ik al in een ander team daarom kan ik hun niet neerzetten.
Iemand verbeteringen ?
Menez en Cavani omdraaien
Ging over Eto'oquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De man die van gold naar silver naar bronze ging.. welke wedstrijd?
Ook al in een ander teamquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso een CDM die groter is dan 1.30m. Pogba ofzo.
Genoeg andere goede opties met de Franse nationaliteit.quote:
Diaby al eens geprobeerd ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Genoeg andere goede opties met de Franse nationaliteit.
Ieder jaar is hij fucking goed..dit jaar vast ook weer.quote:
Ronaldo, Robben, Riberyquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:37 schreef Diamond3d het volgende:
Iemand die een goede LM of RM weet?
Beerens, Gudmonssonquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:37 schreef Diamond3d het volgende:
Iemand die een goede LM of RM weet?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:38 schreef DePresident. het volgende:
Bendtner.
Net een vikingsman zo.
Ik blijf Kuba een vage speler vinden in FUT. Hij is best goed, maar als je mij had verteld dat hij 80 pace had zou ik het ook gelovenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:39 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
RM van Dortmund met hunter. Is hij iets sneller
Dit is livescorewerk hoorquote:
Oh, nou, ik ga het later wel zien. Ben nu een Bundesliga team aan het maken, maar de coins vliegen er door heen. Zal wel weer wat chemistry kaarten moeten verkopen vrees ikquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik blijf Kuba een vage speler vinden in FUT. Hij is best goed, maar als je mij had verteld dat hij 80 pace had zou ik het ook geloven![]()
Echt niet te vergelijken met andere wingers met 90+ pace imo..echt vaag.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:39 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
RM van Dortmund met hunter. Is hij iets sneller
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wedstrijdje doen (dreetje mag niet meedoen want die win toch wel)
Huh ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wedstrijdje doen (dreetje mag niet meedoen want die win toch wel)
Saintsquote:
quote:
Als je achternaam Ginger is, en je voorletters k.k. , is het gewoon een misverstand.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:45 schreef Djeetje het volgende:
Iemand schold me vandaag uit voor kanker ginger..
je bent ook een kk daywalkerquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:45 schreef Djeetje het volgende:
Iemand schold me vandaag uit voor kanker ginger..
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:55 schreef Djeetje het volgende:
Jongens wat moet je doen op een verjaardag?
Moet vanavond naar een verjaardag en weet natuurlijk niet wat ik moet doen..
IF Euzel zal ook wel prijzig zijn.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:55 schreef ThadCastle het volgende:
Misschien IF Srna en Ari zag ik
IF Hazard die veel te duur wordt
Huh wat?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:55 schreef Djeetje het volgende:
Aansluiten in de kring en misschien na een tijdje verander je het onderwerp naar zwarte piet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:55 schreef Djeetje het volgende:
Ja vind het wel debiel dat ze allebei zo duur zijn nu. Ozil lijkt me niet zo goed en Hazard is slechts 85quote:
Ik ga mijn team FC Zwarte Piet noemen. Als protestquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Aansluiten in de kring en misschien na een tijdje verander je het onderwerp naar zwarte piet.
okquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga mijn team FC Zwarte Piet noemen. Als protest
'Ik deel goals uit FC'quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga mijn team FC Zwarte Piet noemen. Als protest
quote:
Guidetti 2quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Anco Janssen die rood pakt bij 5-0 voor trouwens
Hij was al zo populair bij de fans
2e geel direct na zijn goal..ben benieuwd wat hij heeft gedaan. Eerder eigen fans provoceren dan shirt uit denk ik
edit: wel shirt uit dus..kneus
http://foxsports.nl/video(...)chap-fc-oss-5-0.html
Wel een hele mooie goal
Chelseaquote:
Scootmobiel hooligan zal hem wel aanpakkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Anco Janssen die rood pakt bij 5-0 voor trouwens
Hij was al zo populair bij de fans
2e geel direct na zijn goal..ben benieuwd wat hij heeft gedaan. Eerder eigen fans provoceren dan shirt uit denk ik
edit: wel shirt uit dus..kneus
http://foxsports.nl/video(...)chap-fc-oss-5-0.html
Wel een hele mooie goal
Barca Atleti en Genk winstquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:04 schreef Kamikazie het volgende:
Wat zal ik voor de rest van de avond gaan doen met mijn unibet?
Twente winst.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:04 schreef Kamikazie het volgende:
All-in op Feyenoordquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:04 schreef Kamikazie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |