SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Young bloods everywhere....
Je had nog wel geluk. Je had zo met 10-0 kunnen verliezen ala Psv - Feyquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:10 schreef wonton het volgende:
Nou gg (voor jou dan)
Tegen jou speel ik ook nooit meer. Continu zoek je de achterlijn op voor de voorzet. En scoor je 6x dezelfde goals. Met mn 3 atb is dit bijna onmogelijk te verdedigen.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je had nog wel geluk. Je had zo met 10-0 kunnen verliezen ala Psv - Fey
Open doel, 2x keer op de paal met Gomez. Doet 'ie nooit
Je bent vast heel goed enzo hoor, maar wat ben jij een arrogante clownquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vind je het niet saai steeds naar de achterlijn rennen? Het waren echt allemaal kopgoalsquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Geen probleem zodra ik FIFA terug heb speel ik hem helemaal zoek.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:10 schreef wonton het volgende:
Nou gg (voor jou dan)
Tegen jou speel ik ook nooit meer. Continu zoek je de achterlijn op voor de voorzet. En scoor je 6x dezelfde goals. Met mn 3 atb is dit bijna onmogelijk te verdedigen.
Koop volgende maand ook ps4. Dan kunnen we sowieso met zn 3en clubben./quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:14 schreef poker4lifee het volgende:
beetje jammer dat bijna alle goede spelers hier op de ps3 spelen
Daarom spelen veel 352 spelers ook op (ultra) defensive. Dan staan de RM en LM alsnog achterin.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:14 schreef Kiid het volgende:
Maar daarom zeg ik altijd dat 3-5-2 kut is. Als je tegen iemand zoals ik speel die goed over de vleugels kan combineren en kan voorzetten dan word je helemaal uit elkaar getrokken.
Maar verder prima wedstrijd. Wel een kut stadion hehe
Viel mij bij MOTD pas ook een keer op hoe goed die samen spelen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:15 schreef Tim86 het volgende:
Goede goal dit, toch weer die tandem Suarez - Sturridge
Mijn LM en RM hebben meestal High/Lowquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom spelen veel 352 spelers ook op (ultra) defensive. Dan staan de RM en LM alsnog achterin.
Al kan je naar mijn bescheiden mening dan beter 5atb spelen ipv 7atb met die 2 CDM's er ook nog bij
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:16 schreef wonton het volgende:
[..]
Koop volgende maand ook ps4. Dan kunnen we sowieso met zn 3en clubben./
Nee, want ik speel daarvoor combinatie voetbal en speel dan de flank speler vrij. En ik win/scoor heel veel op deze manier terwijl mijn tegenstander nooit over zijn eigen helft kan komen. Dat vind ik leuk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:13 schreef wonton het volgende:
[..]
Vind je het niet saai steeds naar de achterlijn rennen? Het waren echt allemaal kopgoals
Premiershipquote:
thnxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |