Nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:28 schreef Spirit82 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wanneer je hoofd weer normaal gaat functioneren?
Er zijn vast wel mogelijkheden om de tijd te overbruggen maar ja, brengt wel weer gedoe met zich mee van 2x verhuizen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:15 schreef Animalmix het volgende:
Kyara: wel wat gezien maar nog niets concreets helaas. Huren is lastig als je nog geen ingangsdatum weet. En voor koop neigen we naar nieuwbouw, maar dat duurt nog zooooooo lang....komt goed
Ja, dat was ook mijn idee.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:49 schreef Spees_Eend het volgende:
En Kyara, ik zou idd gewoon eeneiig antwoorden als je geen zin hebt in wedervragen Dikke kans dat ze dat zijn gezien hun gelijkenis.
Ik heb ook best vaak dat ik niet op een woord kan komen. Soms denk ik ook wel eens dat het een soort van self fulfilling prophecy is. Dan denk ik al half dat ik misschien niet op een woord kan komen en dan lukt het me ook echt niet. Ik kan nu al een paar dagen niet op een woord komen terwijl ik weet dat het heel simpel isquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:11 schreef ferrari_rood het volgende:
En dat je dus echt niet meer op een woord kunt komen. Ik voel mij af en toe echt zo dom.
Ja, dat moet 'm wel zijnquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:57 schreef Clubsoda het volgende:
Solidariteit/solidair zijn met iemand?
/hoekrijgikdewerkdagom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |