abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132376912
Ja wel een fijne dag gehad! Thnx!

Hier alvast 1 foto van Luc die een koekiemonster cup cake eet! Gemaakt door Klumsy O+
(Bij mijn ouders thuis)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_132377088
Ohh wat lief! O+
pi_132377183
Toffe foto, Skoap! Jullie hebben hem nog niet aangestoken zo te zien...
Leuk fotorek ook op de achtergrond!
  zondag 20 oktober 2013 @ 22:52:16 #154
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132378480
Danic, goed opgelost dan lijkt me? Regelen met flesvoeding (her)ken ik ook niet, dus geen idee. Maar ze is er tevreden van geworden, dus fijn :)

Skoap, leuke foto zeg! Hij geeft m voor geen goud af :+

Was het trouwens vergeten, maar Silvijn had vandaag ook zijn vermaanddag. 11 maanden alweer, mijn grote vriendje O+

*hap*

Over 4 weken zijn we alweer weg uit dit topic :o
pi_132378666
Ik weet niet hoor Spees, maar als die knul de bank gaat eten, moet je misschien toch iets meer te eten geven :P
Sarcasme. Herken het.
  zondag 20 oktober 2013 @ 22:57:46 #156
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132378697
Ben jij gek. Een droge boterham per dag vind ik duur zat :{w
pi_132380294
Even tussendoor, ik duik m'n bedje in. Bedankt voor het warme welkom!! :)
pi_132380437
Skoap, toffe foto! Je dreumes O+

Mineola, ook nog gefeli!

Silvijn, maf idee he? Nog even en we zijn allebei moeder van een dreumes :o

Even egoposten: ik heb net voor het eerst zelf mijn spuit durven zetten, woohoo! *trots*
Tot nu toe deed M. t altijd voor me, en net heb ik het gewoon zelf gedaan O+
pi_132380452
Bushok, welkom nog!!
pi_132380700
Loj fijn dat je goed met je man hebt kunnen praten en hopelijk helpt het makkelijker in de situatie staan ook in minder stress voor jullie alle drie en op een gegeven moment ook beterschap!

Bushok welkom!
pi_132383759
Hoiii Bushok! Hier ook een bigbubbahbaby :D

En laten we vooral niet herhalen wat we gisteren deden, want van schrik is hij vergeten hoe dat doorslapen ook alweer werkte. Een voordeel, laatste wasje kan ook op goedkope stroom.

Zal nog leuke foto's voorbij schuifelen. Een S. snackende bank en een mooie boswandeling O+
Wat voor kleur ogen heeft jouw meisje Omen? Zo op die foto lijkt het wel een soort groen achtig. Mooi! O+ En een cupcake bekkie! :D Lief!!

Ik hou van mini foto's O+

[ Bericht 31% gewijzigd door Hilzillah op 21-10-2013 03:26:52 ]
pi_132383959
Skoap door die foto heb ik zin in de fotospam O+

Danic fijn dat het flesje goed ging en dat ze meteen verder ging slapen

Coco goed dat je de eerste spuit hebt gezet.

Spees je ziet al gewoon een dreumes. Nog een maandje en dan alweer 1

Hilz de kleur is een mix van groen/blauw.
pi_132384008
Bushok welkom!

Silvijn O+ wat wordt hij ineens groot zeg. Echt heul geen baby meer!

En de andere foto's van Skoap, Omen en Shandaly O+ ik blijf het leuk vinden om foto's te zien.

Coco stoer wijf! Goed man dat je het ook zelf doet nu.

Zo en dan nu het gekste hier, ze heeft haar late fles ook nog op :D
Dus om 19.15 150/5 met beetje bambix
Om 21.00 90/3 met nutriton
En om 23.15 nog 180/6 met nutriton.
Allemaal op :o
pi_132384061
En hoe ging de nacht?
pi_132384140
Goed. Ze slaapt nog.
pi_132384157
Bushok welkom. Hier ook een reuzebaby :P
Piekie hoera voor je halfjaardag *O*
Shandaly wat een mooie herfstfoto's! Dat neusje in de doek O+
Skoap wat een geweldige foto met die cupcake! Jammer dat jullie niet zo fit waren.
Haha Spees lekker die bank! 11 maanden :o *O*
Danic jeetje wat een melk gaat er opeens in! Fijn dat ze lekker slaapt
Coco goed dat je het zelf durfde!
pi_132384173
Bushokje welkom en wat een flinke knul heb je. Zijn jullie zelf ook groot?

Skoap mooie foto van Luc. Zo te zien smaakte het.

Mineola gefeliciteerd met je dreumes

Silvijn ziet er al echt uit als een dreumes.

Shandaly lekker ze zo'n wandeling in het bos. Wij wilde ook maar je kwam niet uit -O-

Danic *O*. Rosalie heeft het goed gedaan.

Hier 00:00, 03:30 dat ging prima om 04:00 terug in bed gelegd en om 04:30 krijsen toen maar op mijn buik verder geslapen. Sac vond het prima mijn buik iets minder en nu ligt ze na de voeding van 07:00 in d'r eigen bed.
pi_132384319
Bushok, welkom! Hier ook een grote baby: 4542 gram en 56 cm bij de geboorte! Nu is ze met 7 weken zo'n 6 kg en 60 cm. Ik krijg echter steeds te horen dat ze zo lief klein is? :?
Snap wel wat je bedoelt met de doek, ik ben ook nog steeds aan het opbouwen met dragen want m'n spieren hebben het overall een beetje zwaar.

Wat een heerlijke foto's! O+

Danic, wat een verandering! Super!

Coco :* en ik herken het wel een beetje, willen en niet goed kunnen en niet willen klagen maar wel balen ;).

Loj :*

FR, vermoeiend, die nachten. Hier ook een op me, maar ik vind het ook wel een gezellig.

Zaterdag de bruiloft van schoonzus en zwager gehad. Ellie is de hele dag van 10 tot 00.30 mee geweest en het ging hartstikke goed. Ze heeft heel veel geslapen, lekker warm in de wagen, en alleen 's avonds kort gehuild van de krampjes. De speech die ik daardoor miste schijnt toch niet geweldig te zijn geweest dus dat was waarschijnlijk juist een geluk ;). Tijdens het feest heeft ze in een aparte ruimte geslapen en hoewel ML en ik elke 5 min zo ongeveer zijn gaan kijken, sliep ze als een roosje. En na het uitzwaaien was ML eerder terug bij haar dan ik, want "we waren nog nooit samen zo ver van haar af geweest" O+.

Ik ga de osteopaat echt zoenen donderdag, trouwens: merk nu al echt verschil in haar beweging, slaap en krampjes.
Home is where the O+ is...
pi_132384372
Wat fijn dat de osteopaat zo goed geholpen heeft zeg.

Ik vind het wel gezellig haar op mij maar ze woelt met d'r benen tegen in buik en litteken aan en dat doet wel pijn.
pi_132384776
Morgen is A 6 maanden. *O*
Dus er gaan allerlei spannende dingen gebeuren. Vandaag echt beginnen met serieus eten ipv voornamelijk melk. Eerlijk gezegd vind ik dat wel moeilijk. Alsof nu het echte werk gaat beginnen.
Straks mag hij ook in de wandelwagen ipv de kinderwagen en niet meer in zijn maxi cosi.
Hoe was voor jullie die verandering en hoe hebben jullie het opgebouwd?
pi_132384980
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 08:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind het wel gezellig haar op mij maar ze woelt met d'r benen tegen in buik en litteken aan en dat doet wel pijn.
Oh ja, dat deed saar ook bij mij :D Herkenbaar. Niet heel prettig nee :+

De veranderingen rondom 6 maanden: ik weet niet, veel is gewoon een kwestie van proberen en we zien wel :Y En zeker niet verwachten dat alles ineens lukt en meteen goed gaat. Wij zijn begonnen met wat hapjes fruit. Wel eerder dan zes maanden. Nou, eerst was t helemaal niks :D Hielden we ook gewoon op met aanbieden. Paar dagen later weer proberen. Voor ons was t in t begin vooral laten wennen aan andere smaken en structuren. Niet dat we verwachtten dat Saar meteen echt een heel ander eetpatroon zou hebben. Nou, en daarna gewoon steeds eens wat anders erbij proberen. Ook met de avondhap. Maar met alles: proberen en als de baby niet wil, ook prima :Y

Broodkorst vond ik wel wat eng in t begin. Bang dat ze zou stikken. Maar die kokhalsreflex zit er niet voor niets natuurlijk.

Wat de buggy betreft, volgens mij zat Saar er wel relatief vroeg in. Maar ze was ook al heel snel heel stevig. En liggen in de wagen was niet tof en voor baby's! Ze zat er wel niet vaak & lang in overigens. En we hebben t gewoon geprobeerd toen ze eraan toe leek te zijn. Gewoon een beetje afgaan op/meegaan met je baby :Y
pi_132385003
Cwen, wat fijn dat de osteopaat zo goed heeft geholpen *O* En ook mooi dat de bruiloft zo goed ging :Y

en thx voor het stukje over de herkenbaarheid :)
pi_132385133
fr dat klinkt best pijnlijk ja! L heeft de eerste weken ook 's nachts veel op mijn buik geslapen O+ maar ik had geen litteken daar

Cwen wat fijn dat het zo goed ging op de bruiloft! En nog wel zo'n lange dag. Schattig die reactie van je man O+ En ook fijn dat je verschil merkt na de osteopaat

Venco hier begonnen we met een fruithapje. Ik had gerekend op 1 of 2 hapjes maar er ging meteen een half potje in. En de volgende dag een hele (4 mnd potje was dat). Wandelwagen was een succes omdat hij toen eindeiljk wat kon zien. Nu zit hij er niet graag meer in omdat hij het haat om vast te zitten :P
Omdat L eigenlijk alles meteen leuk vond ging het voor ons ook heel makkelijk. We waren er gewoon allebei aan toe.

Ik zou gewoon kijken hoe A reageert. En als jij het erg moeilijk vindt doe je toch lekker rustig aan?? Er hoeft echt niet meteen veel in, gewoon proeven is voldoende.
  maandag 21 oktober 2013 @ 09:31:31 #174
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_132385226
Oh dat hebben wij ook Fieder. De wandelwagen is niet bepaald favoriet. Laatst kregen mijn zusje en ik hem er gewoon met zijn tweeën niet in. Hij is ook wel echt de manduca gewend moet ik zeggen.

En Venco ik sluit me aan bij mijn voorgangers: gewoon beetje bij beetje, kijken wat lukt en je groeit er vanzelf in.

Broodkorst is hier nog steeds spannend trouwens, nog meer grote baby's die daar niet mee overweg kunnen? Silvijn sabbelt op zich wel maar het blijft een lange sliert die hij dan in zijn geheel probeert door te slikken. Met stukjes brood geen enkel probleem.
pi_132385279
Ik ben na 2 keer proberen gestopt met broodkorst geven. Precies wat jij zegt Spees, hele sliert in zn mond :{ Stukjes gaan goed. Hij kan nog niet zoveel op, na een kwart boterham heeft hij wel genoeg. Soms een halve. Hij kan er al wel echt op kauwen met zn kaakjes O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')