Bushok, welkom! Hier ook een grote baby: 4542 gram en 56 cm bij de geboorte! Nu is ze met 7 weken zo'n 6 kg en 60 cm. Ik krijg echter steeds te horen dat ze zo lief klein is?

Snap wel wat je bedoelt met de doek, ik ben ook nog steeds aan het opbouwen met dragen want m'n spieren hebben het overall een beetje zwaar.
Wat een heerlijke foto's!

Danic, wat een verandering! Super!
Coco

en ik herken het wel een beetje, willen en niet goed kunnen en niet willen klagen maar wel balen

.
Loj

FR, vermoeiend, die nachten. Hier ook een op me, maar ik vind het ook wel een gezellig.
Zaterdag de bruiloft van schoonzus en zwager gehad. Ellie is de hele dag van 10 tot 00.30 mee geweest en het ging hartstikke goed. Ze heeft heel veel geslapen, lekker warm in de wagen, en alleen 's avonds kort gehuild van de krampjes. De speech die ik daardoor miste schijnt toch niet geweldig te zijn geweest dus dat was waarschijnlijk juist een geluk

. Tijdens het feest heeft ze in een aparte ruimte geslapen en hoewel ML en ik elke 5 min zo ongeveer zijn gaan kijken, sliep ze als een roosje. En na het uitzwaaien was ML eerder terug bij haar dan ik, want "we waren nog nooit samen zo ver van haar af geweest"

.
Ik ga de osteopaat echt zoenen donderdag, trouwens: merk nu al echt verschil in haar beweging, slaap en krampjes.